27

6 0 0
                                    

Potom co jsem se rozešla s Harrym, jakoby se můj život zatáhnul do naprosté bouře a chaosu. Nevěděla jsem kde mi hlava stojí a cítila jsem se dost sama.

Jako Cleo jsem ještě více zpřísnila své chování a to své zklamání, tu bolest vypouštěla zrovna ve studiu. Jenomže to přililo akorát olej do ohně, protože zde panovala pochmurná nálada. K mému štěstí Harry do práce 2 dny nepřišel.

,,Co se děje?" Zeptal se Niall.

Povzdychla jsem si a srovnala složky pro mého vedoucího.

,,Harry ti nic neřekl?" Odpověděla jsem otázkou.

Niall mi s hlasem plným obav odpověděl, že s nikým nechce teď mluvit a že absolutně nechápe, co se s ním děje.
Mezitím jsem ze složky vytáhla smlouvu o ukončení pracovně právního poměru a prohlédla si jí.

Etapa Cleo Wilhelmové je u konce.

Niall mi to ihned vytrhnul s otazníkem nad sebou.

,,Cleo Wilhelmová musí zmizet, Nialle. Nemůžu už takhle žít." Vzala jsem si smlouvu zpátky.

,,Děláš dobře." Pousmál se.

Jenomže mě do úsměvu moc nebylo. Ihned jsem opustila Nialla a zašla za vedoucím s tím, že odcházím z této práce.

----------------------------------

Po svém odchodu ze studia jsem se vrátila k Jackie domů, samozřejmě už jako Cassandra. Ihned jak jsem se dostala do svého pokoje, mé zlomené srdce se ozvalo a já jsem se znovu topila v té bolesti. Nic méně jsem se všechno snažila ignorovat a co nejvíce to otupit, snažila jsem se odolávat té bolesti, že jsem ani nevnímala ten tlak z Weedonovy strany.

Po hodině mi ale na mobil přišla zpráva od Weedona, že se mnou potřebuje mluvit, že mám ihned přijet do toho kadeřnictví, kde se přetvářela Cleo.

Vstala jsem z postele, otřepala se a vyšla ven. Za doprovodu deště jsem procházela uličkou s hlavou v oblacích. Přemítala jsem nad tím vším, co se v posledních dnech odehrálo, myslela jsem nad Cleo a nad vším tím tajemstvím. Všechno to byla chyba, měla jsem se Weedonovi postavit, tak jak to umím.
Jenže já to nedokázala, nešlo to...

,,Weedone?" Zeptala jsem se, když jsem vešla do kadeřnictví.

,,Je vzadu." Řekla kadeřnice a ukázala za sebe.

Vběhla jsem tedy dovnitř a před sebou sledovala Weedona a Lindu. Ti jakmile mě zahlédli, vrhli na mě naštvané výrazy.

Asi jsem se nezmínila, že jsem jim o vymazání Cleo z mého života ještě neřekla, že? Hádám, že to zřejmě se mnou chtěli prodiskutovat. Přece jenom, Weedon má dlouhé ruce a všechno se dozví.

,,Nechceš nám něco vysvětlit?" Zavrčel Weedon.

Pousmala jsem se a zkřížila ruce pod prsa.

,,Krásný den všem. Jak se máte?" Zavtipkovala jsem, ale jejich obličeje se ještě více zkřivili.

,,Vysvětli nám, proč jsi se rozhodla, že Cleo odjede?" Zeptala se Linda.

Já jsem po ní pouze vrhla vražedný výraz.

,,Cassandro!" Zakřičel Weedon.

Jenomže momentálně jsem se ho nebála. Nebála jsem se, že mi ublíží, nebála jsem se ničeho.

,,Co ti mám k tomu říct, Weedone? Zjistila jsem pravdu, Cassie a Harry už nejsou spolu." Vykřikla jsem na něj s očima plnýma smutku.

,,Chudinka, Cassandra. Teď už nás můžeš nechat na pokoji, svůj úkol jsi splnila. Nikdo ti už nezbyl." Zasmála se Linda.

Let me love you/ Stay with me 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat