15. rész

607 28 4
                                    

Bocsi a késésért de a mai napom valami őrültekháza volt.😪
De itt a folytatás. Fogadjátok szeretettel.😘

Vártam a kegyetlen fájdalmat, a szorító érzést, hasfalam felszakadását de... semmi. Kinyitottam szemeim és láttam ahogy az eddig rajtam térdelő férfi oldala vérzik és kidől mellettem. Amint teste újra elémtárta a kilátást állam azonnal a padlót súrolta. A folyosó végén ott állt ő, kezében fegyvert tartva, arca mérges fintorba torzult.

A férfi felkapva fegyverét megragadta karomat és felrántott a földről majd a piszolyt nekinyomta halántékomnak

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A férfi felkapva fegyverét megragadta karomat és felrántott a földről majd a piszolyt nekinyomta halántékomnak.

- Maradj ott vagy lelövöm! -ordította.

JeongGuk bár az első pillanatban nem mozdult de kb 3-4 másodpecre rá tett pár lépést előre.

- Azt mondtam maradj ott! Holtan akarod látni a kicsikét? -lökte meg fejem a pisztollyal.

- Engedd el őt és talán fontolóra veszem, hogy meghagyom-e az életed.

- Itt én diktálok buzikám! Dobd el a fegyvert! Dobd el vagy lelövöm!

- Vaaagy? Most azonnal elengeded és kurvára letérdelsz előttem és könyörögsz azért a kibaszott nyamvadt életedért! -arcán megszokott (rég nem látott) gyilkolós mosolya virított.

- Nem viccelek rohadék, dobd el a stukkert vagy fejbe lövöm a kis hercegnődet!

Asszem' itt jött el a pillanat, hogy rohadtul betelt a pohár. Megragadtam csuklóját és átlendülve karja alatt hátracsavartam az egész karját. Kikaptam kezéből a fegyvert és elhajítottam jó messzire.

- Minek neveztél te engem díszbuzi? Hercegnő? Megmutatom én neked mit tud ez a kibaszott hercegnő.

Igyekeztem előásni a harci órán tanultakat és lábammal a fal segítségével fellöktem magam a srác hátára és átkulcsolva nyakát vádlijaimmal a földre terítettem. Ahogy mindketten a padlóra estünk a fal mentén láttam ahogy több tucat ember tart felénk, kezükben fegyverrel, így egy utolsó fejen rúgás után nyakamba kaptam a lábam és rohanni kezdtem. Megragadtam JeongGuk kezét is egy pillanatra, hogy jelezzem jobban jár ha követ engem. Furamód nem ellenkezett, futni kezdett velem együtt.
Találomra kanyarodtam le 1-1 folyosón, hiszen nem ismertem az épületet. Közben folyamatosan lőttek ránk. Agyamban pedig azon terv megvalósításán gondolkoztam, hogy telefont kéne szerezni valahonnan hiszen azt is sikeresen összetörte nekem az a mocsok.

- Mi volt ez az egész SaetByul? -kérdezett rá futás közben- Kik ezek és az a seggarc mért akart kinyírni?

- Ne itt, ne most JeongGuk. -löktem be a következő ajtót amit csak úgy random kiválasztottam- Előbb rázzuk le ezeket a farok szökevényeket.

Szabadon (JeongGuk f.f.) - BefejezettWhere stories live. Discover now