Part 38: Man, Ismail dan Irfan (Lagi+)

2.3K 36 3
                                    

"Abang, betul ke Abang Ipan nak datang sini?" terpancar kegembiraan di wajah Ismail apabila dia keluar daripada bilik dan duduk di sebelah aku di atas sofa.

Aku tersenyum melihat dia yang sedang menunjukkan perbualan dia bersama Irfan.

"Haha. Abang Ipan dah bagitau tu, betul lah tu. Hehe. Sukanya adik abang seorang ni, abang kesayangan dia nak datang," aku bergurau dengan Ismail.

Ismail tersipu malu dan memeluk aku lalu baring di peha aku, "Dah lama tak jumpa dia. Abang pun mesti rindu dia kan? Hehe. Nanti nak bawa dia jalan mana?"

"Dia sampai Jumaat malam, abang kena pegi kolej pagi Sabtu. Tengah hari free lah kalau nak bawa dia jalan-jalan mall atau tengok wayang ke. Kita makan kat luar je," aku membalas.

Ismail pusing menghadap perut aku, sempat dia mencium manja perut aku.

"Ok je kot. Dia kata dia nak lepak je, Ahad petang dia dah balik kolej dia. Sebelum kol 11 malam kene masuk dia kata," Ismail membalas.

"Ha ok la tu. Lepak rumah je malam tu. Lagipun, ada bola kan? Hehe," aku membalas sambil bermain dengan perutnya. Memang perangai aku mengusap-usap perutnya yang bersixpacks bila mana dia bermanja dengan aku.

"Okeh abang sayang," Ismail respon dan mencium perut aku.

xxxxxxx

Selepas solat Asar hari jumaat tu, Irfan samapi di rumah sewa kami. Ismail masih ada kelas manakala aku memang dah settle semua sebelum solat Jumaat lagi.

Sempat aku masakkan nasi dan lauk ringkas untuk Irfan dan juga Ismail sebab selalunya dia lapar lepas balik kelas dan tak makan kat cafe kalau aku masak.

Pintu rumah diketuk dan suara Irfan kedengaran, "Assalamualaikum, Man, adik..."

Aku membuka pintu, "Wsalam, masuk ah, Ipan."

Aku memeluk Irfan di pintu rumah dan terus mempelawanya masuk dan duduk. Aku letakkan beg galas dia di bilik aku dan dia duduk dan lepak sahaja di sofa. Masih hensem seperti biasa Irfan. Dah pandai bergaya sedikit, pakai topi dan jaket, berjam tangan serta seluar jeans.

Irfan menanggalkan topi, jaket dan jam tangannya dan aku mengambilnya lalu letakkan di atas katil aku sahaja. Aku terus ke sofa dan duduk untuk berborak dengan Irfan.

"Ko sihat, Ipan? Kelas semua ok?" aku memulakan perbualan.

"Alhamdulilah, Man. Semua ok. Belajar pun so far ok. Aku ada gak ah geng untuk belajar cuma aku ah yang paling tua. Diorang muda daripada adik. Haha. Tapi semua sporting. Hehe," Irfan membalas. Suka aku melihat dia gembira dengan kehidupan baru dia.

"Ok ah camtu. Nampak kau happy. Abiskan je belajar, Ipan. Nanti mana tau kau boleh jadi businesman berjaya, dapat pulak bidang pertanian. Aku doakan kau, Ipan," aku memberitahu Irfan.

Irfan tersenyum membalas, "Terima kasih, Man. Kau banyak support aku. Aku takkan terfikir nak sambung belajar kalau kau tak nasihatkan aku dulu. Hehe. Tq, sayang. Ehh.. hehe."

Aku membalas, "Haha 'tq' je..."

Irfan memeluk dan mencium pipi aku. Haha. Dah lama tak dapat bermanja dengan Irfan ni. Aku mengambil kesempatan untuk mencium ketiak dia daripada luar bajunya.

"Rindu plak bau ketiak kau ni. Hehe. Jangan adik nampak sudah, jeles plak dia. Haha," aku memberitahu Irfan.

"Hahaha... layan je ah sekarang. Sebelum dia balik. Jap aku bukak baju," Irfan membuka bajunya.

Six packsnya makin menyerlah. Ketiaknya sedikit berbulu, membuatkan aku rasa sangat seksi dan teruja untuk terus menghidunya.

Irfan baring di sofa dan aku terus menerkam ketiaknya dan dia memeluk aku.

Kisah Hidup ManWhere stories live. Discover now