Hari-hari kolej aku seperti biasa. Pagi ke tengahari sibuk dengan kelas-kelas, petang pula bersukan dan berlatih bola sepak. Aku dan bestfriend aku, Azmi, wakil kolej untuk sukan antara kolej. Memang aktif berlatih dengan teammates lain. Nak jadi juara lah katakan. Team kolej kiteorang ni tak kurang hebatnya. Azmi striker yang hebat, mcm satu padang boleh lari kejar bola. Aku pula main defense je, tapi padu haha. Memang kemas ah kawal bola kalau dah start masuk kawasan. Haha. Puji diri sendiri lebih sangat ni haha.
Yang nak aku ceritakan kali ni bukan pasal aku dengan Azmi, tapi pasal Azmi dengan budak tahun pertama yang baru join team bola sepak kolej ni. Namanya Faizal. Budak-budak ni panggil dia Ijal je. Faizal ni comel-comel. Badan kurus kulit cerah. Tinggi dalam 170cm, kirenye macam tinggi sikit daripada aku dan Azmi. Muka ensem-ensem innocent je. Senyum manis tapi kalau time main bola kira lincah dan aktif la jugak. Tone bercakap mcm baik dan hormat orang. Hidung dia mancung, aku dapat rasa batang dia besar gak. Hahaha.
Aku selalu je perhatikan dia ni, selalu ada ada di surau kolej time maghrib dan isyak, kadang-kadang terserempak di cafeteria dan library. Dia jurusan kejuruteraan elektrikal. So, geng-geng dia nampak la macam jenis lelaki-lelaki normal tapi ade gak yang nerd. Faizal ni jenis rajin study gak. Budak cemerlang ni. Haha.
Satu benda aku perasan, Faizal ni kira rapat gak dengan Azmi. Bukan lah jenis berkepit 24 jam. Tapi, kalau berjumpa mesti ade benda boleh sembang. Kira klik la walaupun tak sama course dan year. Aku pernah je join diaorg borak. Faizal ade cerita yang dia dalam proses nak kenal budak perempuan sama kelas dengan dia. Azmi pun ade mencelah yang dia pun ade awek. Aku senyap je ah sebab aku takde girlfriend. Hahaha. Daripada sini ah diaorg selalu cerita pasal life diaorg. Aku pun layankan aje.
Satu hari, aku perasan diaorang jalan sekali balik dorm. Time tu aku baru balik daripada outing weekend dan diaorang baru balik daripada cafe. Masa ni weekend yang ramai orang balik rumah tapi aku decide malas nk balik. So kolej time tu lengang tak de orang. Aku ternampak dari jauh, aku pun follow je lah jauh dari belakang. Lagipun aku nak balik dorm gak. Diaorg tak perasan aku pun time tu.
Aku perasan dua-dua pegi ke dorm Faizal time tu. Aku jadi curious nak tau ape diaorang nak buat time tu. Kalau bosan aku terus je lah balik dorm. Tapi ini lain daripada sangkaan aku. Haha.
Aku nampak diaorg masuk sambil tengok kiri kanan dan tutup pintu dengan cepat. Aku rasa xde orang dalam dorm Faizal time tu sebab semua balik rumah kot. Aku ingat dah takde peluang nak hendap diaorg sebab pintu dah tutup tapi rupanya boleh haha. Pintu bilik Faizal ni loose dekat ensel dia. So, pintu tu terbukak sikit dan aku dapat tengok, kire sedikit jelas la gak. Dorm Faizal ni di hujung koridor dan dekar corner area jauh daripada laluan orang.
Aku bukak selipar dan jalan slow-slow supaya diaorg tak trace aku. Haha memang macam spy pun ada gak. Haha. Aku dapat spot yang boleh tgk katil Faizal dengan jelas tapi diaorang x perasan aku sbb aku macam tersorok di sebalik dinding Aku dengar Azmi cakap, "Pintu tu terbukak, aku nak tutupkan kejap.". Faizal reply, "Takpe biar je ah, lagipun panas ni. Takde orang lalu hujung ni.". So, pintu tu pun memang terbukak sikit.
Aku perasan Faizal bukak baju tshirt dia dan sidai kat kerusi dan Azmi pulak tengah baring je atas katil tapi masih lengkap berpakaian. Badan Faizal sedap, nampak six pax dia tp x timbul sangat, ketiak berbulu lebat gak pastu nmpk sikit underwear dia warna grey kain cotton. Xde jenama pun. Faizal pun ambil henpon dan bawak ke katil sambil nak baring sebelah Azmi dengan hanya pakai jeans time tu. Diaorg borak, sambung topik kat cafe td kot. Pasal awek, Azmi ada bgtau mana tempat best nak bawak awek Faizal. Diaorg cerita pasal tak cukup bajet la, sebab student takde income lagi. Haha.
Lepas tu aku perasan Azmi macam pusing sikit ke kanan menghadap Faizal. Dia puji-puji badan Faizal nampak cantik walaupun kurus. Azmi start pegang puting Faizal sambil cakap, "Nice gak puting ko ni, timbul je hahaha." Faizal tergelak je tapi tak halang Azmi pun. Azmi pun terus je gentel-gentel puting Faizal. Aku perasan batang Faizal dah start tegang dalam seluar jeans dia. Nmpk la timbul sket. Nampak gak Azmi macam sedikit horny baring sebelah Faizal.
YOU ARE READING
Kisah Hidup Man
Romance[🔞⚠️ Warning Mature Content] Contain 18 and above materials + Not suitable for homophobic Mengisahkan kehidupan Man yang normal pada pandangan masyarakat tetapi berkeinginan lain daripada lelaki biasa. Pelbagai rahsia tersirat yang hanya diketahui...