17

11 0 0
                                    

Flashback :

,,Tak, kámo. Zajdeme do toho klubu?" Zeptal se jeho kamarád Charlie.

Opřela jsem se zády více o pohovku a napila se čaje. Momentálně jsme se nacházeli v Turnerově bytě, kde naší čestnou skupinku tvořil Weedon, já - Cassandra, Sára, Charlie, Peter, Ryan a Shira. Ironie spočívala v tom, že jsem se s nikým, kromě Weedona, tolik nebavila...

,,Jsem pro." Vyjekla Shira.

K ní se přidal i Peter a Ryan.

,,Co vy? Weedone? Sáro?" Zeptal se Peter.

,,No tak, Turnerovi!" Vykřikl Charlie.

Jenom mě si nikdo nevšímal. V klidu jsem si pila čaj a pozorovala situaci. Momentálně mi bylo i docela jedno, jestli mě někdo vidí nebo ne, protože do klubu jsem motivaci jít opravdu neměla...Hlavně po tom incidentu s kamarádem Jeremym, který mě nechutně osahával a po potyčce s Weedonem, ve které jsem figurovala i já, nedopadl moc dobře.

,,Weedone?" Zeptala se Sára svého bratra.

Ten hleděl na Charlieho. Jednou rukou si mnul bradu, zřejmě mu v hlavě vykvetla ta stejná myšlenka jako u mne...

Weedom se zamračil na Charlieho a aniž by z něj spustil oči, natáhnul svou ruku ke mně. Na jeho hřbet ruky jsem si položila dlaň a mírně ji hladila.

,,Půjdeme. Cassandro?" Pořád sledoval Charlieho.

,,Ano?" Narovnala jsem se.

,,Půjdeme?" Zeptal se znovu.

Jenomže jsem si nebyla úplně jistá. Nechtěla jsem tam jít, ale v jeho očích jsem viděla jiskřičky radosti.

,,Hmm..." Zakňučela jsem.

,,Řekni jo." Zasmál se a pohled upřel na mě.

Zakývala jsem na znamení souhlasu. Ale i tak jsem si nebyla jistá, jestli spíš nemám zůstat tentokrát doma... takhle byly moje vztahy v rodině dost napjaté.

,,Sejdeme se v osm hodin u klubu, Ano?" Vypískla Shira.

----------------------------------

Připravovala jsem se do klubu, avšak jsem si byla téměř jistá, že by se mé nepřítomnosti, kromě Weedona, nevšiml. Proto jsem se na to tak zvaně vykašlala a lehla si do postele. Pokojem mi probíhaly hlasité melodie Metallici a za těchto zvuků jsem si připadala dost uvolněně.

Po dlouhé době mi zaklepal někdo na dveře. Ten někdo byla moje matka, která ledabyle naznačila, že za mnou někdo přišel.

Mlčky jsem kývla a sešla po schodech dolů. Přímo uprostřed místnosti stál Weedon. Jeho pohled naznačoval hořkost a ne moc dobrou náladu.

Let me love you/ Stay with me 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat