Aku tersedar pagi sebelum Subuh esoknya dan aku dapat rasakan yang abah memeluk aku daripada belakang. Keadaan sejuk pagi membuatkan konek aku tegang, morning wood. Dalam masa yang sama, bukan aku saja yang morning wood, aku merasakan konek abah yang keras mencucuk dia pipi bontot aku. Abah masih nyenyak dalam tidur. Abah pun ada morning wood. Power gak abah aku ni. Hehe.
Aku ni sebenarnya sejak daripada peristiwa menghendap abah dan Ustaz Daus, aku teringin nak pegang konek abah. Nak rasa konek abah masa keras. Sebab masa abah kena henjut dengan Ustaz tu, konek abah tak turun-turun. Mungkin Ustaz Dauz memang hebat cari gspot abah. Dan aku yakin gak abah ni memang jaga bab-bab kesihatan dan kelamin dia. Apa-apa pun nak pegang konek abah ni memang buat aku teruja.
Abah pakai kain je time tu. Dan aku tengok dia tak pakai seluar dalam pun sebab konek dia memang tegang dan aku dapat rasa dari belakang. Aku pun beranikan diri, mulanya nak kejutkan abah. Aku telentangkan badan aku dan abah masih mengiring menghadap aku. Aku kejut-kejut perlahan di bahu.
"Abah, bangun bah. Dah nak subuh. Abah kerja kan hari ni?" aku kejutkan secara perlahan dan manja.
Abah reply "uhumm" je dengan mata masih tertutup dan terus tidur. Aku beranikan diri, turun sikit lagi tangan aku ke perut. Buat-buat kejut, tapi usap je. Dia tak respon. Baju singlet nipis dia memang dah tertarik ke atas, menampakkan alur kangkang abah yang aku rasa seksi gak. Bentuk v dan sedikit berotot. Ada bulu-bulu nipis tapi ditutupi gulungan kain di pinggang yang dan macam nak longgar.
Aku tak tau apa yang dah merasuk aku masa tu. Dengan batang abah yang stim dan masih tak turun, boleh nampak daripada luar kain. Aku beranikan diri untuk seluk tangan aku dekat celah gulungan kain pelikat dia dan perut abah lalu meraba konek abah.
Aku dapat rasa bulu-bulu nipis di bahagian atas konek abah. Sampai di konek abah, aku genggam kemas konek abah. Memang keras habis. Aku iringkan badan aku ke abah. Masih nampak dia pejam mata dan sedikit berdengkur. Aku pun mula mengurut perlahan batang abah. Aku buat slow-slow je bagi dia rasa sedap dan tak nak bagi dia terkejut. Aku lurutkan tangan aku ke atas dan bawah seperti melancap dengan perlahan. Aku tengok abah mula mendengus perlahan. Matanya masih tertutup.
Aku pegang kepala takuk abah. Air mazi mula keluar. Aku pegang dan sapukan ke seluruh kelapa takuk abah supaya licin dan mula bermain dengannya. Abah makin kerap mendengus tetapi perlahan.
Aku rasa abah dah sedar. Abah mula merapatkan badannya ke aku dan tangannya mula memeluk belakang aku, membuatkan aku semakin rapat dengan dia. Abah mula mencium leher aku tanda dia dah start horny. Aku pula terlayan tapi tangan aku masih memegang koneknya. Aku mula melancapnya laju. Dia semakin mendengus dan makin kerap mencium dan mula menjilat leher aku perlahan-lahan, membuatkan aku lagi horny. Niat tadi nak pegang je. Tapi abah macam dah bagi green light je untuk layan dia.
Aku meneruskan lancapan kat konek abah sehinggalah satu ketika aku dapat rasa abah dah nak pancut. Abah mendengus kuat di telinga aku dan aku mula mainkan peranan aku. Aku pula memcium leher dia membuatkan dia bertambah horny.
"Umphhh umphhh... arghhh arghhh... urghhh!" itu je yang keluar daripada mulut abah. Dan abah mula kejangkan kaki tanda air dah naik kepala.
"URGHHH AHHHHHH", kuat dengusan akhir abah. Crottt, crottt. Konek abah memuntahkan air maninya. Banyak yang keluar sampai basah kain dia. Aku urutkan dari pangkal batang hingga kepala takuk abah untuk keluarkan habis air maninya. Abah terketar kesedapan.
"Terima kasih, Man," kata abah dengan nada mamai baru bangun. Aku keluarkan tangan aku daripada celah gulungan kainya. Masih berbaki air mani abah di jari-jari aku. Pekat air mani abah. Aku jilat sedikit, teringin nak rasa dan selebihnya aku lapkan di kain. Seksi tengok abah telentang kepenatan baru lepas pancut.
YOU ARE READING
Kisah Hidup Man
Romance[🔞⚠️ Warning Mature Content] Contain 18 and above materials + Not suitable for homophobic Mengisahkan kehidupan Man yang normal pada pandangan masyarakat tetapi berkeinginan lain daripada lelaki biasa. Pelbagai rahsia tersirat yang hanya diketahui...