Mivel sikerült befejeznem gondoltam kiteszem, mert mért ne.😁
Kellemes olvasást!SaetByul szemszöge
- Byul, hahó, ébredj kiscsillag!
JiSoo hangjára kipattannak szemeim és felijedve asztalomról majdnem a földön tanyázok egy óriásit.
- JiSoo mondtam már, hogy ezt kurvára fejezd be! -mordulok rá mérgesen.
- Bocsi csak... -röhögött fel- A régi szokások nehezen múlnak. Amúgy csak jöttelek megnézni, hogy mi tart már ilyen sokáig. Hogy hogy egyedül vagy? És az erőszakolni való pasi?
Úgy néztem rá mintha kb egy elmebeteggel társalognék. Hahh?
- Te most kiről is beszélsz? -dörzsöltem ki szememből maradék álmosságom.
- Hát cuki rosszfiúról, JeongGukról.
- Mivan vele?
- Jesszus Byul te most tényleg ennyire hülye vagy? -csapott homlokára- Bejött hozzád a délután. Én mondtam meg neki melyik a dolgozód. Vagy ti... nem is beszéltetek? -pillantott rám kerek szemekkel.
- Nem. Itt nem volt az biztos.
- Azt meg hogy? Akkor minek kérdezte hol vagy? Nem értek semmit. -ült le az asztalra homlokát vakarva.
- Várj, ez kb hány óra körül volt?
- Húúú bazdki jó kérdés. Olyan... három, fél négy fele? Passz. Miért?
- Nem. -emlékeztem vissza- Nem akkor csak ChanYeol volt nálam.
- Tényleg? Mit akart ő tőled?
- Ahj ne is mondd. -hunytam le szemeim visszagondolva a zavaros dolgokra.
- Ne csigázz, részleteket csajszi! -dobta lábait keresztbe amire rákönyökölt.
- Hát először hozott nekem kaját, aztán bocsánatot kért amiért ordítozott velem aztán meg... -takartam el arcom zavaromban.
- Mit? Jaj nemár! Letolta a gatyeszt és elővette a kisfickót? -kérdezte lelkesen.
- Jaj JiSoo te olyan perverz vagy de komolyan. Nem, semmi ilyen nem történt! Csak... megcsókolt. -mondtam ki halkan.
- Mííí! -visított fel, amibe majd beleszakadt dobhártyám- És milyen volt? Szenvedélyes, elélvezős vagy fröcsögött a nyála? Részleteket!
- JiSoo esküszöm neked kezeltetni kéne magad. -nevettem fel kínosan- Nem, egyik sem. Sőt, inkább kellemetlen volt.
- Miért?
- Nem is tudom. Olyan vadul, erőszakosan csinálta. Mintha ez az egész nem is nekem szólt volna. -gondolkodtam el hangosan.
- Ja. Biztos a kis bugyiszaggató ex csávódnak. -ugrott le az asztalról.
Bár nevetett és hangsúlyából ítélve viccnek szánta, de egy pillanatra elgondolkoztam. Mivan ha JiSoonak igaza van? Ha azért csókolt olyan vadul mert...? Ha igaz és JeongGuk tényleg beszélni akart velem akkor bizonyára hallhatta, hogy van bent valaki nálam és ChanYeol is pont az ajtó felé vigyorgott mintha jelezni akart volna valakinek. Te Jó Isten! Hát persze! Minden világos! Yeol azért csinálta, hogy visszavágjon JeongGuknak amiért velem olyan csúnyán elbánt régen, amiről persze ő semmit sem tud. De akkor miért? Nem értem.
- Bocs JiSoo de most mennem kell!
Kirohantam dolgozómból és azonnal ChanYeol keresésére indultam, hogy számonkérjem viselkedése miatt. Amint átmentem a nyugati szárnyba gondolkodás nélkül rontottam be a kisfőnökeim szállására, az sem érdekelt ha valamelyikük épp meztelen. Az engem ellepő dühöm miatt most ezt úgysem venném észre. Mikor pont az ő szobájához értem szinte feltéptem az ajtót. Megijedt jöttömre de másodpercek alatt szedte össze magát és állt fel ágyából, ledobva magamellé laptopját.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Szabadon (JeongGuk f.f.) - Befejezett
FanficFogságban 2. évad. Ebben a történetben betekintést nyerhetünk SaetByul drasztikus változásába, miként lett jó kislányból az egyik lehírhedtebb és legrémisztőbb alvilági alakká. A folytatásban találkozhattok régi ismerősökkel, szereplőkkel és olyan...