SaetByul szemszöge
Üveges tekintettel meredek magamelé a dolgozómban, velem szemben embereim kíváncsi és csodálkozó szemekkel bámulnak rám. Egy ideje visszajöttek már a nagy hajszából és BaekHyun és ChanYeol is egyfolytában csak magyaráztak mi történt én viszont egy szót sem értettem. Túlságosan lefoglalta agyamat a clubban történt véletlenszerű találkozás. Vajon tényleg ő volt ott vagy csak hasonlított rá az a személy? De ha tényleg Taehyung volt akkor... Biztos nem egyedül jött el egészen a fővárosig. Nem hiszem el! Azért jöttem el egészen idáig, hogy mégcsak véletlenül se fussak össze az utcán egyik fiúval sem, erre tessék...! Minek kellett ide jönniük? Ugye nem engem akarnak megtalálni? Bár mondjuk ez hülyeség. Hiszen egy az minek akarnának újra találkozni velem? Lefogadom örültek neki mikor Jeo... vagyis a főnökük elküldött maguktól, biztosan egy klassz party-t is rendeztek távozásom alkalmából. Másrészt ha valami csoda folytán mégis csak engem keresnének akkor Tae már a clubban elkapott volna. De mégis... Miért zaklatott fel ennyire az a másodpercnyi viszontlátás?
- Akkor mi most megyünk főnökasszony, rendben? -állt fel Baek s vele együtt minden belső emberem.
- Öm. Ja, jó menjetek és próbáljátok megtalálni azt a szemétládát.
- Mindent megteszünk.
Miután kivonultak irodámból egyedül JiSoo maradt a helyén és roppant kétségbeesett tekintettel bámult rám. Tudtam ezt nem úszom meg.
- Na! -kényelmeskedett el a széles kanapén- Elmondod magadtól vagy játszunk faggatósdit? -tette keresztbe lábait.
- Ne most JiSoo, sok dolgom van. Holnap jön a szállítmány és még a beszállítókkal is tárgyalnom kell. -léptem a titkos széfemhez, hogy előhalásszam szükséges irataimat.
- Tudod jól, hogy ezt mennyire leszarom. Nem érdekel! Tegnap óta tök fura vagy. Mi történt a clubban?
- Megpróbáltak kinyírni minket. Emlékszel? -kérdeztem ironizálva.
- Te is tudod, hogy nem erre értettem. Más miatt vagy zizi. Megjött vagy mi?
- JiSoo! -szóltam rá zavartan.
- Akkor mondd már. A barátod vagyok Byul, hidd el ha elmondasz valamit azt nem adom tovább senkinek. Bízz bennem kérlek! -felsóhajtottam.
- Csak azt hittem egy régi ismerőst láttam. Ennyi. Most boldog vagy?
- Ja, repesek nem látod? -mutatott végig magán- És ki a csávó?
- Honnan veszed, hogy csávó?
- Csak találgatok. Mért az? -vigyorodott el.
Tudja mennyire utálom mikor ezt csinálja és csak azért is rátesz még egy lapáttal. Hát nem aranyos?
- Kérlek hagyd abba.
- Az a csávesz volt aki majdnem felbaszott a falra? -jött közelebb, hangja kicsit lelkesnek tűnt.
- Ja. Mert?
- Cuki volt. Volt hapsid vagy mi?
- Jesszus JiSoo dehogy, nem! Csak egy ismerős. -vontam vállat.
- És egy ismerős miatt vágsz ekkora csetepatét?
- Hogy mivan? Nem is balhézok, le lehet szállni rólam kislány.
- Mért ha nem? -öltötte ki nyelvét.
- Leborotválom a fejedet tök kopaszra.
- Na azt adja meg neked a jó Isten! -kapott fejéhez mérgesen- Be is vágtalak a pincébe Baekkel, egy adag viagrával, óvszerrel és egy csomag kokóval. -felnevettünk.
KAMU SEDANG MEMBACA
Szabadon (JeongGuk f.f.) - Befejezett
Fiksi PenggemarFogságban 2. évad. Ebben a történetben betekintést nyerhetünk SaetByul drasztikus változásába, miként lett jó kislányból az egyik lehírhedtebb és legrémisztőbb alvilági alakká. A folytatásban találkozhattok régi ismerősökkel, szereplőkkel és olyan...