Uběhli dva dny od toho co se opět s Dracem vypsala, byla to jedna z nejlepších nocí. Ovšem včera večer se opět pohádali. Jejich emoce byly silné a jelikož nevěděli co s nimi tak pomoci hádek si mohli všechno vykřičet. Nevěděli ze je to vzájemné i když jejich chování tomu nasvědčovalo ale Draco se nechal poslední dobou vytočit čímkoliv a včera padla řec opět na McLeggena, on a se na nej znova ptal a zašlo to moc daleko. Místo toho aby si ty dva vyznali city tak se začali hádat...
Hermioně ráno přinesla sova dopis od pana Foxora, ohledně její hůlky. Je už zcela v pořádku takže si pro ni muže dojít, hned teď dopoledne protože potom prý už v kanceláři nebude ohledně nějakých schůzek.
Dneska mela Hermiona stejně pracovat, takže ji nevadilo když bude v práci dřív, alespoň toho víc stihne. Tedy pokud její hlava bude normálně pracovat a nebude pořad myšlenkami u nejmenovaného blonďáka. Měla ho plnou hlavu až ji to vadilo! Nedokázala se soustředit.Hermiona dopis nechala na komodě u krbu aby Malfoy kdyžtak věděl proč tu hned tak brzo není.
Vlezla do krbu a hned co ji pohltili zelené plameny se objevila na Ministerstvu kouzel. Kancelář kterou tu měl Foxer zařízený byla hned v tomhle patře, takže nemusela letět nikam jinam.
Byla rada ze konečně bude mít svou hůlku i když to bez ní dokonale zvládala.S úsměvem vstoupila do jeho kanceláře, překazila ho ze tady není jeho Asistentka, byla tady pořad, měla to totiž všechno na starost když tu on nemohl být což bylo často.
Zaklepala tedy na dveře a počkala„Dále" ozvalo se a hned pozvedla obočí nad hlasem, byl ji povědomí ale nepamatovala by si ze by patřil zrovna jeho, sice s nim mluvila tak jednou v životě ale i tak.
Otevřela dveře a hned co vstoupila do kanceláře. Sebou trhla a zamrazila se. Pouze sledovala osobu před sebou. Rty měla pevně semknuté a na hrudi se ji objevil divny pocit, pocit strachu...Po chvíli si všimla i osoby svázané na zemi. To byl pan Foxor, bylo na nej použito umlčovací kouzlo, pouze se na ni díval pohledem který říkal at okamžitě uteče.„Hermiono konečně se zase vidíme" ušklíbl se Dorian a jedním mávnutím hůlky, zavřel dveře a zamknul je. Hermiona se hned otočila a snažila se je otevřít i když věděla ze je ji to kničemu.
„Nesnaž se nikdo tě neslyší" ušklíbl se na ni a udělal krok ní, ona okamžitě couvla ale hned narazila do dveří. Neměla kam jít. Bylo to jedna jediná místnost a ne nějak velká. Začala prudce dýchat a jenom sledovala jak se přibližuje„Nech mě" řekla odhodlaně ale její hlas se klepal
„Všichni by jste měli trpět" řekl jí nebezpečně a když mávnul hůlkou tak se na jejím zápěstí objevili pouta, která byla tak pevně utažena ze sykla bolesti
„Teď pujdeš semnou" ušklíbl se na ní. Nestihla se ani nedechnout, zakřičet, nestihla vůbec nic a během jedné sekundy se s ni otočil svět a ona zmizela z Ministerstva kouzel. Její poslední myšlenka byla na Draca, po tom se ji během jedné minuty život otočil vzhůru nohami a proměnil v peklo...-
Draco šel zamračeně po schodech. Na jeho v kus tu bylo nějak moc ticho a prázdno. Cekal by ze tady narazí na Grangerovou, která ho bude ignorovat, ta tady ovsem nebyla.
