Part 44: Ihsan dan Ajak

2.3K 41 4
                                    

"Ahhhh adik... abang nak pancut lagi... ahhh ahhh ahhh," aku memancutkan air nikmat aku ke dalam lubang Ismail untuk kedua kalinya pada malam itu.

Ismail yang kepuasan dihenjut, terpancut dua kali juga dan menikmati setiap persetubuhan songsang yang dilakukan kami.

"Adik sayang abang.. uhh ahh," tercungap Ismail sambil tertirap selepas aku pancut.

Masing-masing meletihan dan terus terlelap. Aku terlelap di atas badan Ismail dan kami berdua tertidur keletihan.

Dalam pukul 1 pagi, aku ternampak satu susuk tubuh di pintu bilik aku. Kelihatan Ihsan baru pulang daripada menghantar makanan, memerhatikan aku dan Ismail tertidur selepas terlelap keletihan.

Nampak juga bayang Ihsan daripada jauh mengurut koneknya daripada luar seluar treknya sambil memerhatikan kami. Namun selepas beberapa ketika, dia menyalin tuala lalu terus mandi.

Aku terus mengejut Ismail untuk membersihkan badannya, "Adik, bangun. Abang Ihsan dah balik. Nanti dia nak tidur. Jap lagi kita bersihkan badan, ok?"

Aku mencium pipi Ismail mengejutkannya.

"Urmm.. baik, bang. Abang Ihsan dah makan ke?" Ismail membalas mamai.

"Selalunya belum. Tak apa, nanti abang sediakan. Adik pakai towel ni," aku memberikan tuala kepada Ismail dan kami membersihkan badan selepas Ihsan kekuar daripada bilik air.

Sememangnya Ihsan tahu sahaja aktiviti dan perlakuan kami dan dia sudah biasa. Cuma kadang-kadang bimbang dia tidak selesa sahaja.

————— xxxxxxx —————

"Bro, nah makan ni. Ada mihun aku goreng tadi. Adik dah makan, ni memang untuk kau," aku duduk di sebelah Ihsan sambil dia menonton tv di sofa.

"Ehh Man.. sorry aku terkejutkan korang. Hehe. Terima kasih, Man. Sedap ni. Hehe," Ihsan membalas.

Aku hanya tersenyum membalas, "Hahaha... ye ah tu. Tapi camne sedap ke tak kau kene makan. Perut jangan kosong."

Aku memegang dan mengusap perut Ihsan yang tidak berbaju dan hanya berboxer. Dia hanya tersenyum melihat gelagat aku. Aku kemudiannya mengusap lembut pehanya sambil dia menikmati mihun goreng aku.

"Hehe... tak puas lagi ke tadi, Man. Hehe," Ihsan berseloroh dengan aku sambil koneknya mula menegang akibat ransangan terhadap pehanya.

"Hahaha aku sentiasa tak puas. Hehe. Tak de ah. Kau tu, tadi kat pintu aku nampak je. Layan tapi segan. Hehe. Kau nak ke? Hehe," aku sengaja memancing Ihsan.

Ihsan segan menjawab, "Haha dah lama tak dapat lubang, Man. Tapi takyah ah. Kau bukan nak bagi pun. Haha."

"Cehh nak yang aku. Adik punya nak? Hehe," aku sengaja meneruskan perbualan.

Konek Ihsan sememangnya sudah tegang dan aku hanya mengusap kangkangnya, tidak menyentuh pun koneknya lagi.

"Boleh je kalau dia nak, Man. Tapi dia penat tu. Jangan lah kacau dia. Nanti aku minta baik-baik dengan dia. Kau ok ke, Man?" Ihsan membalas.

"Hehe ok je, bro. Kau jaga je lah dia elok-elok. Jangan kasar sangat. Hehe. Tapi kalau dia nak, bertuah la kau. Hehe," aku membalas.

Ihsan hanya mengangguk setuju dna faham. Aku pula masih membelai lembut pehanya yang berotot sedikit.

"Kalau kau nak henjut, esok aku ade orang nak urut. Jiran kita ni je. Dia memang nak urut batin dengan aku dan aku henjut dia untuk test dia tahan pancut ke tak. Kau boleh urut dia esok, aku ajarkan. Dapat gak rasa kalau kau nak," aku memberitahu Ihsan.

Kisah Hidup ManWhere stories live. Discover now