temel🔞

3.4K 102 75
                                    

Vegas gidince hemen pencereye koştum ve arabasının evden uzaklaştığına emin oldum. Ben evde tutsak gibi kalamazdım. Tüm gün bekle, akşam olunca da sevgilin gelsin ve sevişin. Neydim ben? Onun seks oyuncağı mı?

Pantolonumu arayıp bulduktan sonra zorlukla giydim, gömleğimi de üzerime geçirince hemen evden gitmek için aşağı indim. Özgürlüğüme adım atmak için evin kapısını açarken beni karşılayan 2 koruma gördüm.

"Bir yere mi gidiyorsunuz, efendim?"
Hemen sahte gülümsememi ortaya çıkardım. Lanet olsun sana Vegas.
"Hava almak istemiştim " dedim tüm dişlerimi göstererek.
"Pencerenizi açabilirsiniz "
Ben bu korumayı öldüreceğim.

"Aslında" dedim evden dışarı bir adım atarken "benim bazı gerekli ilaçlar almam gerek. Vegas hangisi olduğunu biliyor. Şu an yanımda yok. Hemen gidip alıp geleceğim"
Ben gitmeye yeltenirken koruma elini kapıya yaslayıp benim çıkmama engel oldu.
"Siz hangisi olduğunu söyleyin biz alalım" dedi. Onu öldürme isteğim daha fazla güçleniyordu.

"Bu Vegas ve benim aramda. Şimdi izin verin gideyim". Kolunu kapıdan uzaklaştırmaya çalışırken diğer koruma telefonu çıkardı ve birini aradı.

"Efendim, Pete bey sizi ve kendisini ilgilendiren bir kaç ilaç almak istiyor"
Hassiktir. Bunlar da amma akıllı çıktı. Elimi korumanın elinden çekip tırnaklarımı kemirdim.
"Tamam, efendim. Kendisine iletirim"
Merakla onun yüzüne bakarken, koruma telefonu cebine koyup bana gülümseyerek "Vegas bey gelince kendisi alacağını söyledi. Merak etmeyin" dedi.

Tüm bu çabalarımdan sonra eve doğru itildim ve kapı yüzüme kapandı.
Siktir Vegas. O bu defa gerçekten çok kararlı. Başka bir yol bulmalıydım. Ondan kaçamıyorsam onun beni bırakmasını sağlamam gerekirdi.
Ailem beni arıyordu mutlaka. Fazla geç kalmadan eve dönmem gerek.

Vegas'ı nasıl ikna ederim diye düşünürken bana ait olduğunu iddia ettiği odaya kalktım. Odada sağa sola giderken dolabın önünde durdum ve kapısını açtım. Dolapta Londra'dan aldığım kıyafetler vardı. Sanki altın bulmuş gibi sevindim. Ellerimi üzerlerinde gezdirirken en altta özenle katlanmış kırmızı eteği gördüm.

"İşte bu" dedim yüksek sesle. Vegas'ı baştan çıkarmak için tek çare ona sonsuz zevk yaşatmak ve en hassas olduğu anda ağzından serbest bırakacağına dair bir söz almak.

Yataktan çarşafı çıkarıp bembeyaz çarşafı geçirdim. Kırmızı eteğimi en güzel şekilde beyaz öne çıkarırdı.
Odayı düzene soktuktan sonra banyo yaptım ve dünden kalanları temizledim. Çilek kokuyordum.

Vegas'ın eve dönmesine çok az zaman kalmıştı. Artık giyinmenin zamanı gelince dolaba yaklaştım. Beyaz çorap, Converse ayakkabı, beyaz crop bluz ve kırmızı eteğimi giydim. Küçük bir kıza benziyordum ama bu benim özgürlüğüm için seçtiğim en uygun yoldu. Vegas'ı kendime seksimle bağladıysam onunla da devam etmeliydim. Bence seksten daha fazlası vardı ama henüz Vegas'ın içini çözebilmek zordu. İngiltere'ye beni kurtarmak için gitmişti. Sadece seks için bunu yapacak biri değildi o.

Aynada kendi görüntüme bakınca utandım. Eteğim fazla kısaydı. Onu aşağı çekiştirmeye çalışırken kapı aniden açıldı.
"Duydum evden çıkmaya çalışmış... Pete". Vegas gördüğü görüntü karşısında şok oldu. Elinde tuttuğu poşetler kayıp yere düşerken kapıyı kapatıp bana yaklaşmaya başladı.

Elimi dolaba uzatıp bacağımın birini öne doğru attım. Şu an bacaklarım uzun görünüyordu. "Hoşgeldin, kocacım" dedim ona arsızca. İçten utansam da bunu ona belli etmemeliydim. Şu an bir fahişeden farkım yoktu ama onun fahişesiydim.

"Çok güzel olmuşsun" dedi Vegas, dudağını ısırıp bana doğru yaklaştı. Converse ayakkabılarımla onun klasik ayakkabıları tezat teşkil ediyordu.
"Beğendin mi?" Diye sordum, gözlerimi arsızca devirerek. Ben bunları nereden öğrenmiştim?
"Bayıldım" dedi Vegas. Ellerini uzatıp eteğimin üzerinden kalçamı sıkınca inledim. Dudaklarını yüzüme yaklaştırıp yanaklarıma yumuşak öpücükler kondururken nefesi yüzüme vuruyordu.

VegasPete (Firstlove)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin