Minho
Aynen dediğim gibi oldu. Kapıyı açmamla bana tutunan bir adet aptal ve bu olaya şaşkın şaşkın bakan ben durumu çok güzel özetliyorduk.
" Hey Hyunjin ne oldu sana?"
" Soru sormanın sırası mı?"
İlk defa doğru konuşuyordu ama sormadan anlayamazdım, ayakta bile zor duruyordu. Nasıl bu hale geldin aptal..
Kolundan tuttuğum gibi içeri çekmiş, kapıyı kapatmıştım.
" Aptal, ne bok yedin?"
" Of küfür ağzınıza nasıl yakışıyor!"
" Hyunjin saçmalamaya devam edecek misin?"
" Evet?"
Derin bir nefes alıp onu içeri götürdüğüm zaman kendini koltuğa atmış,ve adam akıllı açamadığı gözleriyle bana bakmıştı.
Şuan anlıyorum. Fena dövmüşler bunu.
Hızla yukarı çıkıp çantamı aldıktan sonra yanına indim ve beklemeden oturdum.
" Kalk pansuman yapayım."
" Bekleyin şuan olmaz."
" Kalk dedim Hyunjin."
" Bende olmaz dedim."
Omuzlarından tutup olduğu yerde doğrulttuğum zaman bakmıştı bana.
" Sence kim kimi dinliyecek?"
Konuşmasına izin vermeden çıkarttığım birkaç şeyi yanıma bırakmıştım.
" Ne bu halin, ne yaptılar sana?"
" Dövdüler."
" Hadi ya hiç belli olmuyor. Neden aptal?"
" Ben size geliyordum. Dedim izin günü bu günü boşta bırakamam bela olayım, ayıptır söylemesi. İşte arabayla ara sokağa girince ikinci bir vaka oluyordu ki. Bunlar bana bir sövdü..."
" Ee?"
Bir yandan yüzündeki yaralar ile ilgileniyor diğer yandan onu dinliyordum.
" Sonra işte ben durur muyum? Hayır. "
" Tabi dursan ölürsün zaten.. "
" Aynen öyle, ben de bunlara sövdüm!"
" İyi halt ettin."
" İçlerinden biri beni döveceğini söyledi?? Beni beni? Bana ? Bana nasıl vuracak o sik kafalı orangutan!?"
" Hyunjin şey- "
" Dövemez beni!"
" Ee?"
" Neyse işte sonra... "
" Sonra ne oldu? "
" Dövdüler beni..."
Kahkaha atmamın üzerine bana hafif vurmuş ardından acıyla inleyip yerinde durmuştu.
" Neden gülüyorsunuz? " isyanının üzerine elimdeki bandı kaşına yapıştırmış ve
" Baya dövmüşler. " demiştim.
" Hyung, sen birde karşı tarafın halini gör.. "
" Hey nereden hyungun oluyorum senin? "
" Oldun şuan. "
" Kaç kişiydiler, ayrıca ne o ergen tavırlar, özür dileyip geçseydin."
Şok olmuş gibi bana bakmış" Ne? Ben ? Ben öyle yapacağım? Hadi canım, ayrıca bunlar özürden anlamaz ki. Pislik herifler laf ettiler bana! " demişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doktor Civanım // • HyunHo •
Fanfic-Daha önce beyni olmayan bir beyin cerrahı görmemiştim. İlk misiniz? 09/11/2022