ARES ve MOKİTA 'dan sonra doktor civanım'ın papuç dama mı atıldı ne...
Çok ayıp.- minho -
💗
Sabah erkenden kalkıp hastaneye gelmiştim. Hyunjin ile birlikte uyumadım, benim gittiğimi de görmedi zaten. Sadece beş on dakika önce bizim çocuklar uyandığını söylemişti o kadar. Başka bir bilgim yoktu.
Birkaç gündür burayı boşlamış gibiydim, fazlasıyla işim birikmişti. Masa başında geçirdiğim dakikalar arasında Jeongin geldi. Biraz mola bahanesiyle odadan çıkıp konuşmaya başladık.
" Sen ne zaman çıktın?"
" Sekiz gibiydi.."
" İyiymiş. Hyunjin geç uyandı biraz, sordu seni. "
" İyi."
" Minho'm ne kadar devam edecek bu durumlar?"
" Bilmiyorum."
Acile girdiğimiz sırada beklemiyordum fakat Hyunjin'i gördüm. İğne yapıyordu, Jeongin ile bir köşeye geçip konuşmaya devam ettik. Arada gözlerim onu buluyor, sonrasında tekrar çekiliyordu. Enerjik durmuyordu, daha doğrusu bir an önce işini yapıp gidesi vardı. İğnesini yapmış önündeki sarışın çocuğun saçlarını okşayıp şeker vermişti. Birkaç dakika geçmeden bizi fark edince önce bana baktı. Bu bakışta kaç milyon konuşma yattığını tahmin bile edemezsiniz. Çekine çekine geldi yanımıza.
" Günaydın.."
" Asıl sana günaydın naber lan!?"
" İyi Jejo senden?"
" İyi bende , ah Hyunjin unutmadan sana vereceğim birkaç dosya var. Onları birine vermen gerekiyor."
" Kim? Vereyim."
" Sonra söylerim konumuz bu değil, yemek yedin mi?"
Telefonla uğraşırken bir kulağım onlardaydı.
" Hayır. Sen?"
" Beni boşver ne demek yemedim, çabuk gidiyorsun yiyorsun."
" Tamam."
" Ne! İtiraz etmedin! Hyunjin iyi misin hayatım?! "
" Çok iyiyim."
Yalan yalan konuşmuş sonrasında bakışlarımı telefondan çektikten sonra bana bakmıştı. Bir şey demeden geri önüne dönüp işine baktığı sırada odama çıktım. Daha fazla vakit öldüremem. Tekrar işlerime koyulduğum sırada Jeongin aradı. Beklemeden açtım.
----
📞🔉Dosyaları gönderiyorum boş musun ?
🔉Senin kadar olmasın da evet..gönder sen.
🔉 Hatırlat bir ara bu laf için saçını başını yolayım, gönderiyorum bay bay aşkım!
🔉Bay gerizekalı.
📞
---
Kapatıp telefonu bırakmış ve beklemeye başlamıştım. Kapı çalınca kısa bir" Gel" komutunun ardından içeri girene bakma gereği bile duymadan işime döndüm.Tanıdık koku.
Kapı kapanma sesinin üzerine birkaç adım ve önüme bırakılan üç dosya. Ani gelişti. Başımı kaldırıp ona baktım.
" Jejo gönderdi."
Alıp açtığım sırada derin bir nefes aldım " Yanlış dosya?" Kapatıp bir diğerine baktım " Bu da öyle" .. sonuncusu " Ve bu da.. salak mı bu çocuk?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doktor Civanım // • HyunHo •
Fanfic-Daha önce beyni olmayan bir beyin cerrahı görmemiştim. İlk misiniz? 09/11/2022