Assalammualaikum dan hai!
Alhamdulillah, saya munculkan diri lagi hehehe, masih diberi kesempatan untuk menulis. Dan paling tak sangka ini cerita saya yang keempat. Alhamdulillah!
Saya nak ucap terima kasih juga yang sudi baca cerita-cerita saya dan votes! Thank you :3
Jadi ini adalah karya terakhir saya untuk tahun ni sebelum saya melabuhkan tirai 2022. To be honest, tahun ni tahun yang paling bermakna sebenarnya untuk saya. Ini adalah tahun saya mula menulis, mula berkarya. Banyak yang saya belajar dan cuba untuk perbaiki dari masa ke masa. Jadi, terima kasih kepada yang membetulkan kesilapan saya, yang beri semangat pada saya. Respons korang sangat bermakna untuk saya. Thank you! You guys are the best supporters!
Untuk story saya yang keempat ini, 100% adalah rekaan semata-mata. Tiada kena mengena dengan yang hidup atau yang sudah tiada. Tapi, saya tak janji ianya tak sedih. Mungkin lebih teruk dari MPL dan LIR. Who knows kan hehe.
Jadi... untuk cerita saya kali ini semestinya saya akan bawa kelainan. Genre yang berbeza. Genre kali ini lebih islamik. Islamic + sadromance. Saya akan cuba yang terbaik untuk tulis dan habiskan cerita ni. Dan saya harap apa yang saya tulis dapat memberi kesan pada pembaca. Saya harap apa yang saya cuba sampaikan dalam cerita ini, pembaca boleh faham. Tak ada niat lain, ingin memberi pengajaran pada semua pembaca. Konflik kali ini juga boleh dikatakan berat. Tetapi Insha Allah it's a happy ending.
This is a warning!
Cerita ini mengandungi unsur-unsur keganasan dan kedewasaan, menggunakan bahasa-bahasa kasar dan mungkin akan menyentuh emosi pembaca.
Jadi, jika tidak mampu baca, jangan baca. Tiada sebarang paksaan. Saya pesan awal-awal, cerita ini mengandungi konflik yang berat dan menyentuh isu sensitif. So, it's your own choice to read it or not.
Last but not least, trailer video ada di tiktok saya missra.__ and I already pinned the video. That's all. Thank you and happy reading <3
YOU ARE READING
𝐎𝐔𝐑 𝐖𝐑𝐈𝐓𝐓𝐄𝐍 𝐃𝐄𝐒𝐓𝐈𝐍𝐘
Romance[ Book 4 ] Khalaf Aqeel- seorang arkitek yang bekerja di syarikat keluarga. Seorang yang matang, tegas terutama sekali berkaitan agama dan sangat menghormati wanita. Tiada sesiapa tahu, di sebalik ketegasannya, di hati terdapat seorang gadis yang su...