17. Kapitola

1.1K 45 1
                                    

Hermiona se pomalu začala probouzet. Jako první ucítila krásnou vůni, která je typická jen pro jednoho člověka. Otevřel oči a když ji pohled spadl na tmavé závěsy tak si okamžitě vzpomněla na všechno co se stalo. Trochu se zděsila a chtěla se posadit ale zabránila jí v tom svalnatá ruka, která byla omotaná kolem jejího nahého těla...
Nemohla uvěřit že se včera vyspala se samotným Dracem Malfoyem a co ji překvapovalo ještě víc bylo že to on byl ten který udělal první krok, on sám to chtěl.
Její hlava byla proti tomu všemu ale jedna její půlka a pocity se cítili dobře, cítila se bezpečně.

Pomalu se posadila a myšlenky i plno otázek nechala proudit její hlavou. Byla z toho všechno zmatená, nevěděla co má dělat a co se bude dít teď. Stočila pohled na blonďáka který spal otočený směrem oknu, zhluboka se nadechla...to chce klid...Moc v klidu nebyla protože její hlava pracovala na plné oprátky a neustále se ji přehrávala včerejší noc...

Hermiona se pomalu a potichu odkryla a vylezla z postele. Neměla v plánu po jeho pokoji chodit celá naha a hledat oblečení, takže si proste vzala jeho košili která ležela hned u postele, svoje věci nechala věcmi a opustila jeho pokoj.
Hned co se objevila na chodbě tak se poradně zhluboka nadechla a vydala se do svého pokoje. Udělala si ranní hygienu a oblékla džíny a bílí uplý svetr. Dneska má volno, takže hned po snídani půjde do Příčné ulice, potřebuje si koupit par věci a taky myslet na něco jiného než byla ta dokonalá noc...

Když se Draco probudil, tak hned poznal ze je Grangerova v tahu, jelikož obě jeho ruce byly volně položené na posteli, a upřímně s tím taky počítal. Jeho hlava mu hned začala přehrávat scény ze včerejší noci nad kterými se musel ušklíbnul. On čistokrevný Draco Malfoy se vypsal s Grangerovou. Nikdy v životě by ho nenapadlo, ani by nepomyslel na to ze se tohle stane. Klidně by si to hned teď zopakoval a jednou taky zopakuje at už Grangerova bude chtít nebo ne proste si ji vezme jako včera v noci....
Draco se taky vyhrabal z postele, udělal si ranní hygienu a oblékl si černé společenské kalhoty a černou košili. Všiml si že mu tu Grangerova nechala všechny věci a jediné co zmizelo byla jeho košile, bylo mu to jedno ale představa ze tady byla naha a měla jen jeho košili se mu zamlouvala...

Když Draca sešel do obýváku tak ho obejmulo ticho.
„Mloku!" Zavolal do domu a během dvou sekund se u nej objevil skřítek
„Mlok přeje Panu Malfoyovi dobré ráno" řekl i hned Mlok
„Kde je Grangerova?" Zeptal se chladně Draco
„Pani Hermiona šla do Příčné Ulice, neřekla kdy se vrátí" odvětil mu skřítek
„Fajn" odfrkl si Draco, to ji včera dostal až tak ze musela zmizet úplně?
„Ukliď mi v pokoji, má tam věci tak je slož a někam je dej" nakázal mu blonďák, sednul se na gauč a viděl já se skřítek rozzářil, nad tím pozvedl obočí
„Pani Hermiona přespala u pana Malfoye? Mlok to věděl" řekl nadšeně a s tichým prasknutím zmizel. Draco tam jen nehybně sedel a koukal na místo kde před chvíli zmizel...

-

Bylo už tak kolem jedné a Hermiona stále chodila na Příčné ulici, samozřejmě ze nejvíc času strávila v knihkupectví, ve veřejné knihovně a v obchodě s věcmi s pracovními pomůckami, ale taky si zašla na kávu a nějaký salát k obědu. Udělala si z toho takový den pro sebe a byla za to rada, sice ji myšlenky pořad běhali k blonďákovi a všemu co se mezi nimi stalo ale pročistila si hlavu.
Zrovna vyšla z obchodu Madame Malkinové, která ji zdržela snad půl hodiny protože si s ni chtěla popovídat. S lehkých úsměvem na rtech se vydala někam dal.
O všem úsměv ji zmizel hned co zvedla hlavu a spatřila osobu před sebou která na ni nehybně koukala. Hned se zastavila a zamrzla na místě, pouze sledovala osobu v černém habitu, černými rukavicemi, kapucí a černou maskou. Osobu kterou viděla ve své zničené kanceláři. Celým tělem ji projel mráz v podobě strachu. Když se osoba pohla a udělala krok jejím směrem, tak ji to dostala z transu. I hned se otočila a co nejrychlejším krokem se vydala k obchodu u Letaxu, kde je Letaxovy krb. Neustále se ohlížela za sebe, svoji hůlku stále neměla. Zjistili ze je v ni trocha nějaké černé magie a musí ji opravit.
Rychlím krokem vlétla do obchodu, dotyčného už ani nevyhledávala ale k tak si všimla jak stojí u výlohy a kouká ní. Pustila prášek a během jedné sekundy se objevila doma...

Draco si sem po obědě pozval Blaise, protože neměl dneska práci, tak co by jiného mohl dělat.
Když se v krbu objevili zelené plameny tak tam oba stočili svůj pohled, který spadl na brunetku která jen tak tak udržela rovnováhu jelikož zakopla díky tomu jak rychle z krbu vyšla.

„Grangerova?" Pozvedl obočí Draco. Hermiona se na nej prudce otočila a pohled ji spadl na dva bývalé zmijozele kteří ji pozorovali z pozvedlím obočím.

„Viděla jsem ho" vydechla jenom
„Koho?" Zeptal se chladně a nechápavě blonďák
„Toho co byl v kanceláři" dodala Hermiona
„Grangerova? Jsi jistá?" Jemně se zamračil a vstal z gauče na kterém do teď sedel
„Jistě.." zamračila se
„Stal tam a Koukal na mě, potom se rozešel mim směrem a já jsem rychle šla k Letaxu, on začnou a potom se na mě díval skrze výlohu úplně nehybně" vysvětlila mu a podívala se na něho. Draco v jejich oči poznal nějaké vyděšení, které na sobě ale nedala dokonale znát. Ale jistě ze bez hůlky by byla asi v háji zvlášť když jde nejspíš o smrtijeda který na ni vyslal smrtící kletbu.
Na zádech pocítila dlaň blonďáka kterou tam dal pro její lepší pocit. V tuhle chvíli oba zapomněli na to co se mezi nimi stalo včera večer
„Videla jsi kdo to byl?" Zajímal se Blaise z gauče
„Ne měl tmavou masku, rukavice, kapuci" podívala se na Blaise
„Fajn, my jdeme na Ministerstvo a musíš to nahlásit a-" začal chladně Draco
„A ty mi pak všechno vysvětlíš" ušklíbl se Blaise, který vstal. Draco hned věděl kam tím míří, protože ještě před chvíli se jejich konverzace dostala k včerejší noci a Blaise ví jen to ze se něco stalo. No z toho se Draco asi nevlíkne...

Prophecy / DramioneKde žijí příběhy. Začni objevovat