"Kau rehat je ah, Man. Petang nanti abang datang jenguk kau lagi. Paksu ke kebun ni rasanya. Kaki tu terseliuh sikit je. Motor kau nanti abang minta kawan abang bawakkan sekali masa abang datang petang nanti," Taufiq memberitahu aku setelah membaringkan aku di bilik aku.
Aku terlibat dalam kemalangan kecil semasa dalam perjalanan ke pejabat. Mujur sahaja Taufiq lalu di jalan yang sama dan dia mengiring aku ke pejabat yang sudah dekat lalu terus membawa aku ke klinik. Mujur sahaja hanya terseliuh sedikit di kaki dan luka sedikit di kaki ketika aku jatuh. Aku dibawa terus ke rumah setelah Taufiq memberitahu pejabat yang aku diberi cuti sakit seminggu.
Sempat Taufiq menolong aku menyalin pakaian dan hanya menyarungkan boxer untuk selesakan aku sebelum baringkan aku ke tilam.
"Terima kasih, abang," aku mencium tangan sebelum Taufiq beredar.
Taufiq mencium dahi dan pipi aku. Terasa seronok pula dijaga dan disayangi oleh Taufiq. Betul-betul dia menjaga aku.
"Man rehat elok-elok. Petang nanti abang datang, ok," Taufiq tersenyum melihat aku lalu terus beredar menuju ke pejabat.
Aku pula terlalu mengantuk setelah menelan ubat-ubat yang diberikan oleh doktor lalu terus terlelap.
————— xxxxxxx —————
"Tok Imam, naiklah dulu. Bagi saya siapkan minyak sekejap. Nanti imam masuk bilik depan macam biasa. Baring menirap terus. Saya minta Maksu sediakan minuman sekejap," kedengaran suara Paksu meminta Imam Yaakob untuk naik ke rumahnya dan terus ke bilik sebelah bilik aku.
Sepertinya, Imam Yaakonb mahu berurut dengan Paksu, yang juga merupakan tukang urut di kampung ini. Paksu bukanlah tukang urut handalan, tetapi kadang-kadang ada juga mengambil upah urut bila mana rakan-rakan kampungnya yang sudah berusia meminta bantuan. Hanya Paksu sahaja yang mereka kenal untuk mengurut mereka.
Kedengaran tapak kaki Imam Yaakob memasuki bilik sebelah aku. Dapat aku dengar juga zip seluar dan tali pinggang Imam Yaakob dibuka dan digantung. Aku mula bangun perlahan dan rapat ke dinding untuk mencari ruang dan mengintai. Terdetik kenakalan dan nafsu aku untuk melihat sendiri badan Imam Yaakob yang selama ini hanya dapat aku lihat luarannya sahaja apabila berjemaah di masjid setiap hujung minggu.
Imam Yaakob seorang yang berbadan sederhana dan berjanggut putih. Rambutnya juga putih. Mungkin sudah hampir mencapai umur 60 tahun. Namun, masih sihat dan mampu berjalan cergas. Hampir kesemua bulu di badannya berwarna putih, termasuklah misai dan janggutnya serta bulu nipis di tangannya.
Bagi aku, Imam Yaakob masih hensem walaupun di usia tuanya. Mungkin masa mudanya dia menjadi kegilaan wanita-wanita sebayanya. Mukanya manis, cerah orangnya. Aku dapat rasakan koneknya agak tebal walaupun tidak panjang bila mana aku sentiasa memerhatikan alur koneknya di sebalik jubah atau kain pelikatnya bila mana dia di masjid. Aku rasa dia jarang berseluar dalam.
"Dah sedia, Tok Imam. Saya mulakan, ye," Paksu mula menarik kain pelikat yang telah longgar dan dibalut di pinggang Imam Yaakob setelah dia menyalin seluarnya tadi.
Seksi aku melihat Imam Yaakob menirap dan bontotnya yang putih gebu diurut oleh Paksu. Paksu hanya menarik kain pelikatnya sedikit ke bawah menampakkan bontot Imam Yaakob untuk memudahkannya mengurut bahagian pinggangnya.
"Ahhh situ Paksu. Pinggang aku sakit daah seminggu. Banyak buat kerja menebas di kebun tu. Ahhh.. sedap kau urut," Imam Yaakob memberi respon.
"Keras urat sini, Tok Imam. Saya tekan kuat sikit ye. Minta izin," Paksu dengan baiknya meminta kebenaran Tok Iman untuk mengurut di bahagian bawah pingangnya dekat dengan pipi bontotnya.
"Ahhh sedap kau tekan situ, Paksu. Teruskan.. urgh...," Imam Yaakob terasa tekanan yang dikenanakan oleh Paksu.
Paksu meneruskan urutan di pinggang dan kemudian beralih ke bontot Imam Yaakob. Dia tidak menolak dan membiarkan sahaja Paksu melayan pipi bontotnya dan sekali sekala celah bontotnya.
YOU ARE READING
Kisah Hidup Man
Romance[🔞⚠️ Warning Mature Content] Contain 18 and above materials + Not suitable for homophobic Mengisahkan kehidupan Man yang normal pada pandangan masyarakat tetapi berkeinginan lain daripada lelaki biasa. Pelbagai rahsia tersirat yang hanya diketahui...