23

7 0 0
                                    

Už 3 dny jsem vystřídala život Cassandry a Cleo. Už jsem z toho ani nedokázala najít volný čas. Vyčerpávalo mě to, stresovala jsem se. V sama sobě jsem ale našla tu vlčici, která mě podepřela, když už jsem opravdu dál z nějakého důvodu nemohla.

,,Zatím jsi mě nezklamala, jen tak dál." Pohladil mě po zádech Weedon.

Jenomže mě z toho nebylo moc příjemně. Měla jsem z toho špatný pocit. Ano, stále a pořád.

,,Já vím o co ti jde." Zamumlala jsem.

On natáhnul hlavu a usmál se.

,,O co mi podle tebe jde?" Zeptal se.

Nadechla jsem se a vydechla. Zhluboka se mu podívala do očí.

,,Čekáš na tu situaci, kdy mě Harry zklame." Odpověděla jsem.

Weedon se nahlas zasmál a zaklonil hlavu dozadu.

,,Občas mě opravdu překvapíš svou chytrostí. Ano, máš pravdu, jako vždycky." Zasmál se.

Ruce jsem si složila pod prsa, sledovala ho s pochmurným pohledem.

,,Tak se připrav, Cleo, za chvíli jdeš zase do práce." Procedil skrz zuby a otočil se.

Další den s Cleo začíná.

V tu chvíli přišla Linda a začala mi pomáhat s přípravou Cleo. Ovšemže jsme během toho nehovořily o věcech, které nám dost napjaly atmosféru.
Hlavním tématem byl ovšem Weedon. Linda nemohla přejít to, že Weedon se před lety vybral mě a také mi to dost vyčítala.
Jenomže jsem nemohla přijmout její narážky a výhrůžky, které jsem denně dostávala od Weedona.

--------------------------------------------

Cleo Wilhelmová konečně přijela do studia. Přijela s 15 minutovým zpožděním a to jí hned bylo vyčteno a zaznamenáno do rejstříku nezodpovědnosti.

,,Cleo, pojď, nahráváme písně, potřebuji, aby jsi k tomu měla nějaké výtky." Zasmál se manažer a chytil mě za paži.

Dotáhnul mě do místnosti, kde se písně nahrávaly a pustil mou ruku přímo u dveří.

Kluci zpívali do mikrofonu, avšak Harry byl nějaký bez energie, proto jsem je nejdříve tiše sledovala, ale když nepomáhaly ani manažerovy domluvy, tak jsem se do toho vložila.

Stiskla jsem tlačítko, které mělo přenést můj hlas ke klukům a začala jim bez servítek a citu vyčítat jaká je to dneska s nimi hrůza.

,,Kluci, to je hrozný. Louis má hlasivky až někde na Olympu, Liam ani nezpívá, Zayn a Niall docela ujdou, ale Harry zase úplně vypnutý, úplně bez energie. Příšerný. Prostě pokud nechcete zklamat, tak se dejte dohromady, jinak tu budete do té doby než se to nesrovná, i kdyby to bylo přes celou noc. Prostě jedeme." Zavrčela jsem.

Manažer mi rukou naznačil, že jsem to řekla hodně tvrdě, ale moje Cleo byla se svým výstupem spokojená.

,,Cleo? Prosím tebe, dáme si 10 minutovou přestávku. A mezitím možná by jsi za nimi mohla dojít a pořádně jim domluvit? Zřejmě potřebuji pevnou ruku." Řekl manažer po dalších neúspěšných 15 minutách.

Zakývala jsem hlavou na znamení souhlasu a nahodila výraz vraždícího maniaka.

Cleo opravdu je jiná liga než Cassandra...

Dorazila jsem ke skupině, které byla oznámena 10 minutová pauza. Ti si radostně oddechli, ale jakmile mě viděli, zvedli hlavu a narovnali se.

Asi ze mě měli respekt.

Let me love you/ Stay with me 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat