aile 🔞

2.3K 74 280
                                    

"Ba.. baba" dedim karşımda kocaman açtığı korkunç gözlerle bana bakan adama. Elim kapının tokmağından uzaklaşıp, adımlarım geriye doğru giderken yüzüme attığı sert tokatların acısını hatırladım. Ebeveyn gibi bir tecrübem yoktu ama büyütme şansım olursa çocuğuma asla böyle bir duygu yaşatmayacaktım.

Babam kapıyı sertçe kapatıp bana doğru yaklaşmaya başladı. Tüm vücudum korkudan titrerken bana nefretle bakan babamdan yavaş yavaş uzaklaşarak salona geçtim.
"Bu ne?" diye sordu babam kendini toparlayarak.
"Be...ben" Korkudan konuşamıyordum. Ellerime karnımı kapatıp bebeğimi korumaya çalıştım. Onun bana nasıl zarar vereceğini bilmiyordum ama zarar vermek istediği, hatta öldürmek istediği nefret dolu bakışlarından belli oluyordu.

"Bu ne?" diye tekrar bağırdı babam kulak zarımı yırtacak kadar yüksek sesle.
"Evimde ne bu ses?"
Korkudan sıkıca kapattığım gözlerimi Vegas'ın sesini duyunca hemen açtım.
Vegas pantolonunun fermuarını çekerek, çıplak ayaklarla merdivenden iniyordu. Gömleğinin önünün açık olmasını umursamadan elimden tutup yanımda durdu.

Babam Vegas'ın vücudunda bıraktığım kırmızı izlere bakarken yüzüm izlerden daha fazla kızardı.
"Evime gelmeni neye borçluyum, Kont?" dedi Vegas sanki önünde koruması varmış gibi umursamadan.
"Ben oğlumu almaya geldim ama o.. o..bu ne Pete?" Babam Vegas'la konuşurken aniden bana kızınca irkildim.
Vegas elimi sıkınca dik durmam gerektiğini anladım.
"Benden izinsiz hem evime geliyorsun, hem de eşime bağırıyorsun. Bu ne cesaret?"
"Ben hiçbir şey anlamıyorum" dedi babam eliyle ağzını kapatıp salonda ileri geri giderek.

O an başım döndü ve Vegas beni kanepeye oturttu.
"Sen bunu mu koruyorsun?" diye sordu babam Vegas'a.
"Ne?" dedi Vegas anlamadan.
"O senin hep küçük ajanın değil miydi? Abisini bile sana satmıştı. Bu yüzden mi aldın onu evden? Bu yüzden mi koruyorsun onu?"
"Aklına gelmeyen sadece bir ihtimal kaldı" dedi Vegas gülerek.

Babam onu umursamadan "sen kimden hamilesin? Bu yüzden geldin bura değil mi? Vegas'ın seni koruyacağını düşündün. Bizi hiç düşünmedin mi? Seni de, bebeği de, babasını da öldüreceğimizi düşünmedin mi?" dedi bağırarak.
"Beni siz mi öldüreceksiniz?" dedi Vegas kahkaha atarak.
Babam kafası karışarak "seni öldürmek mi? Neden bahsediyorsun?" diye sordu.
Ben kanepede sessizce onları izliyordum.

"Babana senin sadece bana ait olduğunu sen mi söylersin yoksa ben mi söyleyeyim?" Vegas bana sorunca gözlerim irileşerek ona bakakaldım. Pislik herifin böyle mi söylemesi gerekiyordu. Elimi uzatarak koluna vurunca Vegas'ın yüzü ciddi bir hal aldı.
"Ben..sen ne söylüyorsun? Neden bahsediyorsun?" diye bağırınca babam Vegas normal bir insan gibi konuşmaya başladı.

"Pete geldikten 1 hafta sonra ilişkimiz başladı. Nerede diye sorarsan sana 'şirketimde' diye cevap veririm. Neyse, sonra Pete Londra'ya kaçırıldı ve siz ona cenaze töreni yaparken ben gidip onu kurtarıp ülkemize geri getirdim. Sonradan ilişkimiz daha ciddi bir hal aldı ve Pete hamile kaldı. Şimdi o benim eşim, karnındaki de benim çocuğum"
Babam şaşkınlıktan kanepeye düşerken Vegas sakince yanıma oturup, belimi sıkıca sardı.

"Nasıl olur? Sen Lela ile nişanlısın. Siz evleneceksiniz. Bu nasıl olur. Ben ne söyleyeceğim? Amcaların seni sağ bırakmaz"
"Lela sevdiğimiz bir yakın arkadaşımız. Evimizde, yanımızda hep yeri var ve Pete ve beni biliyor. Pete'in bu hayatta ve diğer tüm hayatlarında evleneceği tek kişi benim. Diğer konulara gelirsek de kimse Pete'e dokunamaz. O benim ailem ve ona dokunan bana dokunmuş olur"
Vegas'ın belimdeki elini okşayıp yüzüne sevgiyle baktım. O olmasaydı ben asla böyle sözler söyleyemezdim.

"Ben bittim" dedi babam tükenmiş bir şekilde. Konuşamıyordu, kelimeler boğazında kilitli kalmıştı.
"Git bunu tüm aileye söyle. Artık bizi rahatsız etmeyin ve mümkünse Pete'i unutun" dedi Vegas sertçe.
Babam yıkılmış halde ayağa kalkıp zorlukla yürüyerek giderken onun arkasından baktım sadece.
Kapının kapanma sesini duyunca tuttuğum nefesimi bırakıp Vegas'a baktım.

VegasPete (Firstlove)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin