Swl
Yine benim anlatımım olacaktır, teşekkürler.
(o´・_・)っ--
Hyunjin elindeki kahveleri masaya bırakmış ve anında Felix'in yanında bulunan boş sandalyeye geçmişti.
" Başlayalım mı? ay en sevdiğim şeydir dedikodu!"
" Başlayalım bay Felix.."
" Bak şimdi, senin için eski fotoğraflara kadar indim kıymetimi bil o ayrı konu. Neyse tek tek sana anlata anlata gideyim. Ama ayrılık vesaire onları bana değil Min'e sor tamam mı özel hayatın gizliliği kuralını da sikmeyelim."
" Anladım anladım hiç merak etmeyin!!"
Felix kahvesinden bir yudum alıp moda girmek adına kendine çeki düzen vermiş ve telefonunu açmıştı.
" Bak şimdi, bunlar lise son ve üniversitede birlikteydi sadece bunu bil gerisini Minho'ya sor artık yani!!"
" Ama merak ederim!"
" Hiçbirini anlatmayayım istersen? "
Hyunjin hızla" Hayır hayır lütfen başlayın. " diyip açtığı telefonuna bakmıştı.
" Anılarım depreşti dur..ay neyse , bu biz üniversitede bir gece yurttan kaçmıştık orada çektim. Bunlar o zamanlar birlikteydi zaten..neyse işte diğerine geçeyim "
" Ah bak bu çok hoş, bu ikisi lise sonda aynı basketbol takımındaydı..oradayken çekmiştik.."
" Bay Minho gülüyor inanamıyorum!!! "
" Öyle ciddi durduğuna çok takılma. Gerçi o hep ciddi ama Jisung ile olduğu zamanlar genelde ciddiyeti gidiyordu gülümsediğinden anlayabilirsin."
" Anladım, geçelim. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doktor Civanım // • HyunHo •
Fanfic-Daha önce beyni olmayan bir beyin cerrahı görmemiştim. İlk misiniz? 09/11/2022