3. rész

736 34 2
                                    

Jimin szemszöge

- Park Jimin! Azonnal told elő a seggedet mielőtt én találok rád!

YoonGi erőteljes ordítozása felveri az egész házat, ám őt ez egy kicsit sem hatja meg. Mit akarhat tőlem?
Kíváncsian dugom ki fejem a dolgozóból ahol éppen a térképeket bújom a következő akciónkhoz.

- Pszt! -pisszegek oda- YoonGi itt vagyok, ne üvöltözz.

Amint észrevesz sebes léptekkel ront be a szobába, majdnem fellökve engem is az ajtóval. Mérges. De vajon miért és mért pont rám?

- Mivan miért ordítozol hajnalok hajnalán?

- Mert kurvára felnyomtad a vérnyomásom és kurvára ki foglak herélni!

- És mért is? -nézek rá kíváncsian.

- Mert ezt csinálod! -seper le mindent az asztalról és bónuszként még jól agyon is taposgálja a gondosan összeállított terveimet.

- Meg vagy huzatva bazdki!? Tudod te mennyit dolgoztam ezeken? -guggolok le, menteni a menthetőt.

- Miért szerveztétek át az ÉN ötletemet? Ez nem fair, kurvára nem fair.

- Nem az én ötletem volt. JeongGuknak nem tetszett a dolog. Megkért vagyis inkább rám parancsolt, hogy dolgozzam át. Most mit kellett volna tennem? -rántottam vállat- Tudod mennyire kiszámíthatatlan, jobb neki nem nemet mondani.

- De akkor is. Ez az én bulim volt. -huppant le duzzogva az egyik fotelbe.

- Még most is a te bulid hyung, csak kicsit másként. De ne rám haragudj ezért, nem én tehetek róla.

- Mindegy. -állt fel hirtelen és kiviharzott a helységből- Leszarom.

Ingatva fejemet igyekeztem összeszedni a háromnegyedig kész terveket és befejezni mire a ház ura felébred.

Kb fél kilenc környékén sikeresen végeztem az összeállítással és fáradtan, mindenhol csak vonalakat és számokat látva magamelőtt mentem a konyhába némi elemózsia reményében. Ám étel helyett egy roppant gondterhelt arcú Taehyung fogadott.

- Jóreggelt Tae! Miért vagy ilyen búskomor?

Bár tudtam a választ, mégis a bennem rejlő kedvesség és az egymás iránti tisztelet megköveteli, hogy rákérdezzek

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Bár tudtam a választ, mégis a bennem rejlő kedvesség és az egymás iránti tisztelet megköveteli, hogy rákérdezzek.

- Csá Jims. -sóhajtott- Semmi extra csak fáradt vagyok. Nem sokat aludtam az éjjel. -túrt bele tényleg fáradt tekintettel szőke tincseibe.

- JeongGuk? -csak bólintott. Ja, sejtettem.

- Annyira elegem van már Jimin! Azt hittem némi idő után leáll ezzel az eszement viselkedéssel, de... -ingatta fejét- Eltelt két év és még mindig ilyen. -biccentett az emelet felé- Az, hogy mindennap más nőket kefél meg még hagyján, még a hozzám áthallatszódó kibaszott zajokat is eltűröm, de amit Jinnel tett...! Nem mehet így tovább! -hadonászott idegesen- Guk már nagyon túlzásba viszi ezt az önpusztítást és minket is bűntet az elviselhetetlen viselkedésével. Mintha legalább is mi tehetnénk bármiről.

Szabadon (JeongGuk f.f.) - BefejezettTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang