Hermiona a Draco a vrátili asi před jednou hodinu ráno a její štěstí bylo ze zítra nemusela do práce, protože by tam asi usnula. Nebyla zvykla nějak často takhle ponocovat, všechno měla hezky rozvržené.
Hned co vystoupili z krbu si sundala svoje stříbrné lodičky a bez jediného slova se vydala po schodech na horu v plánu jít do postele, to by ale musela v domě žít sama.
Šla asi dva kroky před Malfoy a z ničeho nic byla zatáhnutá za ruku, prudce sebou trhla a lehce vyjekla jelikož to vůbec nečekala. Hned na to byla přiřazena zády na zeď, zmateně zamrkala ale Draco ji nedal prostor ani k tomu aby se nedechla a vrhl se na její rty.
Musel to udělat, proste musel. Na plese při jejich tanci si totiž konečně přiznal ze ho ta knihomolka dostala a on ji nedokáže odolat.
Hermiona dávno věděla že ji blonďák zamotal hlavu a rozhodně s tím nepřestává, padá do toho víc a víc.
Chvíli opět zamrznutě stala ale po chvíli mu omotala ruce kolem krku a polibky mu začala oplácet. Byly chtivé, vášnivé ale i jemné.
A Jelikož byly hned u dveří u Dracova pokoje, tak se odlepil od stěny a ji donutil se posunout ke dveřím, které následně otevřel a oni tak mohli zmizet v jeho pokoji.
Hermionu hned obejmulo příjemné teplo pokoje a do nosu jí praštila ta jeho krásná vůně po kolínské, pepermintu, vypraného oblečení a teď ji ještě doprovázela vůně ze sprchy od mužského dobře voňavého šampónu a sprchového gelu.
Hermionini ruce se z jeho krku přesunuli k jeho saku kde mu následně rozepnula dva knoflíky a on si mohl sundat. Věděla přesně co děla, nevěděla jestli toho bude litovat ale pro ni bylo důležité co je teď.
Draco si její tělo natisknul na svoje a pevně ji chytnul kolem pasu jako by ji chtěl vyzvednout ale místo toho oba lehce spadli na jeho postel do které Hermiona, jelikož byla pod ním, zapadla jako do obláčků. Opět ta krásná vůně která byla silná ještě víc...„Malfoyi" vydechla mu Hermiona do rtu, když ji shrnul jedno ramínko od šatů. Docházelo ji moc dobře co právě teď dělají a to bude následovat, to ale Dracovi taky
„Grangerova, alespoň někdy vypni tu svoji hlavu" zabručel znuděně, protože jestli to teď cely přeruší tak ji bude muset proklít. Ale Nechala ho. Stejně se ho jen tak nezbaví a dřív nebo později by se stejně stalo...
Ona mu začala rozepínat knoflíčky na košili a hned jak to udělala tak prsty přejala po jeho dokonale vypracovaném těle, přesně jak si myslela. On ji naopak shrnul druhé ramínko a když jí začal shrnovat i zbytek šatů tak ji začal líbat na krku aby ji rozptýlil. A jelikož pod šaty neměla podprsenku protože by to nevypadalo hezky tak se mu hned naskytl pohled na její nahé tělo, které bylo dokonale. Jeho ruce rýsovali její nahé úzké boky a když mu sundala košili, která skončila na zemi, tak se z jejího krku přemístil na její hruť, když svými polibky zahrnul její ňadra tak lehce vzdychla a její dech se zrychlovat když se blížil k podbřišku. Šaty ji sundal úplně a šlo to snadno protože to byl jeden kus oblečení a ona mu odhalila úplně celé své tělo. Nikdy by ho nenapadlo ze se pod bude prohýbat Grangerova....Během dalších dvou minut byly oba dva nazí. Hermiona prudce dýchala a Draco si myslel že jestli ji nebude hned teď mít tak zešílí. Od doby co uzavřeli ten slib tak s nikým nic neměl, a to je co říct.
Jednu její ruku jí přišpendlil u hlavy a když ji opět políbil na rty, tak do ní vnikl. Okamžitě vzdychla, prohnula se v zádech zaklonila hlavu kterou mu následně zabořila do ramene, po celém těle se ji rozletělo milion motýlku, bylo příjemné a chtěla víc, chtěla jeho. Draco poznal ze je pana, překvapilo ho to. A to víc ho překvapilo ze on, její dlouholetý nepřítel kterého vždy nenáviděla je její první, jak komické. Ani ona tomu nemohla uvěřit ale nikdy před tím nikoho neměla s Ronem se jenom políbili k čemuž ji pomohl adrenalin nic víc...
Draco ji dal par vteřin aby si zvykla a po té začal prudce přirážet. Její vzdychy se ozývali celým pokojem možná i mimo něj. A čím víc rychleji přirážel tím byly hlasitější. Hermiona nechtěla aby to skončilo protože nevěděla co bude po tomhle všem...Ale všechno jednou musí skončit, když oba dosáhli svého konce, tak si Draco lehnul vedle ní mezi tím co ona zrychleně dýchala. A podle dechu Draco poznal že je nejistá a on nechtěl aby toho litovala. Takže jí jednu ruku protáhl pod jejím krkem a tím si ji přitáhl blíž k sobě. Překvapeně a zmateně zamrkala ale pomalu si svou hlavu položila na jeho hruď. Přišlo ji jako by to nebyl Malfoy. Jenže byl a Draco ji tím ukázal ze to není jen kus ledu, možná se tak choval a to se nezmění ale city má stejně jako každý člověk a ví ze k téhle holce které léta nenáviděl začíná cítit něco co nedokáže rozeznat, nedokáže ji už dal odolávat...
ČTEŠ
Prophecy / Dramione
RomanceNeporušitelný slib, nejmocnější kouzelná smlouva a na světě. Slib který dokáže přinést lásku, důvěru ale i smrt.... Před několika sty lety jedna důležitá věštba, předpověděla hrozbu, hrozbu která neohrozí jen kouzelnický svět ale i mudlovský a pro j...