Hermiona dlouho nemohla usnout, neustále se převalovala a své oči neustále otvírala. Její hlava ji neustále ukázalo buď obraz smrtijeda, nebo Malfoye nebo ji přehrávala jejích společnou noc nebo měla jen samé otázky na dotyčného blonďáka nebo muže v masce. Ministerstvo prý má jedno podezření ale nic nesmí říct protože je to někdo víc bližší než by čekali takže nic nesmí riskovat, kancelář jí proto více opatřili a doporučili ji aby nechodila někde sama alepoň dokud se její hůlka nedá do pořádku nebo ji daji bystrozora pro její bezpečnost, jiného než je Dorian.
To byl ale Draco proti se slovy ze se mu nikdo takový nebude roztahovat v baráku, před nim, v jeho blízkosti a nebo hůř v blízkosti Grangerova a něco na ni zkoušet. No poslední slova si nechal samozřejmě pro sebe, takže to Hermiona nemohla vědět ale rozhodne věděla ze nějaký malí vliv na blonďáka má ale to i on na ni ze?Když konečně usnula tak mohlo být tak po půlnoci. Jenže ji asi za dvě hodinu probudila noční můra. Byla reálná, všechen křik a bolest prožívala. Byl tam smrtijed, bellatrix, mrtvý Harry, Ron, Ginny a všichni jí blízký lidi, dokonce i Malfoy na jehož krutou smrt se musela dívat. Zůstala sama a byla mučena mužem v černé masce a Bellatrix.
Hermiona sebou prudce trhla, otevřela oči a zrychleně dýchala, pomalu se posadila a rozhlédla se. Uklidnilo ji když zjistila ze je doma a nic se děje. Ale smích Bellatrix ji neustálé zněl v uších, její oči neustále viděli všechny její mrtvé přátele kolem kterých se plazil Nagini, Malfoye v obrovské kaluži krve a jeho šedomodré oči ji jen mrtvě bez známky životy sledovali, sledovali jak byla mučena i přes to že byl mrtvý.
Potřebovala se uklidit. Vyhoupla se do sedu a vstala z postele. Přehodila si přes sebe lehký župa z jemné lesklé látky, protože na sobě měla jenom košilku na ramínka která ji sahal do půlky stehen a byla ze stejného materiálu.
Mela namířeno do kuchyně a udělat si čaj, kafe, kakao cokoliv bylo ji to jedno chtěla něco co ji uklidní a pomůže usnout i když pochybovala že po tomhle ještě zavře oči. Všemi událostmi které se ji za poslední měsíc dějí byla vystresovaná a unavená...Draca probudili hlasité zvuky ze zdola, i hned se zamračil. Nechápal kdo ve dvě hodiny muže dělat takový ramus! A proč vůbec!
Naštvaně vstal a vzal si na sebe šedou mikinu na zip s kapuci, jelikož měl jen tepláky ve stejné barvě. Prudce otevřel dveře a s kamenným a chladným výrazem se vydal dolu po schodech a byl naprosto přesvědčen ze dotyčného asi prokleje. To ho ovšem ale přešlo hned co uviděl Hermionu, jeho chůze hned zpomalila. Seděla na gauči s rukama ve vlasech a před sebou měla hrnek horkého asi čaje. Teď už nemračil protože byl naštvaný, no byl pořad protože ho vzbudila ale poznal ze něco není v pořádku.„Grangerova?" Pozvedl obočí, ona sebou prudce leknutím trhla a rychle se postavila jako by na ni promluvil Voldemort. Když se její oči zabodli do bouřkových, tak se zhluboka nadechla.
„Malfoy" zamračila se, protože ji vylekal.
„Co tady děláš?" Zeptal se chladně
„No já...nemohla jsem usnout a potom se mi zdála noční můra, byla hrozné reálná" vydechla a zavřela oči pro uklidnění, měla už toho všeho dost. Chtěla jen prožívat normální, šťastný, bezstarostný život ale ten její ji už nedopřeje ani klidný spánek, to chce toho moc?
