Vegas hiç beklemediği bir manzarayla karşı karşıyaydı. Bir bana bir de hâlâ elini benden çekmeyen adama bakıp, gördüklerini idrak etmeye çalışıyordu. Adam Vegas'ı görür görmez ellerini benden çekti. Kendine gelen Vegas benden gözlerini çekip kendini adamın üzerine atarak yakasından tuttu ve çenesine öyle bir yumruk attı ki ben çenesinin yere düştüğünü zannettim.
Darbenin etkisiyle adam kendini tutamadı ve yere kapandı. Ama hayır ölmemeli, şu an ölemez. Eğer Vegas adamı öldürürse patronuna bana 1 hafta süre verdiğini söyleyemez. Patronu adamını öldürdüğümü zanneder ve peşime daha fazla adam takar. Siktir şu an ölemezsin.
Vegas beni nasıl bir belaya sürüklediğinden habersiz yerde hareketsiz kalan adama doğru bir adım attı. Ağzından kan damlayan adam başını kaldırınca yaşadığına eminoldum. Şu an sadece onu korumalıydım.
Vegas hareket eden adamı görüp daha fazla sinirlendi ve ona doğru yaklaşmak isterken hemen arkadan sırtına zıpladım. Arkadan iki elimle hareket etmesine engel olurken gözüm bizi izleyen adamdaydı. Ne olursa olsun işin sonunda Vegas beni mahvedecekti
"Kaçsana salak" diye bağırdım adama. Ağzından kan damlayan adam zorlukla ayağa kalkıp tökezleyerek koşmaya başladı. Ben hâlâ arkadan Vegas'a sıkıca sarılmış nerdeyse boğuyordum.
"Ne yaptığını sanıyorsun, Pete"
"Lütfen, Vegas, sadece sakin ol"
"Bırak beni" dedi Vegas ellerimi kendinden çekip beni yere bırakırken. Beni duvara itip yüzüme kızgınlıkla baktı. Gözlerinden ateş püskürüyordu, öyle hızlı nefes alıp veriyordu ki ciğerleri patlayacak sandım. Ama bir anlık benden gözlerini çekti ve dışarı çıktı.
"Hemen o adamı bana getirin. Kaçmasına izin vermeyin"
Vegas adamlarına talimat verirken korkuyla olduğum yerde kaldım.Hayır, hayır lütfen bırak gitsin sadece bırak.
Ben duvara yaslanmış kapıda duran Vegas'a bakarken Vegas aniden bana çevirdi bakışlarını. İçimde soğuk rüzgarlar esmeye başladı. Ne diyecektim bu adama? Şu an silahını çıkarıp vursaydı beni sesimi bile çıkarmazdım.
Vegas bana doğru bir adım atıp "sadece 3 gün, Pete, sadece 3 gün uzak kaldık. Hemen oynaşacak birini buldun" dedi. gözlerindeki öfke beni üzüyordu, yanlış anlamıştı.
Gerçeği söyleyemezdim, söylersem Vegas da işin içine dahil olacaktı ve bana yardım edecekti. Bu benim meselem ve ben bir erkeğim. Hiç bir erkeğin yardımına ihtiyacım yok. İçime girdiği için bana sahip çıkma hakkı yoktu onun. Hem köpek miydim ki bana sahip çıksın? Kendi meselemi kendim halletmeliydim.
"Yanlış anlıyorsun" dedim o bana yaklaşırken ben geriye doğru adımlıyordum.
Vegas daha da öfkelendi. Galiba ben konuştukça öfkelenecekti. Şimdi sadece kaçmalıydım. Vegas üzerime gelirken nasıl başardıysam artık ona sol gösterip sağdan kaçtım. Boşluğa düşen Vegas arkamdan çıktı. Boş koridorda durmadan koşarken arkamdan gelip gelmediğini kontrol etmek için arkaya baktığımıda önüme geçen garsona çarptım ve ikimiz de yere düştük.
Ayağa kalkmaya yeltenirken Vegas topuğumdan tuttu ve koridorda sürümeye başladı. Neyse ki yerde halı vardı.
"Benden kaçabileceğini mi sanıyorsun,Pete" dedi bana bir bacağım hâlâ ondaydı ve beni bilmediğim yöne doğru sürüyordu.
Boşta kalan bacağımla onu itmeye çalışsam da diğer bacağımı da yakaladı. Vegas koridorun sonundaki kapısı açık odaya doğru götürdü beni ve odaya girince kapıyı kilitledi.
Hemen ayağa kalktım ve üstümü başımı düzelttim. Anahtarın rastgele bir tarafa fırlatılan sesiyle irkilip Vegas'a bakınca yine aynı öfkeli bakışlarla karşılaştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VegasPete (Firstlove)
General FictionElimi masanın altından adamın bacağına koydum. Adam şaşırdı ama bunu kimseye belli etmedi. Bacağını sıktım, okşadım ve kasığına doğru ilerledim. Adam bacaklarını biraz daha geniş açtı. Beni karşılıyordu. Elimi pantolonunun üzerinden aletine atıyord...