7. Kapitola

1.1K 42 0
                                    

„Grangerova Neser mě už!" Zvýšil hlas Draco
„Zmlkni Malfoy!" řekla stejným tónem
„Neříkej mi co mám dělat ty-" Zamračil se
„Co? Mudlovská šmejdko? Vymysli si něco jiného Malfoy" řekla ostře, ale i tak ji to ubližovalo, a on to poznal moc dobře
„To jsem nechtěl říct Grangerova" procedil skrze zuby klidněji
„Určitě" odfrkla si Hermiona, ale to ze řekl ze to nechtěl říct bylo dost zvláštní...
„V tomhle mi věř" pokrčil rameny a přešel do jejich prostorného obýváku
„Nemám důvod ti věřit" zamračila se hnědovláska, ale byla překvapena jeho slovy i jeho tónem. Co když to opravdu říct nechtěl?
„To je tvůj problém" odsekl jí

„Mlok zdraví Pana Malfoye a paní Malfoyovou" ozval se skřítek, který se u nich objevil. Oba se hned zarazili v pohybu a vypadalo to velice komicky. Tohle bylo poprvé co tak Hermioně někdo řekl. Draco možná i přestal i dýchat, bylo divné slyšet ze Grangerova je označovaná jeho jménem které teď patří i jí. Je pravda ze mít manželku by mu nevadilo, ale Grangerova? Přišlo mu zvláštní ze už se mu to tolik neznechucovalo. To asi ty představy jak by tím všechny usadil ze on bývali smrtijed je po boku válečné hrdinky kterou by nejradši všichni někam pozvali. Hermioně to bylo taky velice divné, neznělo to špatně ale že zrovna ona nosí jméno svého největšího rivala je podivné...

„Mlok řekl něco špatně? Moc se Mlok omlouvá, Mlok nechtěl urazit-" začal hned skřítek
„Ne ne ne, Mloku to je v pořádku, jen mi říjen Hermiono" usmála se na nej hned a Draco si odfrkl
„Ale panu Malfoyovy se to nelíbí.." vydechl skřítek opatrně
„Já nejsem Malfoy, tomu se nelíbí nic...takže klidně Hermiono" usmála se na nej. Ona musí mí pořád něco na jeho osobu ze? Byla jediná dívka která s nim pořad opovrhovala...

„Malfoy a ty si zvykni ze ti nebudu klečet u nohou jako ostatní nány které by na mem místě byly v sedmém nebi, já ale ne" zamračila se na něj při odchodu
„To se uvidí" ušklíbl se Draco, ona se jen na chvíli zastavila. Co tím jako myslel? Ze se uvidí??
Dracovi začínalo vadit ze mu právě u nohou neleží, že má šanci kdokoliv jinej ale on sám ne. Však ona byla chytrá, měla dokonalou postavu a v obličeji byla taky krásná, to musel uznat, a zasloužil by si ji třeba Wesley? To určitě...
Nejradši by se za tyhle myšlenky proklel...

-

Draco se opět sešel s Blaisem, tentokrat u něho. Potřeboval se odreagovat.

„Co Grangerova?" Uchechtl se Blaise
„Co by" pozvedl obočí Draco
„No stala by za hřích ne?" Ušklíbl Se a Draco se na nej jen díval pohled jestli to jako mysli vážně
„Možná..ale pořad je Grangerova" pokrčil rameny a napil se ohnivé Whiskey
„No a co? Je tvoje je?" Narážel neustálé
„Není moje Blaise" zamračil se Draco, ale to ze by něco bylo jeho a zrovna ona se mu líbilo...
„Ale je" ušklíbl se Blaise
„Zabini Neser, není, možná tak v papírech" odsekl mu blonďak
„No a? Těžko teď budete mít v životě někoho jiného když jste manžele" Řekl Blaise
„Neříkej nám manžele Blaise, nejsme manžele. Jen dva lidi kteří museli splnit podělaný slib" řekl chladně Draco, ale musel uznat ze Grangerova by opravdu stala za hřích
„Draco upřímně, oba víme ze je Grangerova dobrá a jsme dospělí a prošli jsme si vším možným. Ona je chytrá a uznává a teď ji můžeš mít" díval se mu jeho kamarád přímo do oči. Draco věděl ze pravdu ale nic takového si nechtěl přiznat. Přeci on Malfoy pojede do Grangerove? To je hloupé!
„No a i kdyby ne tak spolu můžete nějak zkusit vycházet, stejně budete muset. A proste on vás vítr někam zavane" Uchechtl se Blaise a tím to cele jednoduše uzavřel. Ale pro Draca tohle nekončilo, díky svému kamarádovy a své matce, kteří mu neustále do hlavy vrývali jak je Grangerova skvělá, měl plnou hlavu jenom jí!

A ona Hermiona? Ta si dokázala přiznat ze Draco Malfoy není muž k zahození, elegantně se obléká a je i dobře vychovaný, když opomene to arogantní a namyšlené chování, tak je opravdu dobrý...A taky si všímala ze občas se trochu Malfoy ukáže v jiném světle třeba to jak ji položil ruku na zadá pro její lepší pocit, nebo podržel důvěře nebo i když o není moc pěkně tak se ji pomohl zbavit Rona, nechtěla se ho zbavit ale v tu chvíli byla rada ze odešel protože se s nim nechtěla víc hádat, už tak je na tom jejich přátelství špatně.
Potřebovala do všeho uniknout, být chvíli někde kde bude klid a bude mít čas sama pro sebe...Napadlo ji jedno místo kam by se mohla na par dnů vytratit...

Prophecy / DramioneKde žijí příběhy. Začni objevovat