Part 49: Man & Hadi

2.4K 49 6
                                    

"Ahhh.. umphhh.. you.. i nak pancut.. ahhh ahh," aku akhirnya memancutkan air mani aku yang bertahan lebih satu jam ke dalam bontot Taufiq.

Bertakung penuh di dalam kondom yang aku pakai apabila aku keluarkan. Lalu aku ikat supaya tidak melimpah dan meletakkan di tepi katil. Aku akhirnya rebah di atas badan Taufiq yang masih basah likat dengan air maninya yang baru dia pancutkan beberapa minit sebelum aku memancutkan air mani aku. Aku memeluk erat diri Taufiq lalu mencium pipinya tanda berterima kasih.

"Man, terima kasih. Padu betul kau henjut aku. Lama juga. Best giler aku rase. Puas aku tiap kali main dengan kau," satu ciuman di mulut diberikan kepada aku oleh Taufiq setelah dia puas memuji aku.

"Haha biase je la. Kau pun hebat gak kemut. Lama gak kau boleh tahan kan. Dekat sejam gak. Sama time dengan aku pancut," aku pun turut memuji Taufiq.

Taufiq tersenyum sahaja memandang aku. Cair aku dibuatnya bila bibir nipisnya mengukir senyuman. Kali ini lama pula dia mencium bibir aku.

"Man,..." Taufiq memanggil aku.

"Ye, Fiq," aku membalas.

"Abang sayang kau, Man. Selagi kau ada kat sini, kau layan aku sentiasa ye, Man?," Taufiq meneruskan perbualannya, seperti sangat mendambakan layanan seorang lelaki.

"Ehh... sejak bila bahasakan diri abang ni? "You-i" macam mana? Hehe," aku sengaja mengusik Taufiq.

"Time kita berdua, kau panggil aku abang lah, boleh? Aku kan tua daripada kau. Aku ni kan akan jaga kau selama kau kat sini. Takyah dah la "You-i". Untuk kau, abang kasi special boleh panggil 'abang'. Hehehe," Taufiq membalas.

"Ye ah, abang. Aku ikut je cakap kau, abang," aku membalas.

"Soalan abang kau tak jawab lagi?" Taufiq bertegas inginkan jawapan.

"Boleh, bang. Tapi apa-apa pun family abang perlu diutamakan. Abang nak ambik berat, Man ok je. Tapi jangan sampai jatuh hati plak. Hehe," aku memberitahu Taufiq.

Taufiq tersenyum lebar dengan jawapan aku. Dia peluknya aku sekuat-kuatnya dan mencium mulut dan pipi aku.

"Okay, Man. Abang faham. Abang sayang kau, Man," Taufiq membalas.

"Aku sayang kau gak, abang," aku yang masih menghimpapnya, terus sahaja memeluknya.

Air maninya masih melekit di atas badan aku dan Taufiq. Segera Taufiq mengambil spendernya yang ditanggalkannya tadi lalu mengelap air maninya di atas badan aku dan dia.

Sedang sibuk kami beromen, kedengaran motor Paksu daripada luar rumah, menandakan dia sudah pulang bersama Maksu daripada pasar.

Bergegas Taufiq bangun dan mengemaskan dirinya dan menolong aku mengemaskan katil aku. Sempat aku menyarungkan pakaian aku dan Taufiq juga sama, cuma dia hanya menyarungkan seluarnya dan spendernya dibiarkan di atas katil. Mujur sahaja hari Sabtu, aku dan Taufiq tidak bekerja dan dia memang tidur di bilik aku daripada Jumaat malam lagi.

"Man, hadiah daripada abang untuk Man (sambil menunjukkan spendernya yang bersisa air maninya)," Taufiq tersenyum sambil mencium pipi aku sambil berdiri.

"Abang nak balik dulu. Nanti kita on lagi ye. Hehe," Taufiq menyambung sebelum keluar daripada bilik.

"Hehe. Ye lah, abang Taufiq," aku bersalaman sambil mencium tangan sebelum dia beredar.

Sempat Taufiq memegang dan mengusap kepala aku sebelum keluar dan terus bertemu pak saudaranya untuk berborak sebelum dia beredar.

————— xxxxxxx —————

Malam itu aku ke gym abang Rudy. Aku masih meneruskan sesi di gym untuk mencantikkan lagi badan aku. Kelihatan ramai orang sedikit berbanding hari bekerja. Aku seperti biasa memulakan kardio di treadmill dan kemudian mengangkat berat untuk target otot dada dan lengan.

Kisah Hidup ManWhere stories live. Discover now