Był chłodny ale ładny dzień który naprawdę pasował do mojego nastroju. Nie pamiętałem nic a wiatr umożliwił mi koncentrację oraz równowagę w moim umyśle. Cieszyłem się że mam spokój i żadne myśli o kimś albo o przetłaczających mnie problemach nie zepsują mojej równowagi.
Co jakiś czas sprawdzałem godzinę w telefonie, czekając aż Jin, bo tak miał na imię chłopak który był naprawdę bardzo przyjazny oraz utalentowany nie tylko w śpiewaniu. On potrafi świetnie gotować i przekonałem się o tym na śniadaniu.Sprawdziłem godzinę po czym miałem zamiaru go wyłączyć. Gdy nagle ikonka wiadomości pojawiła się na wyświetlaczu.
Odblokowałem telefon palcem po czym przesunąłem palce. z góry do dołu.
Wiadomość była od nie jakiego "Yoongiego"
Yoongi: Jimin, ty naprawdę nic nie pamiętasz?
Me: ktoś ty ?
Na tyle było mnie jedynie stać.
Chwilę później na wyświetlaczu pojawiło się znów powiadomienie o wiadomości.
Yoongi: twój przyjaciel. Jak pewnie wiesz od chłopaków trzymaliśmy się razem.
Byliśmy najlepszymi przyjaciółmi.Me: jeżeli trzymaliśmy się razem to wiesz może kto był moim narzeczonym? Za cholerę nie umiem sobie nic przypomnieć.
Yoongi: wiem, ale nie chcesz wiedzieć!
Me: mam nadzieję że mi to wytłumaczysz. Chce wiedzieć bo chcę odzyskać swoją miłość a z opowiadań chłopaków był to jeden z naszej paczki. 😑
Yoongi: mówili ci coś o nim?
Me: co nie co, może coś tam pomknęli ale za cholerę nie wiem jak ma na imię. Skarb któremu oddałem serce. 😭
Yoongi: co wiesz takiego ciekawego.
Me: wiem tylko że po części to ja to popsułem. I zniknąłem na cztery lata, Jin-Hyung dodał też że miałem wyjechać tylko na prawie dwa lata ale powiedział coś przykrego i nie pozwolił mi wrócić ale na końcu i tak po mnie wrócił gdy byłem w szpitalu po po strzale. Z tego co wiem to mój były "Narzeczony" założył rodzinę i ma syna oraz córeczkę która urodziła mu się jakiś miesiąc temu. Cóż może i zrobiłem źle psując to ale teraz czuje się jeszcze gorzej ze świadomością że straciłem miłość życia. Rozpisałem się wybacz.
Yoongi: 💔
Yoongi: przepraszam. Że nie było mnie przy tobie. Gdy ty cierpiałeś.
Me: spokojnie może Jung mi wybaczy i wrócimy do siebie!
Yoongi: Jung?
Me: hmm.
Yoongi: cholera, to nie on był twoim narzeczonym.
Me: a kto nim był?
Yoongi: nie ważne dowiesz się w swoim czasie.
Me: w porządku to narazie.
Yoongi: cześć 💔
CZYTASZ
Bad Boy ( YoonMin)
RomanceMin Yoongi szkolny podrywacz i Park Jimin szkolna klusia. dobre połączenie? kto wie to się okaże.