„O čem byla?" Zeptal se Draco, zajímalo ho to. Ona prudce otevřela oči a jen na nej stočila pohled, mlčela..
„Byla jsem v tmavé staré místnosti, všude to skřípalo a dunělo. Všichni mi přátele byly mrtví a plazil se po nich Nagini a ty jsi ležel v kaluži krve a i přes to ze jsi byl mrtvý tak se tvoje oči dívalo přímo na mě jak mě mučí Bellatrix a ten smrtijed v ty masce. Pořad slyším ten její šťastný a skřípavý smích..." řekla zjednodušeně a své oči ve kterých nebylo nic zabodla opět do těch jeho. Cítila se jak malá ufňukaná holka a proto na sebe byla naštvaná
„Grangerova klid, nic z toho se děje" řekl chladně Draco a přistoupil blíž k ni
„Ani dít nebude o to se Postarám" dodal a věděl ze těmi slovy ji zmate a vyvede z míry. Taky ji tím ukázal kousek svých citu. Zmateně se na něho podívala ale na konec se k jeho překvapení pousmála.
„Chceš spát u mě?" Zeptal se zničeno nic, a ani on sám nemohl uvěřit ze to řekl, ale co však už se spolu vypsali, byly vlastně manžele, spojení neporušitelným slibem, bydlí spolu a postel je dost velká
„Co?" Zeptala se udiveně
„Nebo můžeš zůstat sama vzhůru celou noc" pokrčil rameny. Ona na něho pouze koukala...ukazuje city, jak zvláštní...
„Ne" vydechla po chvíli rozmyšlení. Draco se jen vítězně ušklíbl a když se vydal po schodech na horu, tak se vydala za nim...V jeho pokoji ji zase obejmulo to přijmeme teplo a do nosu ji praštila ta jeho krásná vůně kterou má jen on. Okamžitě se ji bavil každý moment a pocit té noci...
Hermiona si rozvázala župánek a volně ho nechala spadnout k jejímu pasu, následně si sundala a hodila přes židli. Téhle proces Draco soustředěné sledoval, nejradši by ji teď hodil na postel a vzal si jí ale to nemohl...kdyby se takhle tady svlékala pořad...Ozvala se jeho myšlenkaHermiona si lehla na stejnou stranu jako minule a Draco na tu svou a sám přes ní přehodil peřinu. Překvapilo ji to ale i tak se do ni zachumlala, byla příjemná a teplá.
Stále pokaždé kdy zavřela oči viděla Malfoye jak se ni kouká s mrtvými očima jakoby stále vypadal ze žije. Věděla ze kdyby tohle zažila doopravdy, ze už by necítila jeho vůni a jeho chladnou přítomnost ve které se cítila bezpečně i když to byl Malfoy, by ji zničila. Nechápal to.
Její tělo vědělo co přesně teď chce, nějaká její část sice křičela ze ne ale v převaze bohužel nebyla.
Proste se otočila čelem k němu a obličej zabořila do jeho svalnaté paže.
Hned co ucítil její tělo natisknuté na jeho, prudce otevřel oči a musel se ušklíbnout. Ta holka bez něho už nemůže žít...to ale ty bez ni taky co?...vysmál se mu hlas v hlavě, nad tím se zamračil a vyhnal ho pryč.
Pohnul Rukou do které zabořila svůj obličej, už pociťovala to zklamání, trapnost ze nechce cítit její doteky. Jenže on svou ruku protáhl pod její hlavou a přitáhl si ji na svou hruď. Překvapeně zamrkala a usmála si což nemohl vidět. Cítila se dobře s začala si přiznávat že v blonďákovi začala neco cítit...
ČTEŠ
Prophecy / Dramione
RomanceNeporušitelný slib, nejmocnější kouzelná smlouva a na světě. Slib který dokáže přinést lásku, důvěru ale i smrt.... Před několika sty lety jedna důležitá věštba, předpověděla hrozbu, hrozbu která neohrozí jen kouzelnický svět ale i mudlovský a pro j...