Part 18: Man dan Ismail (Lagi)

2.5K 46 2
                                    

"Morning, encem boy, bangun...bangun, solat subuh. Nanti dah abes waktu," aku mengejutkan Ismail dengan nada manja sambil mencium-cium pipi dia. Aku hanya solat di dorm Ismail sahaja, malas nak turun ke surau. Lagipun mesti dah tak ada orang time cuti ni.

"Ehh abang, good morning. Ok,.. sy pergi tandas dan bersiap jap," dalam mamai-mamai, Ismail bangun daripada katil dan bersiap untuk subuh.

Aku yang baru selesai, terus baring semula, niat nak tunggu Ismail selesai solat, namun terus terlelap. Sedar-sedar sahaja, Ismail sudah selesai solat dan terus baring sebelah aku. Dia tarik tangan aku perlahan untuk aku memeluknya. Aku terjaga mamai lalu terus merangkulnya sedikit ketat. Suasana sejuk di pagi hari membuatkan kami lagi ingin berpeluk untuk panaskan sedikit badan. Sempat Ismail tarikkan selimut dan kami terus smabung tidur.

Lebih kurang 8:30 pagi, aku tersedar. Tangan aku masih merangkul Ismail. Aku tengok dia dah celik dan mengelus lembut tangan dan jari aku, bermain-main dengan bulu-bulu halus di tangan aku.

Aku dalam keadaan mamai bertanya, "Ehh Mail dah bangun? Abang kacau Mail tidur ke?"

"Takde la, bang. Mail memang tak leh tidur. Saja nak rasa abang peluk sambil terjaga macam ni. Best. Huhu. Morning wood abang pun memcucuk-cucuk bontot saya. Hehe," Ismail bergurau.

"Haha sorry... 'adik' abang ni memang nakal sikit pagi-pagi ni. Tapi 'adik' Mail ni pun tak kurang nakalnya. Hehe," aku bergurau sambil memegang konek Ismail yang sedang stim akibat morning wood.

"Hehe dah orang hot peluk saya. Bertambah-tambah nakal la 'dia' ni," Ismail membalas dan membiarkan saja aku bermain dengan koneknya.

Aku mencium dahi dia. Gembira tengok dia senyum bila aku ada dengan dia.

"Lubang Mail ada rasa sakit ke? Kalau tak, abang sapukan minyak untuk kurangkan sakit" aku bertanya ingin tahu.

"Ada rasa tak selesa sikit. Ye ah first time kene, bang. Padu pulak tu. Sampai sekarang teringat sedapnya. Hehe," Ismail respon.

"Haha dah ... dah pegi ambil minyak gamat, abang sapukan. Takut ada luka," aku minta Ismail.

Ismail terus ke loker dan keluarkan sebotol kecil minyak gamat. Dia memberikan kepada aku lalu terus menirap.

Aku tarikkan boxer lembut yang dipakainya, lalu menguak pipi bontotnya untuk aku sapukan minyak di lubangnya. Pejal bontonya, buat aku geram.

"Abang mintak izin untuk sapukan minyak ye," aku menyapukan minyak perlahan-lahan. Aku dapati tiada luka. Cuma mungkin lubangnya sediki tidak selesa bila ada objek yang membesarkan lubangnya.

"Geram tengok bontot Mail ni. Hehehe. Ok dah siap," aku sengaja meramas manja pipi bontot dia yang pejal dan berotot dan menggigit manja di pipi bontotnya, Bontotnya tidak besar tetapi bermuscle dan ketat. Cukup lentik untuk buat aku geram.

"Terima kasih, bang. Tu untuk abang seorang je tu. Hehe. Lagipun semalam abang dah tanam benih, abang kene jaga tu. Hehehehe," Ismail bergurau.

Ismail menyambung, "Terima kasih juga, bang, sebab kejut saya subuh pagi tadi."

"Sama-sama. Kang kita dah janji nak jaga sesama sendiri. Abang akan jaga Mail, ok?" aku mencium manja pipinya dan memainkan rambutnya. Aku baring sebelah dia dan terus sambung memeluknya.

Aku menyambung lagi, "Mail, nanti ajar abang nak setup phone tu tau. Abang tak reti sangat. Dulu guna android je. Hehe."

"Hehe boleh, bang. Senang je tu. Nanti jap lagi kita setupkan semua," gembira Ismail bila aku terima pemberian dia dan masukkan dia dalam hidup aku.

Kami berbaring seketika melayani masing-masing sebelum aku beredar ke dorm aku.

————————— Cuti semester bermula—————

Kisah Hidup ManWhere stories live. Discover now