Za to si všiml bílého papíru na komodě u Letaxu který tam byl na víc.S pozvedlím obočím ho vzal do ruky. Hned poznal se to byl dopis, ale už do začátku mu na tom něco nesedělo. Dal se do čtení a čím víc četl tím víc se mračil. Znal Foxora a tohle nebyl jeho styl i ten podpis byl dost pochybný a členové z celého toho papíru měl až moc divný pocit. Dopis složil do kapsy a pomoci hůlky si přivolal kabát který si oblékl, a jelikož už byl oblečený s po ranní hygieně, tak se mohl vydat na Ministertvo.
Se zamračeným výrazem a kamennou tváři ho pohltili zelené plameny a během sekundy se se stejným výrazem objevil na Ministertvu.
K jeho štěstí zrovna procházel Kingsley Pastorek s několika bystrozory, který si ho okamžitě všiml.„Pane Malfoy, dobrý den. Zrovna jsem vám chtěl posílat patrona, jde o jednu důležitou a vážnou věc" řekl mu hned vážně Minitr, ale to Dracovi bylo očividně úplně jedno
„Neviděl jste Hermionu?" Zeptal se narovinu blonďak, a ignoroval co mu říkal a i to ze ji řekl jménem
„Ne...do práce by měla nastoupit až za hodinu" pozvedl obočí Ministr
„Fajn a kde má Foxor kancelář, měla si tam dojít pro hůlku" Řekl chladně Draco, bylo mu úplně jedno jak mluví s Ministrem a podal mu dopis. Ministerstvo bylo cele přestavěné od padu Voldemorta, a jeho čas byl moc drahocenný na to aby tady bloudil a hledal to„Hned támhle, a pan Foxor tu sice je ale její hůlka rozhodně není hotova, věděl bych to...a tohle není jeho podpis pane Malfoy je mu pouze dost podobný" zamračil se Kingsley a podezřívavě se podíval na Draca, ani jednomu z nich se tahle situace nelíbila.
Blonďak se hned rázným a rychlím krokem vydal směrem který mu ukázal, a on i ostatní Bystrozoři mu byly hned v patách
„Kdy Hermiona odešla?" Zeptal se rychle Ministr
„Nevím" odsekl mu Draco, neměl čas na nějaké otázky na které ještě ke všemu neznal odpověď. Hned co se dostali k jeho kanceláři tak prudce otevřeli dveře, Minitr se hned zamracil když si všiml ze zde jeho asistentka není.„Jsou pod kouzlem" zamračil se jeden Bystrozor který otevíral druhé dveře, hned na to vytáhl hůlku a jedním mávnutím klika cvakla.
Jako první do Kanceláře vešel Minitr a hned za nim Draco. Obou pohled spadl na svázaného muže sedícího na zemi. Draco se okamžitě zarazil. Nebyl hloupý a i hned si dal dvě a dvě do hromady. Falešný dopis, zamknutá kancelář, Foxor svázány a Grangerova pryč...
Bylo mu úplně jedno ze ostatní pomáhají staršímu muži ze země a kouzlem ho rozvazují. On to jen zamračeně všechno sledoval. Doufal ze to není tak jak si mysli ze to je...„Byl tady Dorian, unesl Hermionu" vydechl rychle Foxor když mu zrušili kouzlo.
Všichni se hned zarazili a podívali se po sobě. Draco se stále jenom mračil, v jeho očích byl chlad a na jeho hrudi se objevila bolest. Bolest ztráty...jako by přišel o všechno. Grangerova byla pro nej to všechno. Teď už si tím byl jistý...
A oni mu teď tady říkají ze je pryč. Ze ji ten slizký, podělaný kreten unesl a je někde s nim?!
Draco v sobě cítil takový vztek že přísahal ze ho zabije...„Svolejte hned radu! Víte co mate dělat" rozkázal rázně a hlasitě Minitr kouzel
„Pane Malfoy...váš otec utekl z Azkabanu a dalšími dvěma smrtijedi" podíval se Kingsley na Draca, to byla poslední kapka...
ČTEŠ
Prophecy / Dramione
RomanceNeporušitelný slib, nejmocnější kouzelná smlouva a na světě. Slib který dokáže přinést lásku, důvěru ale i smrt.... Před několika sty lety jedna důležitá věštba, předpověděla hrozbu, hrozbu která neohrozí jen kouzelnický svět ale i mudlovský a pro j...