Vegas elinde tuttuğu şarapla bana doğru yaklaşırken ben de yatakta geri geri gidiyordum. Yatağın başlığına çarpınca artık köşeye kısıldığımı anladım. Vegas bir elinde şarap tutmuş, diğer eliyle yavaşça gömleğinin düğmelerini acıyordu. Görüntüsü enfesdi ve beni başdan çıkarıyordu ama içime bıraktığı can, şehvetimden daha önemliydi.
Vegas yorganımı üzerimden çekip yere atınca kısa şortumu gördüm. Bacaklarımın açık olması daha fazla azdırıyordu onu. Gömleğinin tüm düğmeleri açılmış geri kalanı pantolonunda sıkışıp kalmıştı. Bana doğru eğilip emeklerken çıplak göğsüne karşı gücüm zayıflamaya başladı.
"Hadi, Pete. Bu şarabı senin için aldım" Vegas şişeni ağzıma yaklaştırırken yemek istemeyen çocuklar gibi ağzımı sıkıca kapatıp yana döndüm.
"Daha kahvaltı bile yapmadım. Aç karnına şarap içemem" dedim kaşlarımı çatarak. Biraz zaman kazanmak istiyordum sadece. Belki sonra altından kaçmam için fırsatım olurdu.Vegas gözlerini devirip "ağzını aç" dedi. Şişeyi ağzına götürüp biraz içtikten sonra bir kısmını da ağzına boşalttı. Bana kaşını kaldırarak ağzımı açmam için uyarınca ağzımı açtım ve aralı olan dudaklarıma yaklaşıp ağzındakı tüm şarabı boşalttı. Çenemden tutup ağzımı kapatarak hepsini içmemi sağladı.
Ağzımın kenarlarından boynuma doğru akan şarabı yalarken aklımı kaybediyordum.Ara sıra içki içmenin çocuğa kötü etkisi olmazmış. Ama sadece yarım bardak kadar. Vegas'ın bana verdiğinden fazlasını içemezdim.
"Kendin mi içersin Pete, yoksa sana böyle içirmeye devam mı edeyim?"
Vegas lafını bitirip şişeyi ağzıma dayarken ittim onu.
"Açım, Vegas, açım. Önce yemek yememe izin ver". Gözlerim dolarken Vegas gülmeye başladı.
"Ne bu duygu değişimi Pete? Regl mi oldun yoksa hamile misin anlamıyorum?"
Söylediği şeyle donup kalırken o sadece gülmeye devam etti.Elini pijamamdan içeri sokup vücudumda gezdirirken elini ittim ve yataktan kalkmaya çalıştım. Vegas bana engel olarak kolumdan tutup altına öyle bir sabitledi ki kıpırdayamıyordum. Ellerimi başımın üzerinde sabitlerken "beni ittiğinde daha fazla azıyorum. Bunu bilerek mi yapıyorsun? O zaman seni mutlu edecek bir şey söyleyeyim, başardın" dedi.
Aslında her şeyi tam tersi anlıyordu. Şu an sadece bebeğimi düşünüyordum. Onu azdırmak gibi bir niyetim yoktu.Altında çaresizce kıvranırken "hadi beni istemediğini de" dedi Vegas.
"Vegas hastasın gerçekten de. Seni istemiyordum bırak " kolumu çekmek isterken daha fazla sıktı.
"Afferin Pete işte böyle "
"Hadi kaçmaya çalış, kıvran altımda, acı çeken o yüzünü görmek istiyorum, lütfen ağla. Hadi bebeğim. Altımdan çıkmak için yalan söyle bana"
İçimden siktir çektim, kocaman bir siktir. Şu an fantezi yapacak zaman değil. Vegas aletini bana sürterken inledim ve vücudum hemen uyarılmaya başladı."Vegas, lütfen bırak, istemiyorum "
"Daha fazla yalvar, seni incittiğimi de, canını yaktığımı"
Hassiktir ben nasıl kurtulacaktım altından? Hamile olduğumu söylemekten başka çarem kalmamıştı.
Vegas dişiyle tuttuğu pijamamı başıma kadar kaldırıp, ellerimi serbest bırakarak çıkardı.
Ellerimi onu itmek için kullanırken yeniden başımın üzerinde sabitledi.
"Vegas" dedim boynumu emmeye başlarken. "Lütfen bırak beni. bu bir fantezi ya da yalan değil. Şu an istemiyorum"
"Daha inandırıcı ol Pete" dedi Vegas göğsümü yalayarak. Memelerim sertçe emmesi yüzünden zonkluyordu. Aslında dokunduğu her yerim ağrıyordu. Sadist ruhu geri gelmişti.Vegas'ın vazgeçmeyeceğini anlatıp çaresizce ona gerçeği söylemeye karar verdim. Göz yaşlarımı sıkıp burnumu çektikten sonra tüm cesaretimi toplayarak "Vegas, ben hamileyim" dedim. Dişlerinin arasında olan karnımın derisini bırakıp yüzüme baktı. Dudağının kenarındakı gülümseme içime umudu doldururken ani bir hareketle kendimi yatakta yüzüstü buldum.
Ben ne olduğunu anlamadan Vegas şortumu indirip kalçamı araladı.
"Bu çok iyiydi Pete. Bak şimdi bebeğimize yeni bir kardeş yapacağız"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VegasPete (Firstlove)
General FictionElimi masanın altından adamın bacağına koydum. Adam şaşırdı ama bunu kimseye belli etmedi. Bacağını sıktım, okşadım ve kasığına doğru ilerledim. Adam bacaklarını biraz daha geniş açtı. Beni karşılıyordu. Elimi pantolonunun üzerinden aletine atıyord...