Hi!
💗🌈
---
Minho
---Dakikalar saatleri, saatler günleri kovalarken bugün tam bir hafta geçmişti. O gece sarhoşken ona yaşattıklarım üzerine iki gün hastaneye gelemedi bizim aptal...
O kadar ileri gitmiş miydim..?
Fakat sonrasında hemen gelmesi ve bunu günlerce dillendirmesi eksik olmamıştı. Hâlâ Han ile uğraşıyor peşini bir türlü bırakmıyordu. Han demişken, odamda işlerimi hallederken çalınan kapının sesiyle " Gel." dedim ve içeri Han girdi." Kolay gelsin. Müsait misin?"
" Evet bir şey mi oldu?"
" Hayır sadece sıkıldım... "
Gelip karşıma oturmuş ayak ayak üstüne atmıştı. Ben mi giderecektim sıkıntısını?. Birkaç saniye beklemiş ardından konuşmaya başlamıştı.
" Seninkini uyar biraz, başıma bela oluyor."
" Kim?"
" Hyunjin?"
Benimki derken?... Gerçi ortada ona beslediğim bir aşk veya bir sevgililik meselesi yoktu. Fakat buna rağmen iki kere birlikte olmuştuk.?. ( Yazar notu: soylemene gerek yok biz biliyoruz ne tur bir orospu olduğunu)
Başımı kaldırıp ona bakmış ardından " Ne yapıyor sanki?" diye sormuştum. Anlatmak için can atar gibi hemen bana cevap vermişti.
" Ne mi yapıyor? Sürekli beni yanına çağırıyor bir şeyler saçmalayıp öyle gidiyor, artı senden bahsedip seni elde etmeye çalıştığımı ve bundan hiç hoşlanmadığını söylüyor. Sonrasında seninle yapacağı ve yaptığı şeyleri bana bir bir anlatıyor ayrıca dinlemem için beni zorluyor, ha bide dakika başı yeni dosyalar gönderip tekrar tekrar kontrol etmemi söylüyor!? Gerçekten yeter."
Attığım kahkanın ardından bir şey diyecektim ki bana olan garip bakışlarını görünce durup konuşmasını bitirmesini bekledim.
" Min, hâlâ çok güzelsin."
Bunu neden birdenbire diyordu bilmiyorum heralde uzun zamandır beni gülerken görmedi. . Fakat bitmiş gitmiş şeylerin üzerine neden hâlâ konuşuyordu. Bir şey demeden önüme döndüğüm sırada tekrar konuştu.
" Seviyor musun onu?"
Tekrar cevap vermedim.
" Seni çok seviyor. Belli, değerini bil çocuğun. Sonunun bize benzemesini istemem."
Üst üste gelen tartışmaları bahane ederek ayrılmamızdan mı bahsediyordu.? Yine bir şey demediğimi görünce tekrar konuşacaktı ki pat diye açılan kapıya dönmek zorunda kaldık. Geldi benim bela..
" Yunan heykelim nas- ah sende mi buradaydın sincap?"
Han derin bir nefes alıp birkaç bir şey mırıldanmış ardından sesli bir şekilde "Evet." demişti. Hyunjin hastaneye sahip olmasına rağmen hemşirelik görevine mecburen devam ediyordu. Babası garip bir adamdı ama bence bu iyi bir şeydi.
Ona baktığımı görünce Han'ı umursamadan kapıyı kapatmış yanıma gelip beni öpmüştü.
" Hyunjin-"
Bir şey diyeceğimi bildiği için benden uzaklaşmış ve Han'ın tam karşısına oturmuştu. Bunlar neden burada ve bu nasıl bir ortam." Neden buradasın sincap işin yok mu?"
" Yok."
" Hemen vereyim canım dert mi bu?"
" Cidden kesecek misiniz benimle uğraşmayı?"
" Sen kesecek misin Min'in peşinde koşmayı?"
Konu nasıl bana geldi... Han derin bir nefes alıp ayağa kalkmış.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doktor Civanım // • HyunHo •
Fanfic-Daha önce beyni olmayan bir beyin cerrahı görmemiştim. İlk misiniz? 09/11/2022