JeongGuk szemszöge
- Park Jimin, Jeong Hoseok és Kim NamJoon! Azonnal húzzátok ide a beleteket vagy a szátokon fogom kihúzni azt!
Ordításom az egész házon végigsöpör akár egy áradás. Belül kb úgy is tombolok mint egy orkán. A három fiú hamar szobámban terem és mind kérdőn pislognak rám, hogy „Ez vajon miért ideges már megint?”. Tv-m bekapcsolva és kimerevítve van pont az ő kedvükért, hogy láthassák tombolásom okát.
- Mi az Guk, miért hívattál minket? Baj van? -pislog rám Hobi teljes tudatlansággal tekintetében. A többiek is hasonlóan ingatják fejüket.
- Ez mégis mi a kurva Isten akar lenni!?
Böktem a tv felé és elindítottam az adást, épp a legfrissebb híreket adták. Országos csatorna, szóval itt mindig az egész országgal kapcsolatos híreket közlik, még jó, legalább pont kapóra jött nekem, főleg az ilyen eseteknél.
Szalagcím: Egy hullát találtak Seoul egyik kihalt negyedében.
~ És most a kapcsoljuk kollégánkat aki a helyszínen van. Üdvözöllek Kang! Mondd csak mit tudtál meg, mik a fejlemények? -kérdezte a bemondó nő a mikrofonos csávótól.
~ Üdvözöllek HaRin! A helyi rendőrség megerősítette, hogy a megölt férfi bűntetett előéletű, korábban garázdaságért és kábítószer birtoklásért már ült börtönben. Néhány civilt kikérdeztünk és kamerán kívül elárulták, hogy a férfi japán állampolgár volt, alig két éve kapott tartózkodási engedélyt országunkban. Egy korábban szintén börtönben ült civil elmondta, hogy a férfi cellatársa volt a börtönben. Állítása szerint folyton azzal hencegett, hogy tagja a helyi bűnszervezetnek és igazából főnöke utasítására hagyta magát elfogni a hatóságoknak.
~ Akkor ezekszerint kijelenthetjük, hogy a megölt férfi ügyének hátterében a Seoul-i alvilág áll?
~ Még semmi sem biztos HaRin, a rendőrkapitány és az ügy felderítésére felkért nyomozók, semmit sem árultak el. De többen is azt állítják félnek az utcára menni, hiszen sosem tudhatják ki lesz a következő áldozat.
~ Köszönjük Kang! Nálunk hallhattak legelőször a Seoulban történt gyilkosságról. Choi HaRin voltam, további kellemes estét mindenkinek! Köszönöm a figyelmet. -és kikapcsoltam a tv-t.
- Na fiúk nem akartok mondani valamit? -néztem rájuk dühösen.
Mind másfelé néztek és jött a „hát én...öm...nos...” stb gügyögések. Innen tudtam, hogy sárosak.
- Ti voltatok ugye? -kérdeztem normál hangon, de miután ismét nem válaszoltak pulzusom az egekbe szökött- Válaszoljatok a kurva életbe is már! -ordítottam.
- Igen! -szólalt meg végre Jimin- Igen mi voltunk, azaz csak én. -vallotta be.
- És erről én mért nem tudok? Nem gondolod, hogy abban a kibaszott beszámolódban szót kellett volna ejtened erről!? Miért hallgattad el?
- Mert tudtam hogyan reagáltál volna. -emelte meg ő is a hangját- Ha elmondtam volna egésznap a te ordítozásodat kellett volna hallgatnom arról, hogy „Jaj te ezt hogy képzelted? Mi jogon nyírsz ki másokat az engedélyem nélkül?” vagyhogy „Mi a kurva Istenért nem bírtál előtte felhívni, mielőtt mersz önállóan cselekedni és nem csak parancsra bólogatni mint egy kiskutya!”. Plusz nem gondoltam volna, hogy valaha is megtalálják azt a köcsögöt. Honnan kellett volna tudnom, hogy ott ásni fognak? Nem vagyok jósnő ha nem vetted volna észre.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Szabadon (JeongGuk f.f.) - Befejezett
FanficFogságban 2. évad. Ebben a történetben betekintést nyerhetünk SaetByul drasztikus változásába, miként lett jó kislányból az egyik lehírhedtebb és legrémisztőbb alvilági alakká. A folytatásban találkozhattok régi ismerősökkel, szereplőkkel és olyan...