Part 9: Ustaz Daus, Abah dan Man

4.8K 54 6
                                    

Tinggal seminggu lagi sebelum cuti semester aku habis. Banyak gak lah bende yang berlaku kat aku sepanjang cuti, terutamanya benda-benda yang sedap. Haha. Tapi kali ni, aku rasa antara yang paling sedap. Memang antara yang terbaik lah untuk cuti kali ni. Haha.

Pagi Jumaat tu, aku siapkan breakfast abah. Sebelum subuh tu, ada adegan ringkas dah berlaku. Abah mintak aku layan batang dia, sebelum kami bersiap untuk solat subuh. Aku tidur dengan abah malam tu, pagi tu abah macam horny. Hujan lebat pulak tu, sejuk je. Dia bangun dlu. Dia tengok aku morning wood dalam kain. Dia usapkan batang aku daripada luar kain. Aku tersedar mamai bila konek aku dilayan abah.

"Abah, nak Man layankan ke? Hehe," aku tanya kat abah dalam keadaan masih mamai.

Abah terus bukakan gulungan kain dia dan tersergamlah konek abah yang tegang dengan kepala takuk yang yang sedang kembang.

"Man boleh tolong abah ke?," abah berbisik dekat telinga aku. Dia main puting aku. Buat aku rasa sedap.

"Abah nak macam mana?," aku cakap perlahan je.

"Lagakan batang Man dengan abah, boleh?, abah aku request.

"Boleh abah. Tapi kasi Man isap dlu, ok?" aku reply abah.

Abah angguk dan aku pun terus mengulum batang dia sehingga basah. Abah pula bermain-main dengan kepala takuk aku, membasahkan nya dengan air mazi yang keluar daripada lubang kencing aku.

Dalam 5 minit, abah makin mendesah. Aku pun tanpa melengah masa, bangun dan duduk di atas abah. Aku rapatkan batang aky dengan abah. Dengan bantuan air mazi aku dan abah, aku mula menggeselkan kepala takuk aku dengan abah. Memang nikmat tak terkata. Tengok abah mendesah, aku pun turut jadi horny.

"Man, genggam dua-dua batang. Man geselkan laju sket. Ahhhh sedap, Man. Man gerak cam tu pun dah sedap.. arghhhh," abah semakin horny dan sedap.

Abah sambung, "Man, jangan pancut. Abah nak rasa sedap je. Azan nanti kita stop, ok?". Dalam 10 minit, azan subuh pun berkumandang. Aku terus stop sebab aku takut aku terpancut. Abah pun mendesah. Nampak dia tak puas lagi sebab tak pancut tapi dia request nak macam tu.

Abah mencium pipi dan dahi aku, "Terima kasih, Man. Jom kita subuh." Kami pun bersiap untuk solat bersama-sama. Abah jadi imam hari tu. Lepas siap, abah bersiap-siap pula untuk pegi kerja dan aku buatkan breakfast untuk abah. Lepas siap makan, abah gerak pegi kerja. Tersenyum dia, pelik gak aku. Aku salam abah sebelum pegi keje.

Tengah hari tu, sebelum solat Jumaat, Ustaz Daus ada mesej aku kat whatsapp, bagitau malam ni abah aku nak berurut. Dia mintak aku urutkan dan Ustaz Daus akan temankan. Macam dia cakap dekat aku dulu. Aku reply okay je. Patut la dia happy. Dia nak aku urut dia malam ni. Haha. Kelakar gak abah aku ni.

Malam tu, kelas terakhir aku mengajar sebab aku dah request seminggu sebelum aku balik, aku dah tak nak ajar. Nk ready balik kolej. Lepas balik daripada sekolah, aku balik rumah kejap. Tengok abah dah tak ada. Dia terus ke rumah Ustaz Daus agaknya. Aku pun terus kemas dan bergerak ke rumah Ustaz Daus.

Sampai di rumah Ustaz Daus, aku ketuk pintu dan beri salam dan aku disambut Ustaz Daus dengan bertuala dan tidak berbaju. Aku terus masuk dan ke bilik urut. Aku tengok abah sudah baring di meja urut dan kaki sudah berminyak. Ustaz Daus dah mulakan urut dan dia mintak aku sambung sahaja.

Aku pun menukar pakaian dengan bertuala sahaja dan tidak berbaju juga. Aku terus ke kaki abah dah minta izin abah untuk dia. Abah angguk tanda setuju.

Aku mulakan urutan. Aku mulakan dengan pergelangan kaki dan betis abah. Aku urut dengan tekanan biasa dan diikuti kuat di bahagian-bahagian tertentu. Abah menahan sakit di bahagian urat yang tersimpul. Ustaz Daus ajar untuk urut lembut di bahagian urat supaya bahagian simpul boleh dilicinkan dan direnggangkan tanpa rasa sakit yang kuat.

Kisah Hidup ManWhere stories live. Discover now