"Pete, sadece gerekli şeyleri al"
"Gerekli şeyleri alıyorum zaten"
İhtiyacımız olanları alıp bavula koyduktan sonra Vegas hepsini aşağı indirdi. Bavulları taşırken bileğinde gördüğüm sargı dikkatimi çekti. Ortası fazlasıyla kabarık, yanları sıkıca yapışmış bir sargıydı."Bileğine ne oldu?" diye sordum, Vegas bavulu yere bırakıp yanımda dururken.
Hemen kolunu arkaya doğru götürüp "hiçbir şey" dedi.
Sahte gülümsemesinden bir şeylerin ters gittiğini anladım.
"Bileğine ne oldu, Vegas? Hemen bana göster" diye ısrar ettim.
"Hiçbir şey olmadı dedim ya. Hadi gidelim" dedi tedirginlikle.
Korumalar bavulları arabaya taşırken Vegas elimden tutup beni dışarı çıkardı."Kendimi özgür hissediyorum" dedim hava yüzüme vururken. Kaç gündür evdeydim ve pencereler bana istediğim havayı vermiyordu.
"Özgürlüğü denize girince daha fazla hissedeceksin" dedi Vegas yara izi olan elimi okşayıp öperken.
Ona gülümsedikten sonra arabaya doğru gittim. Vegas korumaya izin vermeyerek kapıyı kendi açtı ve beni bindirdi.
Yanıma otururken "ne oluyor sana bu gün? Fazla centilmensin" diye alay ettim.
"İstediğin gibi bir Vegas olmaya çalışıyorum. Kendini pygmalion gibi hissetmeni istiyorum"
Söylediği şeye gülüp yüzümü cama doğru döndürdüm. Hâlâ hava karanlıktıAraba hareket edince evden uzaklaşmaya başladık. Şehrin içinde olmayı, insanlarla konuşmayı özlemiştim. Ben hep sosyal biri olmuştum ve şimdi sadece bir eve tıkılı kalmıştım. Şehrin trafiğini bile özleyeceğim aklıma gelmezdi.
"Bebek doğduktan sonra özgür olacaksın" dedi Vegas.
"Kızımı parka götüremedikten, onu salıncakta sallamadıktan, güvercinlerin peşinden koşuşunu izlemedikten sonra ne yapayım özgürlüğü"
Vegas sessiz kalıp yola döndü."Vegas" dedim ona yaklaşıp elini tutarak.
Vegas önce eline sonra da bana baktı. Söyleyeceğim şeyleri merakla bekliyordu.
"Ayrılmak istiyorum"
Vegas önce şaşkınlıkla baktı sonra ifadesi gülümsemeye dönüşerek "güzel espiri" dedi bana inanmayarak."Espiri değil, ben gerçekten senden ayrılmak istiyorum. Seni seviyorum, hem de çok seviyorum. Sana aşığım, sen benim ilk aşkımsın, ilkimsin, çocuğumun babasısın ama artık olmuyor. Belki de tatile gitmemeliyiz. Hatta gitmek istemiyorum bile. Şimdi yollarımızı ayırmak istiyorum"
"Yine ne saçmalıyorsun Pete? Bu nereden çıktı? Ne demek ayrılmak istiyorum?" dedi Vegas. Kaşlarını öfkeyle çatmış, burnundan soluyordu."Saçmalamıyorum. Belki de hayatımda verdiğim en ciddi karar bu. 2 gündür düşünüyorum ama bir çıkış yol bulamıyorum. Sen sanıyorsun ki kızımızı gönderdikten sonra hiçbir şey olmamış gibi eski hayatımıza devam edeceğiz ama yanılıyorsun. Ben onu senden çok seviyorum. Ben onun hatasını kabul ederim ama seninkini etmem. Bu yüzden ayrılalım ve kızım doğduktan sonra bizi kimsenin bulamayacağı bir ülkeye gönder. Ne zaman istersen gelip kızını görebilirsin. Onu senden uzak tutmam"
Sesim sakin ve mülayim çıkıyordu. Elini okşayıp, gülümseyerek konuşuyordum."Ben senden ayrılmam" dedi Vegas. Bensiz kalmanın korkusu şimdiden yüzüne vurmuştu. Söylediklerim olmasa bile bensiz kalacaktı. Bu sadece benim içimdeki umuttu.
"O zaman hep birlikte gidelim. Kimsenin bizi bulamayacağı bir yere gidelim. O köhne depodaki masanın başında oturmayı, şirketi, korumaları hepsini bırak. Sadece üçümüz olalım"
"Nereye gidersek gidelim sadece bir kaç günlük saklanabiliriz. Sonra bizi bulurlar, Pete. Şimdi özgürce dolaşmamın sebebi o masanın başında oturmam. Eğer oradan kalkarsam intikam için beni bulurlar. Çoğu düşmanımı tanımıyorum bile""Beni neden onunla göndermiyorsun? Madem göndereceksin ikimizi de gönder. Bensiz kalman seni ne kadar acıtıyorsa, kızımın yanımda olmaması da beni o kadar acıtacak"
"Pete, seni herkes tanıyor. Nereye gidersen dikkat çekeceksin ama küçücük çocuğun kim olduğu kimsenin umurunda olmaz. Yatılı okul zamanına kadar dadı büyütecek onu. Sonra da yatılı okula gidecek ve orada büyüyecek. Tıpkı Will gibi"
"Tıpkı benim gibi okulda kimsesiz kalacak. Will'in ve benim yaşadığım hayatı ona yaşatmak istiyorsun"
"Ben söyleyeceğimi söyledim " dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VegasPete (Firstlove)
General FictionElimi masanın altından adamın bacağına koydum. Adam şaşırdı ama bunu kimseye belli etmedi. Bacağını sıktım, okşadım ve kasığına doğru ilerledim. Adam bacaklarını biraz daha geniş açtı. Beni karşılıyordu. Elimi pantolonunun üzerinden aletine atıyord...