Druhého dne mě opravdu čekala diskuse s Niallem, který o Cassandře věděl dost dobře. Popravdě mě to ani nepřekvapilo, Niall byl vždy chytrý kluk.
Popravdě tohle nebylo co mě tížilo na srdci. To, co mi doopravdy dělalo velkou hlavu byl polibek Cleo a Harryho. Tohle jsem si dost pamatovala, pamatovala jsem si i to, že myslel na Cassie.
Musela jsem ho chránit, proto se Cleo další den snažila co nejvíce mu vyhýbat a to se jí docela i vedlo.
,,Cleo!" Zavolal Louis.
Nasucho jsem polkla a vešla do místnosti za nimi. Samozřejmě, že tu ale byli úplně všichni.
,,Jen....dneska je charitativní akce a tak nás napadlo, jestli se tam za námi nechceš třeba podívat. Začíná v osm večer, byli bychom rádi, kdyby jsi přišla." Řekl.
Očima jsem těkala mezi ním a Harrym. Když se ale můj pohled střetl s Harryho, rychle jsem uhnula na Louise. Přitom jsem cítila teplo na tvářích, které mě doslova pohltilo i u srdce.
,,Projdi si to hlavou, lístek máš když tak tady." Položil ho na stůl.
Přikývla jsem na znamení souhlasu a otočila se. Musela jsem totiž rychle vyřešit jednu fakturu, avšak Niallův hlas mě zastavil.
,,Cleo, můžeme si promluvit?" Pročesal si vlasy a prosebně se na mě podíval.
S tlukoucím srdcem jsem zakývala na znamení souhlasu a naznačila mu, aby šel se mnou do kanceláře.
Niall jako poslušný pejsek si ťapkal přímo za mnou. Když jsme dorazili do místnosti, rychle zavřel dveře a rukama se opřel o stolek.
Já naopak neustále vyhlížela z okna a nervózně čekala co se bude dít.
,,Cassie?" Zeptal se tak mile, tak opatrně.
Otočila jsem se čelem k němu a na obličeji se mi rozlinul úsměv od ucha k uchu.
,,Nialle!" Vykřikla jsem radostně a objala ho.
Niall mě k sobě něžné přivinul a líbnul do vlasů.
,,Teď mi, prosím tebe, vysvětli proč ta Cleo?" Zeptal se a podíval se mi do očí.
Polkla jsem a zrak přemístila na podlahu. Celé mé tělo jakoby náhle bojovalo nad tím zda mu mám říct celou pravdu nebo mu neříkat vůbec nic.
Přece nemůže vědět o Weedonovi...
Ale na druhou stranu....,,Cassie?" Vytrhnul mě z přemýšlení.
Uskočila jsem do strany a zkousla se do rtu.
,,Já...." Zamumlala jsem a zkus ještě více zesílila.
Niall přešel ke mně, pohladil mě po vlasech a s něhou mi dodával podporu.
,,Tohle tajemství ohledně Cleo nesmíš nikomu říct, nikdy. Ale....říkala jsem, že mám nepřátele na každém rohu a jeden z nich se z ničeho nic vrátil zpět a zároveň vymyslel Cleo." Zakroutila jsem hlavou.
Niall si složil ruce pod prsa.
,,Co na tebe měl? Kdo to byl? Jen tak by jsi neskrývala svou pravou identitu, kdyby něco proti tobě neměl." Zamumlal.
Nasucho jsem polkla.
,,Víš jak jste mi volali, že je Harry zraněný? Ta osoba stojí za tím. Poslyš, je to někdo, kdo má opravdu velký vliv na lidi a to mu dodává tu moc. On zná veškerou mou špínu a když jednou něco řekne, nebojí se do toho jít." Zašeptala jsem a obličej si schovala do dlaní.
ČTEŠ
Let me love you/ Stay with me 2
Teen FictionDruhý díl STAY WITH ME (aneb příběh úplně random) !V PLÁNU KOREKCE! Cassandra Watsonová konečně našla štěstí svého života - mladého zpěváka Harryho Stylese. Po tolika letech utrpení, které ji způsobilo okolí, konečně našla někoho, kdo ji má rád tako...