Být Cleo mě den po dni neustále vyčerpávalo, i přes to, že jsem se Cleo v utajení vzdávala. Těch několik dní jsem Weedonovi lhala a samotná Cleo jakoby ztrácela tu energii.
V tu chvíli mi bylo jedno, že Weedon bude hodně naštvaný pokud zjistí pravdu o tom, že mu lžu, ale bylo mi to mnohem více k srdci, protože naopak pokud by Harry zjistil pravdu o mě a Cleo, tak by to byl konec.
Popravdě mě hodně ovlivnil Harryho výstup během našeho hovoru. Věřil mi a já věřila jemu.
Ačkoliv Cleo ztrácela svou jiskru, tak i přes to to byla ta Cleo, kterou všichni ve studiu znají. Proto mě děsilo to podezření, že Niall něco tuší.
Ten jediný věděl, že mám být v Londýně.
Ten jeho pohled, kdyby jste ho viděli, plný zvědavosti. Takový netypický, takový zamyšlený...
Vraťme se ale zpátky.
Harry si mnul kořínek nosu a zamyšleně se díval do partitur, které tužkou různě přepisoval a upravoval. Jenomže i přes tu jeho snahu to prostě nevycházelo.
Pozval si k sobě kluky a společně se na to s nečitelným pohledem podívali.
Náhle Niall zvednul hlavu a podíval se na mě.
,,Cleo. Pojď sem, prosím." Zakňučel.
Než jsem k nim mohla ale dojít, ozvalo se klepání na dveře. Rychle jsem tedy došla ke dveřím a otevřela je. Když jsem ale uviděla, kdo zde stojí, měla jsem chuť hned zavřít a také jsem to udělala.
,,Kdo to byl?" Zeptal se Louis.
Nasucho jsem polkla a pokrčila rameny.
Že by se Cleo bála?
Že by se Cleo bála svých tajemství?Klepání se ozvalo znovu. Protočila jsem očima a znovu otevřela.
,,Vy jste...?" Zeptala jsem se.
Linda mě prohlédla s vražedným pohledem a vešla dovnitř.
,,Jsem Linda a jsem tu kvůli interview." Kousla se do rtu.
Kluci se na sebe nervózně podívali. Na řadu proto přišla Cleo Wilhelmová v plné síle.
,,O nějakém interview nemáme žádné informace. Jste tu neohlášeně, tak prosím, zavolejte a domluvíme schůzku." Zavrčela jsem.
Linda se ušklíbla a podívala se mi do očí.
,,Samozřejmě. Jenom, mohla bych tady klukům něco říct?" Zeptala se mě.
S povzdechem jsem přikývla na znamení souhlasu a přešla jsem k partiturám, abych se na to podívala.
,,Chtěla bych vás varovat, jen tak někomu nevěřte. Hlavně někomu, kdo má chladné srdce. Jo jinak, pane Stylesi....Vaše přítelkyně je Cassandra Watsonová, že ano?"
Zpozorovala jsem, že když vyslovila to jméno, Harry více zbystřil. Jakoby ho tahle část zajímala, ale já věděla kam vítr vane.
,,Mám pár věcí, které by Vás mohli zajímat..." Začala.
Znovu jsem se vložila do toho já.
,,Omlouvám se. Máme schůzku, nemáme na Vás čas, nashledanou." Odvedla jsem ji ke dveřím.
,,Ne, počkejte." Otočila se zpátky.
,,Běžte už pryč." Zavrčela jsem.
Linda se na mě ušklíbla a nadechla se.
ČTEŠ
Let me love you/ Stay with me 2
Teen FictionDruhý díl STAY WITH ME (aneb příběh úplně random) !V PLÁNU KOREKCE! Cassandra Watsonová konečně našla štěstí svého života - mladého zpěváka Harryho Stylese. Po tolika letech utrpení, které ji způsobilo okolí, konečně našla někoho, kdo ji má rád tako...