Po několika hodinách jsme přistáli na letišti v Londýně.
Konečně!
Odepla jsem si pás a chvíli čekala, až cestující, kteří se cpali dopředu, vystoupí.
,,Jsme tu, kočko." Položil mi Jim svou dlaň na rameno.
Zakývala jsem hlavou a mlčky sledovala sedadlo přede mnou.
,,Kde vlastně budeš bydlet ty?" Zeptala jsem se ho, když jsme se dostali ven z letadla.
Jim šel po mém boku a očima projížděl po ploše. Chvíli mlčel, poté si odkašlal a hrubým hlasem mi odpověděl, že bude u svého dlouholetého kamaráda.
Chtěla jsem se ho zeptat na více věcí, ale jeho zvláštní reakce a chování mi dost naznačovalo, abych to nechala být.-----------------------------------
,,Tak jo, vaši opatrovníci by tu měli každou chvíli být. Pořádně si odpočiňte, protože zítra až vás vezmou na univerzitu, tak si společně projdeme Londýn." Řekla učitelka a začala nám podávat další listy.
Kolik jich bude?
S úsměvem jsem si stoupla na špičky a vyhlížela svou tetu.
,,Cassandra Caroline Watsonová?" Zeptal se někdo.
Ihned jsem se za hlasem otočila a spatřila mladou paní. V ruce držela zápisník a nepřátelsky mě přejela pohledem ze shora dolů.
,,Pane bože, opravdu jste to Vy. Mohla byste, prosím, s námi udělat interview a fotku?" Zeptala se.
Nasucho jsem polkla a ustoupila krok dozadu.
,,To nebude možné." Procedila jsem ostře skrz zuby.
Novinářka mezitím vytáhla fotoaparát a vyfotila mě. Povzdychla jsem si a uskočila do strany.
,,Ještě jednou a už Vám ho rozbiju." Zavrčela jsem naštvaně a zvedla k ní varovně ukazováček.
Novinářka sebou škubla, zakývala, něco si zašeptala pod vousy a odešla.
Něco ve mně se pohnulo. Nechtěla jsem na ní být nepříjemná, ale má únava z cestování, nepříjemný pach z letadla a nevyčištěné zuby byly hlavními faktory pro mou pochmurnou náladu.
Pořádně jsem si zívla a mrkla na Jima, který nervózně podupával nohou. Ten se ale na mě zamračil a nadále sledoval plochu.
Stáli jsme zde asi 15 minut, když jsem poznala svou tetu s Jeremym, kteří netrpělivě přešlapovali sem a tam.
,,Ahoj, Parkere, musím jít." Pozdravila jsem ho a rychlým krokem si to mířila ke své rodině.
Jeremy si mě všimnul jako první. Ihned se pousmál a zamával mi. Jakmile Jackie uviděla, jak její syn mává, ohlédla se na místo, kam jeho neustálý pozdrav směřoval. Chvíli privřela oči a pohledem pročesala celou halu. Poté se ale naše pohledy střetly.
,,Caroline! Ahoj." Vykřikla a s během se dostavila ihned ke mně.
Silně mě objala a když se odtáhla, prozkoumala mě od hlavy k patě.
,,Něco je na tobě jinak. Ty sis nechala ostříhat vlasy, že?" Znejistila a poškrábala se nervózně na zátylku.
Sama pro sebe jsem se pousmála. Takhle nervózní jsem ji dlouho neviděla.
,,Ano, jsem ostříhaná." Zasmála jsem se.
Jackie mě znovu silně objala a více přitiskla k sobě.
ČTEŠ
Let me love you/ Stay with me 2
Teen FictionDruhý díl STAY WITH ME (aneb příběh úplně random) !V PLÁNU KOREKCE! Cassandra Watsonová konečně našla štěstí svého života - mladého zpěváka Harryho Stylese. Po tolika letech utrpení, které ji způsobilo okolí, konečně našla někoho, kdo ji má rád tako...