Hi!
Fotoğraflar arasindaki zamanlar, saç renkleri, kıyafetler, stiller olsun her neyse..
Bunlara takilmamanizi rica ediyorum.
Teşekkürler 🌑----
Minho
-Duşun ardından bornozumu giymiş ve giyinme odasına geçmiştim. Bir yandan çalan telefonu elime aldığım sırada Hyunjin olduğunu gördüm. Birde görüntülü mü arıyordu...
Reddetsem bile beni salmayacak olduğunu bildiğim için sabahtan beri kaçıncı kere aradığını sayamadan açtım.
-Offf siktir!!!
-Ne oldu?
-Hyung! Bu ne hal!
-Ne ne hal?
*Telefonu bir yere indirmiş ve konuşmaya devam etmiştim.*
-Neyim ben ya tamda vaktini bulmuşum sizi böyle bir an da aramak..mmm..
-Hyunjin daha önce hayatında bornozlu bir adam görmedin mi ne bu haller?
-Gördüm gördüm de siz ayrı be! Yunan heykelim benim!
-Tamam sakinleş, neden aradın iki yüzüncü kere onu söyle!
-Ha o mu şey, öylesine. Şaka.. partiye son bir saat woohow!!!!
-Bunu haber etmek için değil değil mi?
-Yo gerçekten öyle. Bir de sizi özlemiş olabilirim..
-Tamam normaldir.
-Of doktor önceden sizin yanınıza mı gelsem yada durun giyinmeyin ben geleyim sonraaaa..
-Hyunjin böyle bir şeyi yapacağımı düşünmüyorsun umarım. Sal beni manyak, şimdi giyinip alana geçeceğim, ve sende giyin gel tamam mı?
-Ama siz böyle konuşunca ben nasıl hayır diyeyim...
-Deme de zaten. Hadii kapatıyorum.
-Tamamdır doktor çok öpüyorum çok çok!!
-Sağol sağol bende.
-
Telefonu kapatıp derin bir nefes almak zorunda kalmıştım. Ne tür bir belasın sen tanrı aşkına..
Ne giyeceğime karar vermek çok zor bir iş olsa da birkaç dakika uğraşmış öyle giyinip saçımla başımla uğraşmaya başlamıştım. Arabama bindiğim sırada bildirimler ile attığım gönderiye bakmak zorunda kaldım.
Leeminh0:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doktor Civanım // • HyunHo •
Fanfiction-Daha önce beyni olmayan bir beyin cerrahı görmemiştim. İlk misiniz? 09/11/2022