Další školní rok se blížil ke konci. Emily chybělo do porodu několik dlouhých týdnů, Ben s Alice se k sobě oficiálně nastěhovali a Millie s Williamem spolu užívali výročí svého vztahu. Co se týče Weedona, ten si byl mnohem blíže s rodinou a konečně byl šťastný...
Příběh Cassandry a Harryho, tedy náš příběh, se vyvíjel hezky, náš vztah se vyvíjel jak jen mohl... za měsíc to bude rok, co jsme se dali dohromady...
Školní rok končil a prázdniny začínali. Poslední den školy jsme zašli s mou partou do restaurace, kde jsme se pořádně najedli. Tohle byl náš poslední školní rok s Benem a Sethem, kteří úspěšně odmaturovali. Takže z naší skupinky ve škole zbydeme jenom já a Alice, neboť Emily bude kvůli dítěti na dálkovém studiu a pomalu se začneme připravovat i na naší životní zkoušku - maturitu. To stejné čekalo zajisté i Millie.
,,Jaké máte plány na prázdniny?" Zeptala jsem se.
Millie mi věnovala úsměv a pohlédla na Williama, který se zrovna bavil s Benem a Sethem.
,,S Willem jedeme na Kanáry." Zasnila se.
,,My pojedeme na týden do New Yorku a potom se uvidí, hlavně kvůli miminku." Odpověděla Emily a se Sethem si vyměnila úsměv.
,,S Benem půjdeme na svatbu mého bratrance a pak jedeme do Evropy." Zamumlala Alice.
Millie naklonila hlavu ke mně a věnovala mi hluboký pohled.
,,Co ty a léto?" Zeptala se a chytila mě za ruku.
,,Amanda plánuje večeři mezi její a mou rodinou, potom mě chce Harry vzít na Bali a k našemu výročí pojedeme jako minulý rok do Miami.Jenomže tentokrát vezmeme i bratra, protože tam fakt chce jet také." Zamumlala jsem se.
Emily po mě hodila žárlivý pohled a poté se hlasitě zasmala.
,,Tak a večer jdete do klubu?" Zeptala se Emily.
,,Bez tebe ne." Zatřásla rameny Alice.
,,Jen běžte, já asi stejně pojedu za rodiči." Odpověděla Emily.
---------------------------------
Večer jsme opravdu zašli do klubu a pořádně konec školního roku oslavili. Bylo to příjemné, dodalo to tu atmosféru. Hlavně jsme se i uvolnili a pobavili.
Domů jsem přišla opět úplně na šrot. Svět se kolem mě točil a nemohla jsem se soustředit na cestu. Jediné co jsem vnímala byl ten neskutečný pocit radosti.
Snažila jsem se jít potichu, abych nevzbudila bratra a rodiče, ale projít schody byl oříšek. Udělala jsem jeden krok a okamžitě se chytila zábradlí. Druhý krok a opět chycení zábradlí. Jenomže při třetím kroku mi to nevyšlo a skončila jsem rychlým pádem na zemi, přičemž jsem se musela nahlas zasmát.
K mému štěstí a překvapením jsem nikoho nevzbudila a úspěšně se dostala do svého pokoje. Z kapsy jsem vytáhla mobil a rychlým pohybem automaticky vytočila telefonní číslo.
,,Cass? Proč nespíš? Nejsou u vás teď 3 hodiny?" Zeptal se Harry.
,,Já tě ani nevím. 3 hodiny? Kolik je u vás?" Zasmála jsem se.
Harry si povzdychnul.
,,Slavila jsi začátek prázdnin, lásko, že? Prosím tebe, teď jsem na letišti, na cestě za tebou." Řekl.
Pousmála jsem se.
,,To je jak z romantického filmu." Rozzářily se mi oči.
,,Cassie. Uvidíme se zítra, teď si jdi lehnout a vyspi se." Zamumlal opatrně.
ČTEŠ
Let me love you/ Stay with me 2
Teen FictionDruhý díl STAY WITH ME (aneb příběh úplně random) !V PLÁNU KOREKCE! Cassandra Watsonová konečně našla štěstí svého života - mladého zpěváka Harryho Stylese. Po tolika letech utrpení, které ji způsobilo okolí, konečně našla někoho, kdo ji má rád tako...