11. Kapitola

1.1K 40 1
                                    

Na Ministerstvu kouzel nastal velký chaos, všude běhali kouzelníci někteří zmatení a někteří vyděšení...
Ministr kouzel velmi rychlím krokem mířil k Hermionině kanceláři a s nim dva nejlepší bytrozoři. Na oddělení kde pracovala byl největší zmatek, stále pořad nevěděli úplně jasně co se stalo.
Ale pochopili to hned co uviděli její kancelář i kancelář její asistentky...
Celá kancelář byla vzhůru nohama, papíry byly rozházené, skříně i okna otevřené, květiny i nějaké sklo rozbité. Byla to jedna velká spoušť. Bystroři nepotřebovali žádný rozkaz od Ministra a zcela okamžitě se dali do své práce, protože věděli ze tohle nebude jen nějaký vtip

„Hermiono? Jste v pořádku?" Zeptal se Ministr hnědovláska která seděla na židli a u ni byl Harry, Ron, Hariette a další pracovníci
„Em..já, asi ano" vydechla zmateně a sledovala dveře do své kanceláře která teď vypadala jako by se tam prohnalo tornádo. Lhala by kdyby řekla ze není vyděšená, byla. Nechápala co se stalo.
„Zavolejte pana Malfoye" kývl na svého asistenta. Hermiona se vzpamatovala hned co uslyšela jeho jméno. Chtěla aby sem přišel a vzal ji domu, Nechápala se, vážně teď tady chtěla Malfoye?
„Proč Malfoye?" Zeptal se zamračeně Ron
„Je to manžel Hermiony pane Wesley" řekl jednoduše a úplně všichni co tady byl se zarazili, někteří možný i přestali dýchat a mysleli si ze slyšeli špatně, za to Ronovi ze zablýsklo v očích.
-

Draco zrovna sedel ve své kanceláři v Nemocnici svatého munga, rozhodne tam nedělal doktora. Byl vedoucí pro oddělení na výrobu lektvaru, bylo to nově otevřené. A Ministertvo mu to přikázalo hned co skončil školu, v Lektvarech byl jeden z nejlepších toho roku, takže se vlastně nedivil. A bavilo ho mít pod sebou lidi....

Zrovna u nej na návštěvě byl Blaise s Pansy, kterou dlouho neviděl, byla jeho dlouholetá kamarádka, takže byl rad ze si mohli popovídat a bavit se po zmijozelsku...

Všechny tři vyrušilo zaslepení na dveře
„Dále" řekl chladně Draco a dovnitř přišel jeho asistent Koran
„Mám pro vás zprávu z ministerstva, okamžitě se tam mate dostavit..." začal opatrně
„Ale ale Draco má průser?" Uchechtl se Blaise a Pansy se usmála
„Jde o vaši ženu, je to naléhavé" řekl zmateně, vůbec to nechápal...samozřejmě ze nevěděl o věštbě ani slibu, nic.
„Cože?" Zeptala se zmateně Pansy která na tom byla úplně stejně
„Díky Korane" řekl chladně Draco a začal se chystat k odchodu. Vůbec netušil o co muže jít ale asi to nebude jen tak něco když je to naléhavé protože to by si ho jinak nevolali...
„Blaisi..." podíval se na svého kamaráda, který hned pochopil že se postarat o Pansy, protože kladla jednu otázku za druhou. Blaise mu pouze kývl na souhlas a Draco tam mohl opustit budovu.

S hlasitým prásk se objevil na Ministerstvu kouzel, hned si všiml ze je něco asi špatně protože tady byl docela dost zmatek a čím víc se blížil k oddělení kam se měl dostavit tak nebyl větší jen zmatek ale i atmosféra. Pochopil ze se něco stalo, protože tohle asi úplně normální nebude. Ale vůbec nechápal co se děje...No pochopil to hned co uviděl bystrozoři u Hermioniný kanceláře...

„Pane Malfoy..." ozval se Ministr kouzel hned co si ho všiml, a tím upoutal pozornost všech co zde byly. A jedny vyděšené a zmatené oči se zabodli do těch jeho
„Co se stalo??" Zeptal se zamračeně a jeho pohled spadl na kancelář vzhůru nohama, no došlo mu to samo...
„No to poradně nevíme ale myslím ze sám si uděláte závěr, ale bystrozoři na tom pracuji" řekl mu Ministr který se taky podíval na kancelář a ustoupil o krok stranou aby mu umožnil dojít k Hermioně která ho pouze sledovala a postavila se konečně na nohy, tohle bylo komické pro oba.
„Malfoy" vydechla ale on poznal ze v jejím tónu je něco jiného, něco zvláštního
„Grangerová?" Zeptal se chladně a jen sledoval jak tam stojí. A pak udělala něco co vůbec nečekal, ani ona sama nevěděla proč to udělala ale cítila ze to potřebuje. Svoji tvář zabořila ho jeho hrudi a své, o proti němu, drobné tělo natiskla na to jeho. Ulevilo se jí, cítila to na sobě, možná si její mozek a myšlení už poradně uvědomilo ze je její manžel a proto vyžadovala teď jeho blízkost. Draco tam jen překvapeně stal ale jeho kamenná maska nedala nic znát, nikdy by ho nenapadlo ze ho bude objímat někdo jako ona, nebo zrovna ona. Po chvíli kdy se vzpamatoval a všiml se ze je Potter překvapeně sleduje a Wesley ho chce zřejmě zabit, jí jednu ruku omotal kolem ramen. Kdyby to neudělal a stal by tam jak sloup tak by to nevypadalo dobře no ne?
„Vem mě domu" šeptla prosebně a věděla ze tohohle bude litovat, taky mu tím dokonale nahrála do karet a on to teď bude používat jako narážky a všechno možný.
On teď nevěděl co bylo divnější jestli to ze ho Grangerova objímá a jemu se to líbí a nebo to ze ho prosí aby jí sám Malfoy vzal k nim domu.
Kdyby jim někdo ještě před půl rokem řekl ze se tohle bude dít tak by ho oba poslali k Mungovi nebo by ho rovnou prokleli...
„Jdem" řekl chladně a rozhodně
„Pane Malfoy, zkuste zjistit co se stalo a jestli vážně v pořádku, asi byla trochu v šoku a nic moc nám neřekla" řekl mu Ministr když si všiml ze se otáčí k odchodu
„A mne to určitě řekne" odfrkl si Draco
„Řekne" usmál se Ministr jako by věděl něco co oni dva ne...super...

-

Draco se s ni pomoci latexové sítě přemístil k nim do velké prostorné chodby. Hned jak se tam Hermiona ocitla, pocítila úlevu a bezpečí.
Byla naštvaná na sebe ze se po tom všem čím si prošla takhle rychle nechá unést strachem! Prožila mnohem horší věci!

„Ne ze bych se zajímal Grangerova a co se stalo?" Zeptal se chladně Draco...jo zajímáš...
„Šla jsem s Heriette z oběda a když jsem otevřela dveře tak tam byl někdo úplně cely v černém ani obličej mu nebyl vidět, všechno rozházené a vzhůru nohama a když si mě všiml vyslal na mě smrtící kletbu jen tak tak jsem se stihla uhnout a hned na to zmizel" řekla naprosto jednoduše a posadila se na gauč
„Fajn, potom to musíš říct bystrozorům" odpověděl stejně jednoduše. A Hermioně jemně bodlo na hrudi. Jasně jak si mohla myslet ze by se opravdu zajímal nebo staral, je mu tu úplně jedno.

„Malfoy" vyletěla z ničeho nic na nohy a on pozvedl obočí
„Nemám svoje věci a všechny moje papíry a dokumenty s novými zákony, co když budou zničené? A taky lexikon o kouzelných tvorech, nesmí dostat nikomu takovému do rukou! A nemám kabelku...ani hůlku" začala vyšilovat, hůlku mela schovanou vždy během práce v šuplíku. A se všemi těmi dokumenty si dávala práci, dokonce začala pracovat i na novém zákonu ohledně skřítku na který byla opravdu pyšná a mela z něj radost
„Hej Grangerova klid, klid. Přestaň myslet na nějaký svoje papíry taky jsi mohla přijít o život" zamračil se na ní, nechápal ji. Radši by zachránili papíry a knihy než svůj život
„Což by ti vůbec nevadilo ze" odfrkl si, vydala se ke schodům a následně do svého pokoje...
Draco tam jen stal a Koukal se na její vzdalující zadá...vadilo...

Prophecy / DramioneKde žijí příběhy. Začni objevovat