"Ipan, abah Bad dah tak tahan nak pancut. Ahhh sedap Ipan hentak kat situ... ahh ahh laju lagi Ipan," abah sudah nak menghampiri klimaks.
"Abah Bad, Ipan pun nak pancut dah. Ipan pancut dalam, yer?" Irfan juga dah nak game.
"Abah Bad, sedapnya... ahhh ahhh... abah... Ipan pancutt... ahhhhh..." Irfan pun memancutkan air maninya ke dalam lubang abah.
"Ipan sikit lagi.. laju lagi Ipan... ahhh ahhh abah Bad pancut Ipan... ahhh ahhhh....," abah pula memancutkan air maninya ke badan Irfan. Boleh tahan banyak.
Abah mengambil boxer Ipan lalu mengelap air mani Nya di atas badan Irfan. Ipan pula mengeluarkan koneknya daripada lubang bontot abah. Aku nampak kondom di konek Irfan. Banyak air mani irfan bertakung di kondom itu. Abah menolong Irfan mencabutkan kondom dan mengikatnya dan letak di tepi meja sebelah katil. Tersenyum mereka kepuasan.
Aku masih menghendap mereka sebelum beredar pulang. Tapi selang dua minit mereka berehat, abah bertanya kepada Irfan, "Ipan dah bagitau Mail pasal kita 'main' ni?"
Irfan menjawab, "Sudah, abah Bad. Abah Bad dah bagitau ke?"
———————— Dua jam sebelum aksi panas ———————
Aku dan Ismail hanya lepak di rumah hari ini. Sudah seminggu Ismail di kampung. Dia seperti sangat gembira berada di sini. Petang selalunya aku bawak dia jalan kampung dan tengok prang kampung main bola sepak. Ada hari aku ajak dia mandi sungai dan berjalan di bandar, naik motor abah sahaja. Ismail suka dengan kehidupan dia di kampung ini.
"Adik okay tak dah seminggu di sini. Ke dah tak sabar nak balik bandar? Hehe," aku bertanya dengan nada bergurau.
Ismail yang di bawah kangkang aku semetara aku duduk di sofa, memandang ke belakang dan senyum kepada aku, "Suka, bang. Best. Duk rumah adik tak ada apa pun. Bosan sorang tak ada orang. Masing-masing busy. Abang rimas ke adik kat sini? Hehe."
"Eh mana ada. Ada gak peneman abang kat sini bila abah pegi keje. Kalau adik nak stat sampai kita habis cuti sem pun abang suka," aku membalas dan terus mencium dahi Ismail.
"Boleh ke, bang. Adik suka sangat kalau macam tu," Ismail bertanya ingin tahu.
"Boleh, adik. Nanti kita balik sama-sama seminggu awal untuk nak settlekan rumah baru. Boleh kita pegi cari barang sama-sama," aku memberitahu Ismail.
"Tapi adik kene dapatkan izin ayah dulu. Nanti call atau mesej dia, ok?" aku menyambung.
"Baik abang. Adik sayang abang," Ismail memberitahu aku.
"Abang sayang adik, lagi banyak... hehe," aku bergurau.
Ismail tersenyum dan memegang tangan aku lalu menciumnya. Dia suka berbuat begitu bila ingin bermanja. Aku pula suka dilayan begitu.
Selang 5 minit, abah sampai di hadapan pintu rumah membawa lauk makanan tengah hari.
"Man, adik, abah bawak lauk ni. Jom kita makan sekali. Nanti abah nak pergi kerja balik," abah memberitahu kami.
"Adik dah masak nasi tadi, meh lauk adik hidangkan," Ismail memang rajin tolong abah. Abah pula memang suka dengan perangai Ismail yang baik dan peraman dengan abah.
Ismail jarang rapat dengan orang, tetapi dengan abah dia sangat natural. Abah pula seperti melayan saja kerenah Ismail dan suka dengan kelakuan Ismail. Aku senang hati melihat mereka.
Kami pun terus makan sebelum abah kembali bekerja.
"Man, abah balik lewat sikit hari ni. Ada urusan sikit petang ni. Kalau lewat sangat, Man pegi beli makanan utk adik sekali ye nanti," abah memberitahu aku.
YOU ARE READING
Kisah Hidup Man
Romance[🔞⚠️ Warning Mature Content] Contain 18 and above materials + Not suitable for homophobic Mengisahkan kehidupan Man yang normal pada pandangan masyarakat tetapi berkeinginan lain daripada lelaki biasa. Pelbagai rahsia tersirat yang hanya diketahui...