Unutmadan , konuşmalar bölümüne gidip size sorduğum soruya cevap verebilir misiniz lütfen. Gerçekten kararsızım. Teşekkürler..
İyi okumalar diliyorum...- minho -
🤎Kapının üst üste çalınması ile odamdan çıkmış ve aşağı inmiştim. Han benden önce davranıp açmıştı. Evet gece gece bundan başka kim olabilirdi ki..
" Hyunjin, ne işin var bu saatte?"
Kapıya yaklaşıp sorduğum sorunun üzerine derin bir nefes alıp bana ve Han'a bakmış ardından elindeki ajandayı uzatmıştı.
" Buyurun ajandanız."
" Ah neden zahmet ettin gereği yoktu.."
Han duvara yaslanmış ikimizi dinlerken Hyunjin bana bakmış;
" Saatin o kadar da geç olmadığını görünce getireyim dedim."
" Hyunjin saat gecenin üçü?"
" Evet tamda kahve içilecek saat değil mi?"
Beni eliyle kenara yavaşça çekmiş ve içeri girmişti. Tabi ya.. Han yüzünden gelmişti. Aptal şey...
Han gülerek duvardan ayrılmış ve Hyunjin'e yapmacık bir şekilde sarılıp geri çekilmişti.
" Hoşgeldin."
" Baya hoş buldum."
Ben gece gece bu ikisi ile nasıl başa çıkacaktım hiç bilmiyorum ama birkaç dakika içerisinde kendimi onların arasında salonda buldum.
" Ee bay Han nasılsınız? "
" İyiyim seni sormalı..."
" Çok iyi."
" Nöbetin yok mu? "
" Var."
" O halde neden buradasın?"
" Oh sıkıldım ve ajandayı da getireyim dedim."
" Nöbet yerinden izinsiz ayrılman doğru değil biliyorsun umarım.."
" Ne kadar umrumda? "
" Anlamadım? "
" Sizin de dediğiniz gibi... Baba parası, anlarsınız ya."
Sessizce onların saçma muhabbetini dinliyor bitmesi için dua ediyordum. Han gülerek Hyunjin'e bakmış,
" Haklısın haklısın. " diyip önüne dönmüştü. Hyunjin istediğini almış bir şekilde kahvesine uzanıp bir yudum almış ardından yerine bırakıp ayağa kalkmıştı.
" Bay Min size söylemem gereken bir şey var bana bir iki dakika ayırır mısınız lütfen?"
Dediği şeyin üzerine ona bakmış ardından fırsat bulmuş gibi ayağa kalkmıştım.
" Çok özel değilse burada söyle istersen.."
Hyunjin duyduğu şey üzerine Han'a bakmış ardından bana dönüp" Çok özel. Fazlasıyla." diyip merdivenlere yönelmişti.
Aldık başımıza belayı... Han'ın bir şey dememesi üzerine onu orada bırakıp Hyunjin ile birlikte yukarı çıkmıştım.
" Ne oldu?"
" Bir şey yok."
" Ah Hyunjin, sen ne yapmaya çalışıyorsun?"
Kendini yatağıma bırakmış ve ayak ayak üstüne atıp bana bakmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doktor Civanım // • HyunHo •
Fanfic-Daha önce beyni olmayan bir beyin cerrahı görmemiştim. İlk misiniz? 09/11/2022