Fic tutmuyor heeey
Yazdıklarımın karşılığı olarak oy ve yorum alabilir miyim lütfen
Çünkü kendim yazıp kendim okudukça.. yazasım gelmiyor.
Teşekkürler 💚Minho
--
Yol boyunca hep uyumuştu, geldiğimiz sırada gözlerini zorla da olsa açmış benimle birlikte evime girmişti. Anlaşılan bir süre daha birbirmize katlanmamız gerekiyor... Ne üzücü..
Kendini koltuğa attığı sırada üzerimdeki ceketi çıkarmış ve asmıştım.
Bir yandan kravatımı çıkartırken onun yanına gelip tam önünde durdum." Hey aptal. Uyuyor musun?"
" Yok aslında dans ediyorum siz anlamıyorsunuz."
Gözlerini açıp bana bakmış öyle konuşmuştu.
Gülerek ona bakmış ardından " Uyu hadi uyu sonra gidersin." diyip yukarı çıkmaya başlamıştım.
" Hyung beni burada neden yalnız bırakıyorsun?"
" Ne yapayım kucağımda mı uyutayım seni?"
" Fena mı olur..."
Bu çocuk beni çok güldürüyor.. odama girdiğim sırada kısa bir duş almış ardından sadece klasik olan bir şort giyip spor odasına girmiştim.
Ne zamandır fazla vaktim olmuyordu, bu gece çok yorgun olmadığım için yapabilirdim.Kulaklıklarımı takmış, kendime göre bir müzik ayarlayıp başlamıştım. Dakikalar geçti, beklemediğim şey birdenbire odaya yine ve yine yarı çıplak Hyunjin'in girmesiydi. Evimde nasıl böyle gezebiliyorsun aptal.?
Saçları dağılmış, gözlerini yeni açtığı belliydi. Bana bakmış tiz bir ıslık sesi çıkarmıştı anında.
Müziğin çok olmayan sesi onu duymamı sağlarken durup kulaklığın tekini çıkardım.
" Woaww doktor, siz neymişsiniz be?!"
" Neyi abartıyorsun yine? "
" Sizce de abartılmamalı mısınız...?"
" Hyunjin ben bile kendimi bu kadar övmüyorum biliyor musun?"
İçeri girip odaya kısaca göz gezdirmiş ardından yanıma gelmişti.
" Evimde böyle gezme , bir tek ben böyle gezebilirim. "
" Ne yapayım, eviniz çok sıcak.. "
" Dışarıda hava soğuk ben ne yapayım?"
" Burası evin içi yalnız. "
" Kış ayındayız?"
" Oldu mu ya o kadar. "
" Yani evet."
Beni işimden alı koymak istermiş gibi bir süre hiç susmadı. Ardından geçip bir kenara oturdu.
Onu umursamadan kısa bir esneme hareketleri uygulamış ardından şınav çekmeye başlamıştım. Susmadan üst üste tepki veriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doktor Civanım // • HyunHo •
Fanfic-Daha önce beyni olmayan bir beyin cerrahı görmemiştim. İlk misiniz? 09/11/2022