SaetByul szemszöge
Kopogás égtelen zaja térít vissza zavaros gondolataimból, mire kelletlenül az ablakhoz sétálok.
- Nyisd ki Byul vagy betöröm!
JiSoo eszeveszett ordítozása felveri szinte az egész házat, de most valahogy ez sem tud meghatni. Egyedül akarok lenni!
- Hagyj most JiSoo! -kiabálom ki- Hagyjon mindenki békén!
Még egy pár ajtóverdesést hallottam aztán egy erőteljesen láb dobbantást majd semmi. Végre feladta!Karbatett kezekkel bámulok ki az üvegen, a kinti szürke tájat vizslatom közben csak egyetlen apró kérdést ismételgetek magamban újra és újra. Miért? Miért kellett idejönnie? Miért kellett találkoznunk? Miért mentett meg? Sajnos egyikre sem tudom a valódi választ csupán feltételezéseim vannak. Bizonyára azért jöhetett ide az egész bandával együtt amit még Jimin is említett nekem, hogy terjeszkedjen. De ha ez igaz és magának akarja Seoult akkor miért mentett meg? Nem az lett volna a logikus ha hagyja, hogy az a maszkos valaki megöljön? Én kinyiffanok neki pedig itt maradt volna egy gazdátlan birodalom ami csak az övé lehetne. Mégis helyettem azt a valakit lőtte meg. De miért?
Az este már kezdett leszállni a városra mikor felhagytam az elméletek gyártásával és lementem a konyhába. Senki nem volt sehol. Furcsáltam a dolgot. Hol van mindenki? A hűtőhöz érve kaja után kezdtem el kutakodni mikor hirtelen valaki megragadta a vállam és kicsit hátrébb húzott, hogy felnézzek a polcok közül. A váratlanul ért dolog miatt és bekapcsolt védekező mechanizmusom miatt reflexből kaptam el "támadóm" kezét és hátracsavarva nekinyomtam a konyhapultnak.
- Nemár Byul csak én vagyok, eressz el vagy eltöröd a karom.
Az ismerős hangra azonnal engedtem szorításomon és hátraléptem, hogy a fiú fel tudjon egyenesedni.
- A francba is ChanYeol! Nem tudsz szólni mielőtt idesettenkedsz és halálra rémisztesz? -ripakodtam rá.
- Abban mi a muri? -villantotta ki fogait- Egyébként nem akartalak megijeszteni. Azt hittem hallottad ahogy bejöttem?
- Hát nem. Egyébként hol van mindenki?
- JiSoo elment kidühöngeni magát, a többiek pedig a Busaniak után eredtek.
- Minek? -néztem rá kérdőn.
- Te nem is tudod? Elkapták az emberünket, náluk van Sárkány.
Ledöbbentem. Esküszöm még a szívem is kihagyott egy ütemet. Náluk van? Elvitték? Minek? Hova? Tényleg együtt dolgoznak? JeongGuk vele szövetkezett ellenem? Ne. Az nem lehet. Képes lenne...? Sajnos őt ismerve nagy az esély az igenre.
- Tudják hol vannak?
- Igen. Eddig egy Gangnam-i villában voltak, nemrég kaptam az infót, hogy a hapsit beszállították egy kocsiba és most úton vannak valahová.
- Remek, maradjatok rajtuk, tudni akarok mindent! És hívj fel pár nehéz arcot is ha esetleg összecsapásra kerülne sor!
- Szerinted tényleg meg fognak támadni minket? -nézett rám komolyan.
- Nem tudom ChanYeol, nem tudom. -feleltem sóhajtva.
Sajnos tényleg nem tudtam a választ. Minden lehetséges. Az is, hogy ránk támadnak az is, hogy nem vagy csak később. JeongGuknál csak egy pillanatnyi gondolatváltás és annyi, átmegy terminátor üzemmódba aztán csak romokat hagy magaután.
- Byul? -simított rá karomra amit könyökömnél meg is szorított egy picit.
- Hm?
- Nem kell félned miattuk. Megvédelek téged, nem hagyom, hogy bajod essen. -nézett bele szemeimbe, amitől bevallom nem kicsit jöttem zavarba.
KAMU SEDANG MEMBACA
Szabadon (JeongGuk f.f.) - Befejezett
Fiksi PenggemarFogságban 2. évad. Ebben a történetben betekintést nyerhetünk SaetByul drasztikus változásába, miként lett jó kislányból az egyik lehírhedtebb és legrémisztőbb alvilági alakká. A folytatásban találkozhattok régi ismerősökkel, szereplőkkel és olyan...