•33

630 87 158
                                    

Heelloow 👽💗
Bölüm sonu şok var sakin erken bakmayin ahjsnsksjsksn

-Minho -

" Sonra... Sonra sen bana hastaneyi gezdirdin!"

" Evet evet Hyunjin doğru evet! Hatırladın! Ah sonunda..."

O gecenin üzerinden yaklaşık iki gün geçti, ve eve döndüğüm anda beni yakalamış bir sürü şey anlatmaya çalışmıştı. Az çok bir şeyler hatırlıyordu, son hatırladığı şeyin üzerine sevinçle sarıldım ona.

" Sonunda biraz da olsa hatırladım seni!"

" Demiştim sana... "

Heyecanlı heyecanlı geri çekilmiş ve dudaklarıma bıraktığı öpücükten sonra koşar adımlarla yukarı çıkmıştı.

" Hey nereye!"

" Daha çok şey hatırlamam gerekiyor!!"

Beni güldürüyor...

Yaklaşık on- on beş dakika sonra üzerimi değiştirip öyle çalışma odasına girmiştim. Yoğun bir gündü benim için..ve hâlâ işlerim devam ediyordu.

Masa başında geçirdiğim dakikalar kapının açılması ile kısa bir ara için durdu.

" Gel Hyunjin.."

Yanıma gelmiş , neler yaptığıma bakmaya başlamıştı. İşime geri dönüşümün ardından masanın altına giren bir adet aptal ile durdum.

" Hyunjin ne yapıyorsun?"

Sandalyeye tırmanmış ve kucağıma oturmuştu. Bebek.
Hiç bozuntuya vermeden işlerime devam ettim. Bir yandan saçlarıma oynuyor kendi kendine şarkı söylüyordu. Yaklaşık yarım saat öyle geçti, ardından aşağı indiğimiz sırada içeri geçip film izlemek için koltuğa oturduk.

Hyunjin yerini beğenmemiş gibi gelmiş ve hemen kucağıma uzanmıştı. Arada bir beni öpüyor birkaç bir şey söyleyip tekrar susuyordu. Yine film arası öpücüklere başladığı sırada onu tutmuş ve bu sefer ben öpmüştüm. Tam eli boynuma gidiyordu ki...bilin bakalım ne oldu.?

Tahmin ettiğiniz gibi, kapının  fuhuş operasyonu  yapan polis edasıyla çalınması üzerine mecburen onu bırakıp ayaklandım. Açtığım kapının ardındaki simalar yüzünden hemencecik tekrar kapattım. Fakat fırsat yokmuş gibi bir iki dakika geçmeden balkondan giren Felix beni şoka sokmuştu.

" Heyyy!!"

" Lan ne ara girdin sen?"

" Hemen aç o kapıyı pis katil"

" Açmıyorum defol evimden!"

" Hayır asla!"

" Hadi hadi.."

" Ya hayır!"

Hyunjin kahkaha ata ata ayağa kalkmış ve kapıyı açmıştı. En azından benden iyi.

Anında sesler ile birlikte içeri dolan koca bebekler...

"  LONG TİME NO SEE SEUNGMİN İN THE HOUSE!!!!"

Seungmin Chan'ın sırtından yere atladığı sırada yanıma gelip kafama vurmuş " Lanetli bok niye beklettin bizi" diye bağırıp kendini koltuğa atmıştı.

En azından Changbin insan gibi girmişti. Hepsiyle mecburi bir selamlaşma faslının ardından herkes yerlerine geçti.

" Ee?"

" Ne ee?"

" Gecenin bu saatinde fuhuş operasyonu yapan polis gibi evimi basıp haneyi tecavüz kurallarını tam anlamıyla ihlal edip özel hayatın gizliliğini sikmenizin sebebini öğrenebilir miyiz"?

Doktor Civanım  // • HyunHo •Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin