32

3 0 0
                                    

Druhého dne jsem se probudila s menší kocovinou. Z lehu jsem přešla do sedu a chytla se za hlavu. Všechno bylo náhle nějaké zmatené a rozmazané. Ale přece jenom se mi plno věcí vybavilo.

S bolestí hlavy jsem opět ulehla do postele a pokusila se usnout, jenomže neúspěšně.

Po několika dlouhých minutách se mi nakonec podařilo usnout. Konečně jsem znovu aspoň na chvíli unikla jak bolesti hlavy tak i mé náhlé rozpolcenosti.

------------------------------------

Sluníčko svítilo, louka ožila kvítím a dívka seděla ve stínu mezi dvěma mohutnými stromy. Náhle v dáli spatřila obrys a postavila se na nohy. Pozorovala obrys před sebou, který se pomalu a jistě přibližoval.
Náhle někdo zmáčknul rameno. Dívka s výkřikem uskočila metr od osoby stojící za ní.

,,Weedone-?" Zakňučela.

Chlapec se k ní přiblížil a silně objal. Dívka si objetí dost užívala, ale její intuice jí říkala, že něco není v pořádku. Téměř jako vždycky, opravdu její intuice směřovala správným směrem.

Chlapec, který objímal s láskou a něhou, ji náhle odstrčil. Dívka spadla na zem a sledovala chlapce před sebou.

,,Ty jsi tak nevděčná. Dělám pro tebe všechno co můžu a ty stejně se nepodvolíš." Zakřičel.

Dívka ho pouze sledovala, neměla nic na srdci.

,,Tohle jsi ty." Ukázal k louce.

Na louce tančila další dívka, podobná té, která se schovávala před sluníčkem ve stínu. Každý okamžik si užívala a vypadala dost uvolněně. Náhle přestala tančit a tak stála uprostřed louky. Chvilku se rozhlížela ze strany do stran a poté jedním tanečním krokem přešla k mladému chlapci.

,,Neměj starosti, zbavila jsem se jí." Řekla mu hrdě.

,,Co jsi jí provedla?" Zeptal se ten chlapec.

,,Dala jsem jí lekci. Teď už se tu dlouho neobjeví." Pousmála se.

,,A co ten chlapec...tomu jsi nedala ochutnat kousek své pomsty? Zradil tě, podvedl tě, ublížil ti, lhal ti." Procedil skrz zuby.

Dívka náhle z klidu a pohodlí změnila výraz na plný nenávisti.

,,Toho chlapce se nikdo nedotkne." Odpověděla.

,,Ale proč?"

,,Protože je to někdo, koho můžeme využít ke svému prospěchu. Už teď jsem si ho obmotala kolem prstu." Snažila se hájit.

,,Mezitím jsem se já postaral o tu jedinou osobu, která se ti dostala k srdci." Zamumlal.

,,Co jsi mu udělal?" Naštvala se dívka.

Chlapec pokrčil rameny.

,,Pokud si mu ublížil, budeš pěkně litovat. Kvůli tobě jsem dělala všechny ty věci, kvůli tobě trpěli další lidi a já prosila pouze o to, aby jsi ho nechal být. Pokud jsi mu opravdu něco udělal, jsem schopná ti to se vším všudy vrátit -" Náhle někdo chytil za rameno a odtáhl dále.

Let me love you/ Stay with me 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat