Part 19: Man, Aizat dan Abang Mat (Customer Urut 3)

3.2K 44 2
                                    

Kali ini aku flashback sikit cerita aku supaya tidak lah bosan asyik cerita aku dengan Ismail je. Haha. Tapi cerita ini akan berkait sikit dengan cerita akan datang juga. So, teruskan membaca haha.

Aku ada customer urut bernama Aizat, seorang petugas barisan hadapan berbaju hijau. Aku dapat dia sebagai customer urut aku masa aku on apps kuning, memang tujuan untuk mencari customer. Masa ni aku free sikit. Beberapa bulan sebelum cuti semester.

Biasalah, masa ni semua orang sibuk dengan life masing-masing, termasuklah Azmi dan Faizal, dan Ismail pun aku tak kenal lagi.

Aizat tegur aku di chat dan bertanya mengenai pakej urutan yang aku ada. Aku ada beritahu aku ada buat fullbody dan manhood untuk harga pakej yang boleh dikira menarik dan murah. Cuma perlu tambah beberapa ringgit untuk charge outdoor. Aizat bertanya berapa lama masa urutan dan kalau nak mintak extra boleh tak. Aku gelak sahaja dan beritahu kita tengok nanti macam mana.

Aku meminta Aizat share facepic dan aku juga akan menunjukkan facepic aku. Memang macho dalam gambar. Berbaju biasa sahaja tetapi agak seksi sebab berseluar pendek dan baju ketat. Gambar itu masa dia berada di gym.

Yang menariknya, Aizat ada satu request. Dia meminta aku untuk mengurut kawannya juga. Dia tidak memberitahu namanya tetapi memberi gambar dia. Orangnya lebih kurang Aizat. Cuma rambut pendek botak. Bagi aku dua-dua hensem dan macho. Badan fit dan bertone. Memang rajin pegi gym ni.

Dia tinggal di hotel yang jauh sikit daripada kolej aku. Dalam 30 minit. Aku mintak charge outcall lebih sikit untuk dua-dua orang dan mereka setuju sahaja.

Malam itu selepas isyak, aku terus bergerak ke hotel di mana Aizat kasi location. Beg perkakas urut aku semua dah ready dan siap ada kondom sekotak dan juga pelincir, in case Aizat nak extra.

Pabila aku sampai di hotel, aku terus naik ke tingkat dan bilik yang diberitahu. Aku mengetuk pintu, Aizat membukanya dan terus bersalam dengan aku. Aizat hanya bertuala dan simpulan di  bahagian pinggangnya agak londeh, menampakkan bulu atas koneknya yang agak tebal, seperti tak dicukur. Aku juga bersalam dengan kawannya yang tengah baring di katil dan hanya bertuala.

Aku nampak di dalam almari hotel, terdapat dua baju beloreng dan dua baju kemeja hijau. Juga terdapat seluar slack dan kemeja berkolar. Aku dah faham diaorang ni kerja apa.

"Bro, kalau kau urut kawan aku dulu, boleh? Aku mandi dulu. Lepas dia urut, aku urut plak. Dia dah mandi tadi," Aizat memberitahu aku.

"Boleh, bang. Pakej sama, ya?" aku bertanya untuk kepastian.

"Ha'ah betul. Sama je. Aku mandi dlu," Aizat masuk ke bilik air dan mula menanggalkan tualanya. Aizat tak menutup pintu bilik air, untuk menerangkan ruang katil dengan menggunakan cahaya daripada bilik air. Lampu di bahagian katil sudah dipadamkan.

"Abang, minta abang menirap, ya," aku mula mahu mengurut kawan Aizat.

"Okeh. Aku nak kene buka tuala ke?" kawan Aizat bertanya.

"Tak pe, bang. Saya tolong bukakan nanti. Abang menirap dulu, ya. Saya sediakan minyak urut," aku pun mengambil botol minyak dalam beg aku. Aku tanggalkan pakaian aku dan hanya berboxer.

Aku pun memulakan urutan. Seperti biasa, aku bermula daripada kaki dan naik ke peha. Otot dia ni keras, aku perlu lebihkan tekanan. Aku terdengar dia mendengus perlahan.

"Ahhh bro, sedap kau urut. Pandai cari urat dan tekan muscle. Best bro," kawan Aizat memuji urutan aku.

"Terima kasih, bang. Kalau ada nak saya tekan mana-mana nanti beritahu saja saya," aku membalas dan terus mengurut.

Aku kuakkan peha dia dan mula mengurut bahagian dalam peha. Konek dia dah parking lurus ke bawah dihimpap badan dia. Nampak tebal dan telurnya besar. Teruja aku bila tengok.

Kisah Hidup ManWhere stories live. Discover now