Pohled Harryho:
Poté co jsem se dozvěděl o tom, že má princezna celou tu dobu se pohybuje v Londýně, začal jsem totálně šílet a ptát se sám sebe na různé otázky.
Proč mi to neřekla?
Proč se neozvala?
Proč se celou dobu skrývala?
Proč se vlastně se mnou rozešla?Těch otázek bylo více a více, ale má zmatenost mi nedopřála myslet racionálně.
,,Kde by mohla být?" Pročesal jsem si vlasy a pevněji uchopil volant.
Odjížděl jsem snad celý Londýn, musel jsem ji najít. V té chvíli mě ani nenapadlo, že její bratranec zde žije a bydlí, že by mohla vůbec bydlet u něho.
Zastavil jsem se na pokraji silnice a hlavu si tisknul v dlaních.
Musel jsem s ní mluvit, musel jsem jí vidět.Po nějaké té době jsem objížděl další část města. Když ale hledání její přítomnosti přes auto nevycházelo, rozhodl jsem se jít pěšky a více dbát na důraz soustředění.
Procházel jsem parkem, procházel jsem uličkami a zastavil se naproti nějaké škole na druhé straně silnice.
Do ruky jsem vzal mobil a rychlým pohybem jsem vytočil její číslo. Druhou rukou jsem si prudce rozhrábl vlasy a očima těkal všude možně.
Můj zrak se následně zastavil na skupinu studentů vycházejících ze školy a okamžitě jsem dokázal rozpoznat jednu tvář.
Mobil jsem upustil od ucha a se zatajeným dechem sledoval její kroky, její obličej. Na první pohled nevydávala známky žádného pocitu, zkrátka šlo o její neutrální výraz. Když jsem se ale více zaměřil, povšimnul jsem si jejích lesklých očích, červeně na tváři, bledých rtů semknutých v rovině.,,Cass..." Zamumlal jsem pro sebe a jedním krokem vstoupil na silnici, jenomže ona náhle nastoupila do černého auta.
Ne, ne, ne.
Popoběhl jsem na druhou stranu silnice, blíže ke škole a zastavil se za rozjíždějícího auta.
Znovu jsem ji pomalu ale jistě ztrácel, toho jsem si byl vědom. Jenom jsem doufal, že není ještě úplně pozdě si s ní promluvit a celou situaci řádně pochopit a společně si vysvětlit veškerá ta tajemství, která jsme dlouho drželi.
Prosím, Cass, dej mi šanci.
Teď už jsem pouze sledoval auto jak mi mizí v dálce.
---------------------------------------
Ihned nato jsem musel jít do studia. Když jsem tam dorazil, všichni už tu byli.
,,Tak, co nás dneska čeká?" Zeptal jsem se.
Jako odpověď se mi naskytla odpověď, že dneska zahájíme natáčení nového videoklipu, že celý štáb už připravuje veškeré náčiní pro uskutečnění plánu.
,,Jsi v pohodě?" Zeptal se Louis.
Ještě jsi jim neřekl o Cassie.
,,Kluci....Cassie se se mnou rozešla." Prohrábl jsem si vlasy.
Všechny hlavy se otočili směrem ke mně.
,,Počkej, Cože? Proč?" Nechápal Liam.
Opřel jsem se o stolek a sledoval tu hromadu papírů, která se na stole nacházela.
,,Je to komplikované. Řekla mi, že potkala někoho jiného, ale nedávno mi Watson volal a dělal si o ní starosti, protože prý už docela dlouho je v Londýně." Řekl jsem.
ČTEŠ
Let me love you/ Stay with me 2
Teen FictionDruhý díl STAY WITH ME (aneb příběh úplně random) !V PLÁNU KOREKCE! Cassandra Watsonová konečně našla štěstí svého života - mladého zpěváka Harryho Stylese. Po tolika letech utrpení, které ji způsobilo okolí, konečně našla někoho, kdo ji má rád tako...