Kami bergerak ke sungai untuk berkelah seperti yang diplam semalam. Makanan dan minuman dah siap beli sebelum berangkat. Tak banyak pun, cukup untuk mengalas perut sahaja. Yang banyaknya snek dan makanan ringan.
Seronok Ismail bermain air singai. Ye lah, kat bandar mana dapat. Kat area sini airnya sejuk dan banyak batu-batu sungai yang cantik untuk bergambar dan dijadikan bahan instagram. Ismail banyak mengambil gambar. Ada juga gambar kami bertiga berselfie.
Aku memakai seluar pendek hitam dan bersinglet kelabu, tidak memakai underwear. Ismail pula hanya berboxer kain lembut kelabu dan tidak berbaju. Memang kelihatan jelas konek dan bontotnya melekap bila boxernya basah. Irfan pula hanya berseluar jersey pendek dan tidak berbaju juga. Tiada orang di situ pada hari bekerja. Jadi, kami sangat enjoy dan bebas berpakaian.
Irfan mendekati aku semasa Ismail mandi sedikit jauh, "Man, mantap gila bontot adik kau tu, Man. Stim aku tengok."
Irfan mengambil tangan aku dan menghalakan ke konek dia. Aku pegang dan memang dia tengah tegang habis walaupun dalam air sungai. Aku ketawa dengan kelakua dia.
Kami kemudian mengejar Ismail yang sedikit jauh. Sengaja aku berkata kepada Ismail, "Adik, abang Ipan geram tengok bontot adik. Mantap sangat dia cakap. Hehe."
Aku sengaja memegang dan memicit bontotnya yang kecil tapi ketat dan berotot.
"Abang Ipn nak rasa boleh ke? Hehe," Irfan cuba memancing.
"Haha bongok ah abang Ipan ni. Haha. Tanya ah abang Man. Hehe," Ismail menunding ke arah aku dan terus berendam di dalam sungai.
Irfan terus bertanya kepada aku, "Boleh ah, Man. Boleh eh? Hehehe."
Nadanya bergurau tapi aku tahu dia memang teringin nak henjut Ismail.
Aku buat tak endah dan terus mandi di sungai. Setelah lama berendam kami lepak di batu besar. Aku memeluk Ismail daripada belakang. Sementara Irfan masih berendam di salam sungai.
"Adik nak try ke kene henjut dengan abang Ipan. Kalau adik nak try abang ok je," aku bertanya Ismail sambil memeluk dia.
"Adik rasa... adik macam nak try. Hehe. Boleh ke, bang? Tapi abang kena ada dengan adik," Ismail membalas.
Aku memeluk Ismail daripada belakang sambil membalas, "Ok je. Asalkan adik masih sayang abang. Hehe."
Aku melagakan pipi aku dengan Ismail. Ismail tersenyum lalu membalas, "Terima kasih, bang."
Ismail mencium pipi aku dan kembali merapakan pipinya dan pipi aku sambil melihat Irfan yang sedang menuju ke arah kami.
"Sejuk ah air sungai ni, stim abes konek aku. Haha," Irfan sengaja menunjukkan koneknya yang stim dibaluti oleh boxer nya yang basah.
Ismail memegang dan menggengam koneknya dan membalas, "Perghh... senak kene ni. Hehe."
"Hahaha sama je dengan Abang Man punya tu. Adik ok je kan. Hehehehe," Irfan membalas bergurau dan mencium pipi Ismail.
Ismail seperti sudah dapat menyesuaikan diri dengan Irfan, membiarkan sahaja pipinya dicium. Aku juga bertindak biasa sahaja.
Setelah makan dan berehat. Kami menyalin pakaian dan pulang ke hotel. Ismail memandu keretanya dan aku di sebelahnya. Irfan pula susah tertidur di kerusi belakang. Sambil Ismail drive, aku mengusap-usap tangannya.
"Adik happy tak trip ni? Abang tak leh bawak jauh pun. Tak ada sangat kat sini," aku bertanya kepada Ismail.
"Happy. Best, tak yah jauh pun, bang. Asalkan kita enjoy aktiviti kita sama-sama. Hehe," Ismail membalas.
YOU ARE READING
Kisah Hidup Man
Romance[🔞⚠️ Warning Mature Content] Contain 18 and above materials + Not suitable for homophobic Mengisahkan kehidupan Man yang normal pada pandangan masyarakat tetapi berkeinginan lain daripada lelaki biasa. Pelbagai rahsia tersirat yang hanya diketahui...