Ten večer jsme si s Harrym usmířili a to mi velice zlepšilo mou pochmurnou náladu.
Jenomže jsem byla tak zatopená vším ohledně Weedona a Sářiných slovech, že po večeři jsem se odebrala pomalu lehnout a Harry šel se mnou.
Když jsme si vyčistili zuby, převlékli do pyžama a už byl akorát tak čas do postele, Harry mě zastavil.
,,Dneska jsem byl s Michalem ve městě." Posadil se vedle mě na postel.
,,A přinesl jsem ti tam toto." Podal mi krabičku.
Krabičku jsem otevřela, v jejím obsahu jsem mohla snad oć nechat.
Nacházel se zde krásný náramek, barvitě stejný jako náušnice.
Opravdu mi toto gesto z tak nádherného dárku, přispěl k tomu, abych se zbavila nějakých pochybností a udělal především velkou radost.,,Bože, děkuji ti." Políbila jsem ho na rty.
,,Líbí?" Zeptal se.
Stále jsem se dívala na obsah krabičky. Bylo to od něj tak pozorné, tak překvapivé a tak dokonalé.
,,Miluji to, miluji tě." Natáhla jsem se pro další polibek.
---------------------------------------
Ležela jsem v Harryho náručí přichystaná usnout. Jenomže tu radost, kterou mi udělal, jsem nemohla vypustit tak, abych v klidu mohla usnout.
V té chvíli mi přišla zpráva.
Natáhla jsem se tedy pro mobil, odemkla jeho obrazovku s jas snížila na minimum. V oznamovací liště jsem zhlédla, že zpráva přišla z onoho čísla.Opatrně jsem se podívala na Harryho, abych zjistila jestli spí. Při úspěšném odhadu doplňujícím jeho mírném chrápáním jsem otevřela onu zprávu.
Xxx: Tak citlivá, tak bojovná. Vždycky tu bude ale aspoň jedna osoba, která ti bude přinášet strach a hrůzu.
Ihned po přečtení jsem mobil odložila zpátky. Nebála jsem se, ale zároveň to bylo tak podivné, že jsem měla neustále potřebu o tom přemýšlet.
Přitiskla jsem se blíže k Harrymu, deku si přitáhla blíže k sobě.
----------------------------------------
Dalšího dne jsem vstávala brzy do školy. Jenomže se mi vůbec ale vůbec nechtělo vstávat tak brzo.
Opatrně jsem se vymanila z Harryho sevření a připravovala se na svou ranní rutinu.
Avšak dnes se mi nic nedařilo. Všechno mi padalo z rukou, nestíhala jsem. Nešlo mi ani si vzít boty, nešlo mi ani zamknout dveře.
Takhle extrémně se mi to nikdy nestalo.S povzdechem jsme s bratrem běželi na autobus. Modlila jsem se, abychom to stihli.
Celí udýchaní jsme dorazili k zastávce, kde ještě jeden člověk nastupoval. Vědomí a ujištění, že jsme to stihli, mi ulehčilo trable na srdci.
Vstoupila jsem do autobusu, zaplatila za jízdenku a zašla na volná místa pro dva, k mému štěstí přes uličku byl Brian.,,Ahoj, holka. Kde jste? Měli jste to těsný." Usmál se Brian.
Mě ale do smíchu nebylo, v boku mě píchalo, můj dech byl tak hlasitý, ale mé srdce všechno přehlučilo.
,,Kamaráde můj, asi umírám." Vydechla jsem si.
----------------------------------
Celý den jsem byla tak nějak mimo, v noci jsem totiž špatně spala, stále jsem musela nad něčím pořád přemýšlet.
ČTEŠ
Let me love you/ Stay with me 2
Teen FictionDruhý díl STAY WITH ME (aneb příběh úplně random) !V PLÁNU KOREKCE! Cassandra Watsonová konečně našla štěstí svého života - mladého zpěváka Harryho Stylese. Po tolika letech utrpení, které ji způsobilo okolí, konečně našla někoho, kdo ji má rád tako...