Part 11: Man dan Mikail (Customer Urut 1)

4K 43 10
                                    

Dah tiba masa aku balik ke kampus. Aku nak balik Sabtu tengah hari. Malam sebelum balik, abah ajak aku tidur dengan dia. Tak ada buat apa-apa yang pelik pun. Berkepit bawah ketiak dia je. Lepas siap packing dan breakfast, aku singgah rumah rumah Ustaz Daus. Aku bagitau dia yang aku dah nak balik kampus. Aku pun ada bagitau dia untuk halalkan ilmu mengurut yang dia ajar kat aku supaya aku boleh praktikkan. Dia sambut dengan senyuman dan benarkan aku untuk mengurut selepas ini. Sempat juga lah dia cium pipi aku dan raba konek aku. Haha. Sambil borak-borak, aku pun pegang-pegang gak konek dia yang ada dalam kain yang dia pakai. Geram tengok konek Ustaz tegang.

Selepas jumpa Ustaz Daus, aku ke rumah Ipan. Nak jumpa dia sebelum aku gerak. Orang last aku jumpa sebelum jalan jauh. Ipan ajak aku masuk rumah dia. Rumah dia tak ada orang. Bini dia dah bawak anak dia keluar rumah. Balik rumah mak ayah dia dan duduk sana sampai habis pantang dan sampai kes diaorg selesai. Ipan tersenyum je sepanjang aku borak dengan dia. Sebelum balik, aku sempat romen santai dengan dia. Sambil borak, dia start rapat dan baring dekat bahu aku. Sebelum aku nak gerak, aku usap dan cium kepala dan rambut dia. Dia palingkan muka dia dekat aku. Ipan mula cium mulut aku. Aku tak menolak. Aku sambut ciuman mulut dia. Kami bercium lama jugak dalam 15 minit. Aku raba konek dia, dh keras habis. Aku pun stim teruk dalam jeans aku pakai. Tapi kami tak bukak seluar pun. Enjoy kissing je.

Ipan mula berhenti bercium dan bercakap dengan romantik, "Man, jaga diri baik-baik kat kolej. Nanti jangan lupa aku, ok? Aku ada je kat sini. Hehe.". Dia memegang dada kiri aku, kononnya nak bagitau yang dia sentiasa ada dalam hati aku. Haha. Sweet lah hai Ipan ni.

"Tak de hal, bro. Whatsapp je aku. Kau pun jaga diri. Apa-apa pun kau kene kuat, ye," aku respon sambil bagi last ciuman kat mulut dan pipi. Aku usap pipi dia dan rambut dia. Aku rasa aku yang akan rindu dia nanti ni. Huhu.

Sebelum aku keluar, Ipan masuk bilik tidur dia dan keluar dengan satu kain genggam di tangan. Boxer brief merah dia pakai semalam kat hotel tu rupanya. Aku tengok ada basah dan kesan air mani sikit.

"Ni untuk ko, kalau ko horny teringat pasal malam smlm. Hehe," Ipan hulurkan underwerar merah dia nak kasi kat aku. Muka dia malu segan tapi tangan hulur gak.

Aku sambut je underwear dia dan hidu bahagian bulge tu. Bau masam yang memang buat aku stim. Huhu. Bahagian tompok basah air mani tu aku jilat sket. Aku tanya dia sambil berseloroh, "Ni bila pancut ni? Hehe."

"Lepas balik hantar ko. Balik aku horny teringat ko jolok aku. Aku lancap dan pancut kt situ. Ko ok ke? First time aku buat macam ni. Huhu," Ipan jawab sambil tertunduk segan.

"Ok je bro. Tapi aku xde ape nak tukar dgn ni. Yang aku pakai sekarang ko ok x?," aku jawab cuba nk balas balik.

"Boleh je. Buat lepas rindu kat ko. Huhu," Ipan reply. Aku pun buka seluar aku dan Ipan tolong tanggalkan boxer brief putih aku. Ada tompokkan air mazi aku akibat romen dengan Ipan tadi.

"Jaga elok-elok tu... hehe," aku sarungkan seluar aku tanpa underwear dan cium mulut Ipan. Dia senyum je dan bau sikit underwear aku. Nampak muka puas dia.

Ipan hantar aku keluar. Dia teman dan tengok aku beredar bawak motor. Masa aku berhenti dekat R&R, dia ada mesej tanya aku dah sampai mana. Tak de ah aku bosan. Sampai ah aku sampai kolej. Memang caring gak Ipan ni. Jaga aku btol ni. Hehe.

———— sambungan kehidupan kolej ————

Hidup aku di kolej seperti biasa. Kelas, lepak dengan Azmi dan Faizal kadang-kadang, bola waktu petang dan study waktu malam. Sekarang ada tambahan dengan Ipan, dia video call aku borak-borak dan ade la gak bende lain gak. Haha. Azmi ada je jumpa aku kekadang tapi akhir-akhir ni makin rajin dating dengan awek dia. Aku pun jadi bosan sikit sebab tak de kwan nak hangout sangat.

Kisah Hidup ManWhere stories live. Discover now