7

8 0 0
                                    

S Harrym jsem se snažila strávit každou volnou vteřinu. Ne z důvodu, že jsem poslední dobou byla taková nevyrovnaná, ani z toho, že mé obavy z budoucnosti našeho vztahu by se mohly naplnit, ale proto, že jsem Harryho vřele milovala jako nikoho předtím.
S ním jsem se cítila tak volná, tak zodpovědná. Snažila jsem se ho totiž nezklamat, snažila jsem se tolik, abych si ho vysloužila. Ačkoliv on to netušil, vnitřně mi pomáhal, neboť když jsem s ním, nemusím myslet nad všemi svými osobními obavami a zlost, která ve mně občas víří jako hurikán se ztiší a mé tělo oplývá náhle klid a pohoda.

Ležela jsem ve své posteli a odpočívala po školním dni. Zmohla jsem se na jeden úsměv do stropu, ale pak jsem pouze sklesle sledovala svého bratra, který ležel vedle mě a usínal.
Dnešní den nebyl moc příjemný. Ve škole jsem byla nesoustředěná, s Alicí jsme byly obviněny neprávem z nepořádku u našich skříněk, kde nám kdosi rozlil limonádu a paní uklízečka není úplně ten typ své práce a tak nás s řevem, že jsme úplně neschopný husy poslala pro hadry a komplet celou chodbu i s několika schody ji musely umýt. Jí totiž dělá problém i jenom dojít si pro koš do třídy a vynést ho ven.
Poté nás cestou k autu na školním pozemku málem přejel nějaký idiot, který ani nemá na školním pozemku co dělat.
K neposlední řadě jsem se střetla se Sárou Turnerovou, která mi nedá pokoj i kdybych před ní ležela v kaluži své krve. Jenomže byla nějak více protivnější než kdykoliv předtím a tak jsem kvůli ní vyspotřebovala plno své energie a celý dnešek plný různých nepříjemností vyventilovala na ní.

,,Co je, zlato?" Vešel do pokoje Harry.

V rukou držel hrnek teplého čaje, jehož vůně se rozmohla po celém pokoji.
Zavrtěla jsem hlavou, pohladila svého bratra po hlavičce a lokty se zapřela do matrace, čímž jsem si umožnila lepší výhled na mého milého.

Harry si přisedl vedle mě. Čaj položil na stolek a dlaní třel o mé rameno.

,,Jaký jsi dnes měla den?" Zašeptal, když uviděl, že můj bratr propadá spánku.

Usmála jsem se na něj, ale poté můj úsměv upadl.

,,Ušlo to." Lehla jsem si znovu na postel a znovu pozorovala strop.

,,Ušlo to, Jo?" Přitiskl se ke mně blíže.

,,Potkala jsem Sáru a bylo to dost brutální." Zašeptala jsem.

,,Co ti říkala?" Zakňučel mi do ucha.

Povzdychla jsem si, frustrovaně si prohrábla vlasy.

,,Pořád to stejné do kola." Shrnula jsem co nejvíce jsem mohla.

Se zkousnutým rtem jsem se převrátila na bok.
Pravdou bylo, že šlo ale o něco více. Šlo totiž znovu o Weedona a o historii.

Harry mě objal kolek břicha, čelo si položil do zadní části mého krku. Mohla jsem tedy cítit jeho jemný, pravidelný dech a to způsobilo rapidní zrychlení srdce a husinu na kůži.

------------------------------------------

K večeru jsem s Harrym zašla do hospody. Měla jsem se tam sejít s celou svou partou, tudíž tu měl být Jim, Ben s Alicí, Emily se Sethem a Millie s Willem.

Rozrazila jsem dveře od hospody, Harryho jsem stále jednou rukou držela za ruku. Jakmile se dveře se skřípnutím otevřeli, ihned jsem spatřila své přátele.

,,Ahoj, lásko." Jim.

,,Ahoj, rebelko." Ben.

Ostatní mě pozdravili hlasitým pozdravem s kapkou smíchu a radosti.

Po pozdravu Bena a Jima jsem se podívala na Harryho. Poznala jsem, že mu pozdrav lásko od někoho jiného než byl on bylo pěkně protivný. Mně by osobně asi taky vadilo, kdyby náhle přicupitala ke stolu nějaká třeba krásná blondýna s výstřihem až kam, krátkou sukní, že by po ní všichni slintali, sexy postavou a řekla by mému Harrymu pozdrav, jako třeba ,,Čau krasavče". Pokud jste uhádli, že ta sexy blondýna byla myšlena Sára, máte u mě jedno velké plus.

Let me love you/ Stay with me 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat